To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500018846-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Gmina Kobierzyce: Projekt zagospodarowania terenu cmentarza komunalnego
w miejscowości Bielany Wrocławskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550531-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000,
ul. Al. Pałacowa
1,
55-040
Kobierzyce, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 111 215, e-mail
info@ugk.pl, faks
713 111 252.
Adres strony internetowej (url): www.ugk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt zagospodarowania terenu cmentarza komunalnego w miejscowości Bielany Wrocławskie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RŚZiZP.271.0056.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu zagospodarowania cmentarza komunalnego w Bielanach Wrocławskich o łącznej powierzchni 13.025m2 (dz.176/1 pow. 5894 m2 oraz 176/4 pow.7131m2), wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekt należy wykonać w nawiązaniu do zagospodarowania terenu istniejącego cmentarza z uwzględnieniem następujących elementów: a. modernizacja domu przedpogrzebowego (elewacja, otoczenie, oświetlenie zewnętrzne, zaplecze socjalne, instalacja elektryczna), b. rozprowadzenia instalacji wody w terenie wraz z punktami jej czerpania, c. oznaczenie pól grzebalnych, każde pole grzebalne powinno mieć odrębne oznaczenie, a w granicach pól grzebalnych powinny być ponumerowane groby, d. odprowadzenia w terenie wód opadowych w tym odwodnienie dróg i ciągów komunikacyjnych, e. zaprojektowanie dróg prowadzących do pól grzebalnych, za założeniem, iż ciągi komunikacyjne muszą umożliwiać między innymi swobodny przemarsz konduktu żałobnego oraz przemieszczanie się służb technicznych, f. elementy małej architektury w tym min.: ogrodzenia cmentarza wraz z bramami wjazdowymi oraz furtkami stylowymi od strony ulicy nawiązujące do obiektu domu przedpogrzebowego, oświetlenia terenu, ławki, miejsca gromadzenia odpadów z terenu cmentarza, sanitariaty, g. zadrzewienie, inwentaryzacja zieleni z programem pielęgnacji dostosowanym do istniejących warunków, h. zabezpieczenia, oznakowania i wyposażenia terenu wynikających z obowiązujących przepisów p. poż., i. kompletna dokumentacja projektowa wraz z oświetleniem, odwodnieniem i podniesieniem terenu cmentarza (nowej części) o co najmniej 0,50 m w miejscowości Bielany Wrocławskie oraz ogrodzenia starej i nowej części cmentarza z wykorzystaniem istniejącego gruntu (wykorzystanie mas ziemnych), musi zawierać : - przygotowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z wizualizacją zamierzenia - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego; modernizacji domu przedpogrzebowego, alejek cmentarza i dróg wewnętrznych - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego ogrodzenia na granicy działki, od strony zabudowy mieszkalnej proponowane panele betonowe, zamknięte wys. ogrodzenia ok. 2,20 m - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego ogrodzenia frontowego - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenie głównych alejek cmentarza - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego muru oporowego - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy instalacji wody - wykonanie niezbędnej dokumentacji przygotowawczej - mapy do celów projektowych uzyskania niezbędnych opinii (gruntu dla ogrodzenia i niwelacji/muru oporowego) uzgodnień (sanepid) - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji odwodnienia terenów utwardzonych drogi dojazdowej i placu w przypadku konieczności wykonania nawierzchni nieprzepuszczalnej - (projekt budowlany i projekt wykonawczy należy dostarczyć Zamawiającemu w 4 egz.,) 2. Wykonawca musi działać jako pełnomocnik Zamawiającego w celu uzyskania pozwolenia na budowę, w jego gestii leży również uzgodnienie projektu z radnymi, sołtysem oraz uzgodnienie projektu z inwestorem. 3. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do pozyskania mapy do celów projektowych, uzyskania w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń w tym pozwolenia wodno-prawnego, wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy również przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż (po 4 egzemplarze), przygotowanie przedmiaru robót dla każdej z branży odrębnie (po 2 egzemplarze), przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej z branży odrębnie (po 2 egzemplarze), odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej trzech konsultacji dla każdej branży z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 5. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również pełnienie w ramach wynagrodzenia ofertowego, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w wyżej wymienionych opracowaniach, Nadzór autorski będzie miał miejsce w okresie realizacji inwestycji. Przewiduje się ok.5 wizyt na placu budowy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich na rzecz Zamawiającego. 7. W ramach projektu musi być ujęta dwukrotna aktualizacja kosztorysów inwestorskich na wezwanie Zamawiającego. 8. Inne wymagania do spełnienia przez Wykonawcę: - wszelkie materiały końcowe niezbędne do projektowania Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem (w tym ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne itp.); - dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część zamówienia; - Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 9. Na etapie procedury przetargowej mającej na celu wyłonienie firmy, która wykona roboty budowlane na podst. dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi, w terminach pozwalających Zamawiającemu zachować terminy przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych (jednakże nie później niż w terminie 4 dni roboczych liczonych od dnia następującego po przekazaniu przez Zamawiającego zapytania,) na pytania zadawane przez potencjalnych oferentów. 10.Wykonawca zobowiązany jest przekazywać raz w miesiącu, na żądanie Zamawiającego, pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac. 11.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71400000-2, 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JAPO Jan Poborski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59040
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Modernizacja konstrukcji pergoli drewnianej na Arkalandii w Bielanach Wrocławskich
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Modernizacja drogi powiatowej 4700S - ul. Jana III Sobieskiego w Wojkowicach - etap II. Inwestycja dofinansowana ...
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.