eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-01

Ogłoszenie nr 500000003-N-2018 z dnia 01-01-2018 r.

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś 7. Infrastruktura edukacyjna, działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635138-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): www.swieradowzdroj.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.ZP1.271.31.2017 - POWTÓRKA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej przy realizacji dwóch zadań inwestycyjnych: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE-ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM _ Dane powierzchniowe: Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego 451,00 m2; Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 313,10 m²;Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 592,74 m²;Powierzchnia użytkowa budynku istniejącego 712,00 m2; Kubatura projektowanego budynku 2 379,00 m³;Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 8,96 m; Liczba kondygnacji 2; Długość elewacji frontowej 23,98 m i B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW". Dane powierzchniowe: Powierzchnia zabudowy łącznika przewidzianego do rozbiórki 80,00 m²;Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 357,29 m²; Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 616,85 m²; Kubatura projektowanego budynku 3 071,40 m³;Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 8,60 m; Liczba kondygnacji 2. Zakres pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1- kompleksowe zapoznanie się z : a) umowami o dofinansowanie Projektów, b) dokumentacją projektową dotyczącą inwestycji wraz ze wszystkim uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi, kosztorysami inwestorskimi, c) umowami o roboty budowlane/dostawy/usługi, SIWZ, STWiORB, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7kolejnych dni, licząc wraz z datą podpisania Umowy. 2- weryfikacja i zatwierdzenie "Preliminarza rzeczowego zaawansowania procentowego dla potrzeb naliczania wynagrodzenia częściowego za wykonanie robót odpowiednio do nadzorowanej Części zadania i kosztorysu ofertowego, który sporządzony został na potrzeby rozliczania się z Dotującym - w ciągu 5kolejnych dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc wraz z datą przedłożenia ww. dokumentów przez wykonawcę robót budowlanych, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy o zgodności z dokumentacją projektową i SIWZ, 3- zapoznanie się z Planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) na budowie, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu w ciągu 5kolejnych dni, nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc wraz z datą przedłożenia Wykonawcy ww. opracowania przez Kierownika budowy , 4- przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową i przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności lub niezgodności z dokumentacją projektową, 5- nadzorowanie właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy przez wykonawcę robót budowlanych, a w szczególności wydawanie zaleceń do minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. 6- przedłożenie Zamawiającemu oświadczenie o uzyskaniu lub nie uzyskaniu od wykonawcy robót budowlanych pisemnych oświadczeń właścicieli/ użytkowników urządzeń podziemnych na terenie inwestycji o przyjęciu nadzoru nad realizowanymi robotami w terminach wynikających z umów o roboty budowlane, w ciągu 5kolejnych dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc od przedłożenia lub nie przedłożenia ww. dokumentów przez wykonawcę robót budowlanych, 7- ustalenie z wykonawcą rodzajów i wzorów dokumentów dotyczących realizacji umowy oraz sposób ich obiegu, z uwzględnieniem wzorów dokumentów obowiązujących dla Projektu współfinansowanego z RPO WD na lata 2014-2020.i zgodnych z ustaleniami jak dla robót budowlanych, 8- wykonanie pełnego zakresu czynności, jakich na inspektora nadzoru inwestorskiego nakłada ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.), Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim oraz uszczegółowienie czynności przypisanych inspektorom nadzoru budowlanego zawarty jest w SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach budowlano-konstrukcyjnej , sanitarnej , elektrycznej i teletechnicznej dotyczy łącznie Zadania A i Zadania B. co oznacza jeden inspektor nadzoru w każdej z wymaganych branż

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konstrukcyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Marcinkowski prowadzący działalność gospodarczą pn - F.B.H.U. " AMB" Marcinkowski Arkadiusz
Email wykonawcy: arekmar@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Willowa 4
Kod pocztowy: 59-850
Miejscowość: Świeradów-Zdrój
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Marcinkowski prowadzący działalność gospodarczą pn - F.B.H.U. " AMB" Marcinkowski Arkadiusz
Email wykonawcy: arekmar@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Willowa 4
Kod pocztowy: 59-850
Miejscowość: Świeradów-Zdrój
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i teletechnicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Marcinkowski prowadzący działalność gospodarczą pn - F.B.H.U. " AMB" Marcinkowski Arkadiusz
Email wykonawcy: arekmar@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Willowa 4
Kod pocztowy: 59-850
Miejscowość: Świeradów-Zdrój
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.