eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20



Ogłoszenie nr 635138-N-2017 z dnia 2017-12-20 r.

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś 7. Infrastruktura edukacyjna, działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada  35 , 59850   Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (URL): www.swieradowzdroj.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Miasta Świeradów- Zdrój, ul. 11Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój lub bezpośrednio- w sekretariacie pokój 1d- parter, adres jw.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE PEŁNOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN.: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE- ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW"
Numer referencyjny: OR.ZP1.271.31.2017 - POWTÓRZENIE
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
- nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej przy realizacji dwóch zadań inwestycyjnych: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE-ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM _ Dane powierzchniowe: Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego 451,00 m2; Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 313,10 m^2;Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 592,74 m^2;Powierzchnia użytkowa budynku istniejącego 712,00 m2; Kubatura projektowanego budynku 2 379,00 m^3;Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 8,96 m; Liczba kondygnacji 2; Długość elewacji frontowej 23,98 m i B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 "FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW". Dane powierzchniowe: Powierzchnia zabudowy łącznika przewidzianego do rozbiórki 80,00 m^2;Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 357,29 m^2; Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 616,85 m^2; Kubatura projektowanego budynku 3 071,40 m^3;Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 8,60 m; Liczba kondygnacji 2. Zakres pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1- kompleksowe zapoznanie się z : a) umowami o dofinansowanie Projektów, b) dokumentacją projektową dotyczącą inwestycji wraz ze wszystkim uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi, kosztorysami inwestorskimi, c) umowami o roboty budowlane/dostawy/usługi, SIWZ, STWiORB, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7kolejnych dni, licząc wraz z datą podpisania Umowy. 2- weryfikacja i zatwierdzenie "Preliminarza rzeczowego zaawansowania procentowego dla potrzeb naliczania wynagrodzenia częściowego za wykonanie robót odpowiednio do nadzorowanej Części zadania i kosztorysu ofertowego, który sporządzony został na potrzeby rozliczania się z Dotującym - w ciągu 5kolejnych dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc wraz z datą przedłożenia ww. dokumentów przez wykonawcę robót budowlanych, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy o zgodności z dokumentacją projektową i SIWZ, 3- zapoznanie się z Planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) na budowie, co zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy złożonym Zamawiającemu w ciągu 5kolejnych dni, nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc wraz z datą przedłożenia Wykonawcy ww. opracowania przez Kierownika budowy , 4- przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową i przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności lub niezgodności z dokumentacją projektową, 5- nadzorowanie właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy przez wykonawcę robót budowlanych, a w szczególności wydawanie zaleceń do minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. 6- przedłożenie Zamawiającemu oświadczenie o uzyskaniu lub nie uzyskaniu od wykonawcy robót budowlanych pisemnych oświadczeń właścicieli/ użytkowników urządzeń podziemnych na terenie inwestycji o przyjęciu nadzoru nad realizowanymi robotami w terminach wynikających z umów o roboty budowlane, w ciągu 5kolejnych dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy, licząc od przedłożenia lub nie przedłożenia ww. dokumentów przez wykonawcę robót budowlanych, 7- ustalenie z wykonawcą rodzajów i wzorów dokumentów dotyczących realizacji umowy oraz sposób ich obiegu, z uwzględnieniem wzorów dokumentów obowiązujących dla Projektu współfinansowanego z RPO WD na lata 2014-2020.i zgodnych z ustaleniami jak dla robót budowlanych, 8- wykonanie pełnego zakresu czynności, jakich na inspektora nadzoru inwestorskiego nakłada ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.), Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim oraz uszczegółowienie czynności przypisanych inspektorom nadzoru budowlanego zawarty jest w SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach budowlano-konstrukcyjnej , sanitarnej , elektrycznej i teletechnicznej dotyczy łącznie Zadania A i Zadania B. co oznacza jeden inspektor nadzoru w każdej z wymaganych branż.

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-10
2018-10-20

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie : dla zadania A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE -ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ? z dniem podpisania umowy do 10 października 2018 r., w tym: do 10 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania ,30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu dla zadania B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 " FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW ? z dniem podpisania umowy do 20 października 2018 r., w tym: do 20 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania ,30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonywania umowy do 60 kolejnych dni kalendarzowych, w przypadku zmiany terminu wykonywania robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1-do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej wymagane jest od wykonawcy dysponowanie Osobą przez cały okres wykonywania zamówienia i skierowania tej Osoby do realizacji zamówienia w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego, która: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym 2- do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej wymagane jest od wykonawcy dysponowanie Osobą przez cały okres wykonywania zamówienia i skierowania tej Osoby do realizacji zamówienia w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego, która: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie jw. 3- do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i telekomunikacyjnej wymagane jest od wykonawcy dysponowanie Osobą przez cały okres wykonywania zamówienia i skierowania tej Osoby do realizacji zamówienia w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego, która: - posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Uprawnienia mogą być bez ograniczeń lub w zakresie ograniczonym. Uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej powinny być zgodne z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz.290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie III.1.3), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych Podmiotów udostępniających zasoby, zwanych też "innymi podmiotami" niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. "Stosowna sytuacja", o której mowa wyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 13-22, oraz art.24 ust.5 pkt.2) c) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych ( patrz: zdolności technicznej lub zawodowej), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, d) z zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby lub innych dokumentów potwierdzających udostępnianie zasobów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą, e) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie zastąpił ten Podmiot innym podmiotem lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniego zakresu zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego w stosownej branży wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie dysponowania osobą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W przypadku, kiedy wykonawca korzysta z "Podmiotu udostępniającego zasoby" celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie tego "Podmiotu udostępniającego"

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Umowna cena60,00
Doświadczenie osoby - skierowanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ocenianej branży40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.W przypadku wystąpienia jednego z następujących zdarzeń: a) uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia lub wykonanie zamówienia w terminie, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć, b) które mogą negatywnie wpłynąć na trwałość przedmiotu umowy, c) narazić Zamawiającego na szkodę, dopuszcza się w umowie zmiany terminu, zakresu, ilości i wysokości płatności, wysokości wynagrodzenia, sposobu wykonania zamówienia. 2. Zakres dopuszczalnych zmian: a) konieczności zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na zmianę terminu wykonywanych robót budowlanych objętych nadzorem, termin wykonania zamówienia (Umowy) ulega wydłużeniu o czas równy terminowi nadzorowanych robót budowlanych, b) konieczności zmiany terminu realizacji Umowy z uwagi na realizację w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i wzajemnych powiązań, c) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści Umowy, z powodów i w sposób wymieniony w Umowie , d) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, e) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną Umowy np. zmiana rachunku bankowego, f) zmiana postanowień niniejszej Umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa, g) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów Umowy, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę czy też będzie miała negatywny wpływ na trwałość projektu, h) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. i) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia, j) przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, k) zmiany ilości i wysokości płatności w przypadku zmiany harmonogramu wykonania nadzorowanych prac. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. W takiej sytuacji Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu na piśmie kalkulację kosztów, uwzględniając wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 3.2 w przypadku wydłużenia (opóźnienia) terminu wykonywania robót budowlanych na jednym lub obu Zadaniach (oznaczonych jako A.iB.),powyżej 60kolejnych kalendarzowych, nie będącego z winy osoby pełniącej nadzór inwestorski w stosownej branży. Sposób wyliczenia dodatkowego wynagrodzenia został określony w Istotnych postanowień umowy 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) upzp. 5. Wszystkie powyżej opisane okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-28, godzina: 09:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konstrukcyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:obejmuje pełnienie funkcji na dwóch zadaniach inwestycyjnych: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE -ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM oraz B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 " FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW" Zakres nadzoru obejmuje dla Zadania A:1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) fundamenty monolityczne żelbetowe, 4) izolacje przeciwwilgociowe i cieplne ścian fundamentowych, 5) ściany nośne - konstrukcja ścian podziemia wraz z dylatacjami, 6) ściany nośne - konstrukcja ścian i stropów powyżej poziomu wraz z dylatacjami, 7) konstrukcja podciągów, belek, schodów wewnętrznych i zewnętrznych, 8) konstrukcja dachu i pokrycie dachu, izolacje, obróbki blacharskie, orynnowanie i rury spustowe, 9) szyb windowy monolityczny, żelbetowy, wylewany, 10) ślusarka aluminiowa, wewnętrzna i zewnętrzna, balustrady, 11) stolarka i ślusarka drzwiowa, 12) stolarka okienna, 13) podłoża, posadzki i podłogi, 14) ścianki działowe, tynki wewnętrzne, okładziny wewnętrzne i malowanie, 15) elewacja budynku 16) dźwig osobowy oraz dla Zadania B: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) fundamenty monolityczne żelbetowe, 4) izolacje przeciwwilgociowe i cieplne ścian fundamentowych, 5) ściany nośne - konstrukcja ścian podziemia wraz z dylatacjami, 6) ściany nośne - konstrukcja ścian i stropów powyżej poziomu wraz z dylatacjami, 7) konstrukcja podciągów, belek, schodów wewnętrznych i zewnętrznych, 8) konstrukcja dachu i pokrycie dachu, izolacje, obróbki blacharskie, orynnowanie i rury spustowe, 9) szyb windowy monolityczny żelbetowy wylewany, 10) ślusarka aluminiowa, wewnętrzna i zewnętrzna, balustrady, 11) stolarka i ślusarka drzwiowa, 12) stolarka okienna, 13) podłoża, posadzki i podłogi, 14) ścianki działowe, tynki wewnętrzne, okładziny wewnętrzne i malowanie, 15) elewacja budynku, 16)dźwig osobowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8, 71244000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Umowna cena60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w ocenianej branży40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie : dla zadania A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE -ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ? z dniem podpisania umowy do 10 października 2018 r., w tym: do 10 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania 30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu dla zadania B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 " FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW ? z dniem podpisania umowy do 20 października 2018 r., w tym: do 20 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania 30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonywania umowy do 60 kolejnych dni kalendarzowych, w przypadku zmiany terminu wykonywania robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.


Część nr: 2Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- obejmuje pełnienie funkcji na dwóch zadaniach inwestycyjnych: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE -ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM oraz B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 " FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW" Zakres rzeczowy objęty nadzorem inwestorskich dotyczy na Zadaniu A :1) drenaż opaskowy budynku, 2) wewnętrzna instalacja wody zimnej, 3) wewnętrzna instalacja wody ciepłej, 4) instalacja przeciwpożarowa, 5) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem, armaturą i poręczami dla niepełnosprawnych w sanitariatach, 6) instalacja C.O. i C.T., 7) wentylacja mechaniczna wraz z automatyką central wentylacyjnych i izolacją termiczną, 8) kotłownia gazowa wraz z systemem wentylacji i instalacją gazową, 9) przeprowadzenie płukań, prób szczelności instalacji wodociągowych oraz przeprowadze- -nie prób wydajności hydrantów, przeglądu i badania pomiarów hydraulicznych, instalacji wodociągowej, p.poż z hydrantami, 10) przeprowadzenie płukań, prób oraz regulacji instalacji centralnego ogrzewania, 11) wykonanie prób, pomiarów instalacji wentylacji mechanicznej w tym pomiarów hałasu, 12) wykonanie prób, regulacji, pomiarów instalacji w kotłowni, z uruchomieniem kotłowni i automatyki z dostarczeniem (protokołów) opinii od UDT oraz opinii kominiarskiej; 13) wykonanie próby ciśnieniowej instalacji gazowej i dokonanie odbiorów technicznych z dostarczeniem protokołów odbiorowych, oraz na Zadaniu B:1) drenaż opaskowy budynku, 2) wewnętrzna instalacja wody zimnej, 3) wewnętrzna instalacja wody ciepłej, 4) instalacja przeciwpożarowa, 5) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem, armaturą i poręczami dla niepełnosprawnych w sanitariatach, 6) instalacja C.O. i C.T., 7) wentylacja mechaniczna wraz z automatyką central wentylacyjnych i izolacją termiczną, 8) kotłownia gazowa wraz z systemem wentylacji i instalacją gazową, 9) przeprowadzenie płukań, prób szczelności instalacji wodociągowych oraz przeprowadze- - nie prób wydajności hydrantów, przeglądu i badania pomiarów hydraulicznych instalacji wodociągowej ,p.poż z hydrantami, 10) przeprowadzenie płukań, prób oraz regulacji instalacji centralnego ogrzewania, 11) wykonanie prób, pomiarów instalacji wentylacji mechanicznej w tym pomiarów hałasu, 12) wykonanie prób, regulacji, pomiarów instalacji w kotłowni, z uruchomieniem kotłowni i automatyki z dostarczeniem (protokołów) opinii od UDT oraz opinii kominiarskiej; 13) wykonanie próby ciśnieniowej instalacji gazowej i dokonanie odbiorów technicznych z dostarczeniem protokołów odbiorowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8, 71244000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Umowana cena60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w ocenianej branży40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie : dla zadania A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE - ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ? z dniem podpisania umowy do 10 października 2018 r., w tym: do 10 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania 30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu dla zadania B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 " FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW ? z dniem podpisania umowy do 20 października 2018 r., w tym: do 20 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania 30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonywania umowy do 60 kolejnych dni kalendarzowych, w przypadku zmiany terminu wykonywania robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.


Część nr: 3Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i teletechnicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: -obejmuje pełnienie funkcji na dwóch zadaniach inwestycyjnych: A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE -ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM oraz B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 " FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW" Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego obejmuje dla Zadania oznaczonego jako A:1) rozdzielnia główna i jej zasilanie, 2) usunięcie kolizji obiektu z siecią energetyczną SN, 3) rozdzielnice lokalne, 4) instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych: . oświetlenie podstawowe . oświetlenie awaryjne . oświetlenie ewakuacyjne kierunkowe 5) instalacja sieci dedykowanej 230VAC, 6) instalacja niskoprądowa: . instalacja TV DVB-T . instalacja videodomofonowa . instalacja monitoringu wizyjnego CCTV . instalacja sieci strukturalnej . instalacja sygnalizacji włamania . instalacji nagłośnienia sali teatralnej 7) instalacja ochronna: . ochrona od porażeń prądem elektrycznym . ochrona pożarowa obiektu . ochrona przeciwprzepięciowa . instalacja połączeń wyrównawczych . instalacja odgromowa 8) instalacja technologiczna: . wentylacja mechaniczna pomieszczeń przedszkola . instalacja technologiczna kotłowni . instalacja technologiczna kuchni . instalacja technologiczna dźwigu osobowego 9) wykonanie pomiarów ochronnych i natężenia oświetlenia, oraz dla Zadania oznaczonego jako B: 1) rozdzielnia główna i jej zasilanie, 2) usunięcie kolizji obiektu z siecią energetyczną SN, 3) rozdzielnice lokalne, 4) instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych: . oświetlenie podstawowe . oświetlenie awaryjne . oświetlenie ewakuacyjne kierunkowe 5) instalacja sieci dedykowanej 230VAC, 6) instalacja niskoprądowa: . instalacja videodomofonowa . instalacja monitoringu wizyjnego CCTV . instalacja sieci strukturalnej . instalacja sygnalizacji włamania . instalacji nagłośnienia sali teatralnej 7) instalacja ochronna: . ochrona od porażeń prądem elektrycznym . ochrona pożarowa obiektu . ochrona przeciwprzepięciowa . instalacja połączeń wyrównawczych . instalacja odgromowa 8) instalacja technologiczna: . wentylacja mechaniczna pomieszczeń przedszkola . instalacja technologiczna kotłowni . instalacja technologiczna kuchni . instalacja technologiczna dźwigu osobowego 9) wykonanie pomiarów ochronnych i natężenia oświetlenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71248000-8, 71244000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Umowana cena60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w ocenianej branży40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie : dla zadania A. ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W ŚWIERADOWIE -ZDROJU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ? z dniem podpisania umowy do 10 października 2018 r., w tym: do 10 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania 30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu dla zadania B. ROZBUDOWA MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W ŚWIERADOWIE-ZDROJU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 2 " FABRYKA MŁODYCH INŻYNIERÓW ? z dniem podpisania umowy do 20 października 2018 r., w tym: do 20 września 2018 r. - bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadania 30 dni na czynności obejmujące odbiór końcowy projektu 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonywania umowy do 60 kolejnych dni kalendarzowych, w przypadku zmiany terminu wykonywania robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.