eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu pomiarowego dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 53/13/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Dęblin: Dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu pomiarowego dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 53/13/N
Numer ogłoszenia: 495740 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407682 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu pomiarowego dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 53/13/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu pomiarowego dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 53/13/N. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj.: formularzu ofertowym. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej funkcje i parametry graniczne przedstawione poniżej oraz w załączniku Nr 1 określone jako parametry graniczne. Wykonawca zobowiązuje się zaoferować asortyment oryginalny, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakup narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu pomiarowego dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 53/13/N jest niezbędny do zabezpieczenia bieżącej działalności pododdziałów znajdujących się na zaopatrzeniu 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Miejscem realizacji dostawy oraz świadczenia usług w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jest 41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zasadach określonych w ustawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć niezależnych zadań oraz dwa podzadania (w ramach zadania I): ZADANIE I - w skład, którego wchodzą dwa podzadania: ZADANIE I A - INFRASTRUKTURA ZADANIE I B - INFRASTRUKTURA ZADANIE II - SŁUŻBA INŻYNIERYJNO SAPERSKA ZADANIE III - SŁUŻBA ZAOPATRZENIA LOTNICZO TECHNICZNEGO ZADANIE IV - NAZIEMNA OBSŁUGA STATKÓW POWIETRZNYCH ZADANIE V - SŁUŻBA ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI ZADANIE VI - SŁUŻBA CZOŁGOWO SAMOCHODOWA Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania. Niedopuszczalne jest natomiast złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej w danej części zamówienia. Niedopuszczalnej jest także złożenie przez Wykonawcę oferty wyłącznie na podzadanie I A lub I B. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach każdego zadania. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w asortymencie oraz ilości określonym w formularzu ofertowym, jednorazowo i w całości w terminie 21 dni (dwudziestu jeden dni) od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający wszystkie parametry określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz formularzu ofertowym (wzór wg. załącznika Nr 1), we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do magazynów przyporządkowanych kolejnym zadaniom. Miejsca dostawy określone są poniżej: zadanie I - magazyn Infrastruktury na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, budynek nr 64; zadanie II - mgazyn Służby Inżynieryjno Saperskiej, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, zadanie III - magazyn Służby Zaopatrzenia Lotniczo Technicznego znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, zadanie IV - magazyn Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin - Twierdza, zadanie V - magazyn Służby Łączności i Informatyki, budynek nr 64, na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, zadanie VI - magazyn - służby czołgowo samochodowej, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin Lotnisko, Dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego powyżej może nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. dzień roboczy pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 800 - 1400.. O dokładny terminie dostawy Wykonawca powiadomi upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego, ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem asortymentu ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, rozładunku, transportu przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru zostanie sporządzony stosowny protokół odbioru. Podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia w wymiarze: Zadanie I A i B 12 miesięcy(dwunastu miesięcy); Zadanie II 12 miesięcy(dwunastu miesięcy); Zadanie III w wymiarze wskazanym w formularzu ofertowym; Zadanie IV w wymiarze wskazanym w formularzu ofertowym; Zadanie V 12 miesięcy(dwunastu miesięcy); Zadanie VI 12 miesięcy oraz 24 miesięcy (dwunastu miesięcy, dwudziestu czterech miesięcy); Termin gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Wykonawcy oraz upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury na poszczególne zadania oraz podzadania. Powyższe warunki gwarancji wiążą Zamawiającego oraz Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielnej przez Wykonawcę (uregulowane w niniejszej SIWZ i ogólnych warunkach umowy) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli Wykonawca wadę zataił. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy nie mogą być modyfikowane przez Wykonawcę poprzez wręczanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia Wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, a nie Producenta. W przypadku załączenia do oferty przez Wykonawcę warunków gwarancji odmiennych (co do np. zakresu, okresu, przedmiotu) niż określone przez Zamawiającego w ogólnych warunkach umowy - oferta taka może zostać uznana przez Zamawiającego za niezgodną z SIWZ i może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907, z późn. zm). W przypadku złożenia w formularzu ofertowym ogólnego oświadczenia akceptującego ogólne warunki umowy i jednocześnie załączenia odmiennych od treści zawartych w ogólnych warunkach umowy dotyczących gwarancji - oświadczeń w innych dokumentach składających się łącznie na treść oferty - reguła powyższa będzie miała zastosowanie. Szczegółowe wytyczne odnośnie dostawy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań: ZADANIE I INFRASTRUKTURA - A i B: Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą towaru do magazynu dostarczyć certyfikaty, atesty, karty charakterystyki dla materiałów, które takowe posiadają. Zamawiający wymaga obecności przedstawiciela Wykonawcy przy dostawie przedmiotu zamówienia do magazynu. ZADANIE VI - SŁUŻBA CZOŁGOWO SAMOCHODOWA Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą towaru do magazynu dostarczyć certyfikaty wymienione w formularzu ofertowym oraz DIN - y. Wykonawca może powierzyć Wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.42.32.00 - Drabiny 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: INFRASTRUKTURA INFRASTRUKTURA I A INFRASTRUKTURA I B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GAŁĄZKA Stanisław Gałązka,, ul. Warszawska 117, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16428,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17509,19

  • Oferta z najniższą ceną: 17509,19 / Oferta z najwyższą ceną: 22823,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: SŁUŻBA INŻYNIERYJNO SAPERSKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GAŁĄZKA Stanisław Gałązka, ul. Warszawska 117, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3677,02

  • Oferta z najniższą ceną: 3677,02 / Oferta z najwyższą ceną: 6064,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: SŁUŻBA ZAOPATRZENIA LOTNICZO TECHNICZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. H. KOGEX Sp. z o. o, ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84118,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118871,08

  • Oferta z najniższą ceną: 93995,19 / Oferta z najwyższą ceną: 118871,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: NAZIEMNA OBSŁUGA STATKÓW POWIETRZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. H. KOGEX Sp. z o. o, ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7262,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10758,32

  • Oferta z najniższą ceną: 10758,32 / Oferta z najwyższą ceną: 12781,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: SŁUŻBA ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. H. KOGEX Sp. z o. o, ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2890,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2890,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6346,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: SŁUŻBA CZOŁGOWO SAMOCHODOWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. H. U. PRONAR Dariusz Kawka, ul. Wrocławska 1, 55-002 Gajków Kamieniec Wrocławski, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17383,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25896,05

  • Oferta z najniższą ceną: 25896,05 / Oferta z najwyższą ceną: 28399,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.