To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Warszawa: Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 469688 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287554 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć kompleksową usługę dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w następujących obszarach: 1. Działania z zakresu media relations: a) Zapewnienie aktualnych i rzetelnych informacji dotyczących opinii medialnych (telewizja, prasa, radio) o Muzeum b) Budowanie i aktualizacja baz danych dziennikarzy c) Tworzenie harmonogramów działań mediowych d) Przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów e) Inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum f) Kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum g) Ścisła współpraca z rzecznikiem prasowym Muzeum w zakresie prowadzenia biura prasowego Muzeum h) Organizacja konferencji, briefingów prasowych, przygotowywanie notatek, oświadczeń dla mediów oraz udział w eventach dla mediów i) Czynne pozyskiwanie patronów mediowych j) Przygotowanie koncepcji i koordynacja związanych z działalnością Muzeum konkursów w mediach k) Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, innych związanych z działalnością Muzeum oraz do wyselekcjonowanych grup odbiorców l) Inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych skierowanych do mediów importali zagranicznych zainteresowanych atrakcjami turystyczno-kulturowymi w Polsce. 2. Doradztwo z zakresu promocji: a) Współtworzenia treści strony internetowej Muzeum b) Tworzenia profili w social mediach c) Tworzenia materiałów wydawniczych i informacyjno-promocyjnych. 2. Doradztwo z zakresu wizerunku: a) Dbania o reputację Muzeum w mediach b) Wystąpień publicznych i kontaktów z mediami c) Zarządzania sytuacjami kryzysowymi d) Wspierania organizacyjno-promocyjnego projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum e) Wspieranie działań Muzeum w zakresie lobbingu, sponsoringu, świadczeń charytatywnych, wystawienniczej f) Przestrzegania zasad, weryfikacji, proponowania i koordynacji wdrożenia zmian w obowiązującej Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) Muzeum...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
V5 GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
V5 GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Victoria Promotion Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Śląska 4, 60-614 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 516600,00
Oferta z najniższą ceną: 344300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 516600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowana do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez WUP w Warszawie
- Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju judo
- Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.