eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Warszawa: Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Numer ogłoszenia: 287554 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć kompleksową usługę dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w następujących obszarach: 1. Działania z zakresu media relations: a) Zapewnienie aktualnych i rzetelnych informacji dotyczących opinii medialnych (telewizja, prasa, radio) o Muzeum b) Budowanie i aktualizacja baz danych dziennikarzy c) Tworzenie harmonogramów działań mediowych d) Przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów e) Inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum f) Kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum g) Ścisła współpraca z rzecznikiem prasowym Muzeum w zakresie prowadzenia biura prasowego Muzeum h) Organizacja konferencji, briefingów prasowych, przygotowywanie notatek, oświadczeń dla mediów oraz udział w eventach dla mediów i) Czynne pozyskiwanie patronów mediowych j) Przygotowanie koncepcji i koordynacja związanych z działalnością Muzeum konkursów w mediach k) Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, innych związanych z działalnością Muzeum oraz do wyselekcjonowanych grup odbiorców l) Inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych skierowanych do mediów importali zagranicznych zainteresowanych atrakcjami turystyczno-kulturowymi w Polsce. 2. Doradztwo z zakresu promocji: a) Współtworzenia treści strony internetowej Muzeum b) Tworzenia profili w social mediach c) Tworzenia materiałów wydawniczych i informacyjno-promocyjnych. 2. Doradztwo z zakresu wizerunku: a) Dbania o reputację Muzeum w mediach b) Wystąpień publicznych i kontaktów z mediami c) Zarządzania sytuacjami kryzysowymi d) Wspierania organizacyjno-promocyjnego projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum e) Wspieranie działań Muzeum w zakresie lobbingu, sponsoringu, świadczeń charytatywnych, wystawienniczej f) Przestrzegania zasad, weryfikacji, proponowania i koordynacji wdrożenia zmian w obowiązującej Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) Muzeum..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, świadczył, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych świadczy, co najmniej 3 usługi promocyjne na rzecz instytucji publicznych lub spółek Skarbu Państwa o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, świadczył, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych świadczy, co najmniej 1 usługę promocyjną na rzecz muzeum, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, realizował, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych realizuje, co najmniej 2 projekty na rzecz przedsiębiorców lub instytucji korzystających z finansowania lub współfinansowania projektów ze środków Unii Europejskiej, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każdy, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zorganizował i przeprowadził ogólnopolski konkurs wiedzy historycznej, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, obsługiwał co najmniej 3 wydarzenia z udziałem pełnomocnych przedstawicieli obcych państw, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie prowadził przez okres co najmniej 3 miesięcy profil muzeum w social media, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał usługę obejmującą opracowanie lub uporządkowanie Identyfikacji wizualnej (Corporate identity)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje zespołem składającym się z - Lidera Projektu, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem z zakresu promocji, marketingu i PR, oraz doświadczeniem w organizacji co najmniej 3 wydarzeń z udziałem pełnomocnych przedstawicieli obcych państw, przeszkolonego w zakresie protokołu dyplomatycznego, - Dyrektora Strategicznego, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem z zakresu promocji, marketingu i PR, - Menadżera ds. PR, z co najmniej 3-letnim doświadczaniem w zakresie promocji i PR, w tym w dziedzinie kultury, sztuki i edukacji. - Grafika kreatywnego, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis koncepcji sposobu realizacji Przedmiotu Zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena merytoryczna koncepcji sposobu realizacji - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, 2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b. zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa regulującego realizację umowy - w zakresie wynikającym z tej zmiany, - w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. 2) lit a i b możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania oraz odpowiednio terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lazienki-krolewskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki w Warszawie (00-460) Warszawa, ul. Agrykoli 1, budynek Podchorążówki, pok. 06 lub 07.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Łazienki w Warszawie (00-460) Warszawa, ul. Agrykoli 1, budynek Podchorążówki, recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.