Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Warszawa: Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Numer ogłoszenia: 287554 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć kompleksową usługę dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w następujących obszarach: 1. Działania z zakresu media relations: a) Zapewnienie aktualnych i rzetelnych informacji dotyczących opinii medialnych (telewizja, prasa, radio) o Muzeum b) Budowanie i aktualizacja baz danych dziennikarzy c) Tworzenie harmonogramów działań mediowych d) Przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów e) Inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum f) Kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum g) Ścisła współpraca z rzecznikiem prasowym Muzeum w zakresie prowadzenia biura prasowego Muzeum h) Organizacja konferencji, briefingów prasowych, przygotowywanie notatek, oświadczeń dla mediów oraz udział w eventach dla mediów i) Czynne pozyskiwanie patronów mediowych j) Przygotowanie koncepcji i koordynacja związanych z działalnością Muzeum konkursów w mediach k) Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, innych związanych z działalnością Muzeum oraz do wyselekcjonowanych grup odbiorców l) Inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych skierowanych do mediów importali zagranicznych zainteresowanych atrakcjami turystyczno-kulturowymi w Polsce. 2. Doradztwo z zakresu promocji: a) Współtworzenia treści strony internetowej Muzeum b) Tworzenia profili w social mediach c) Tworzenia materiałów wydawniczych i informacyjno-promocyjnych. 2. Doradztwo z zakresu wizerunku: a) Dbania o reputację Muzeum w mediach b) Wystąpień publicznych i kontaktów z mediami c) Zarządzania sytuacjami kryzysowymi d) Wspierania organizacyjno-promocyjnego projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum e) Wspieranie działań Muzeum w zakresie lobbingu, sponsoringu, świadczeń charytatywnych, wystawienniczej f) Przestrzegania zasad, weryfikacji, proponowania i koordynacji wdrożenia zmian w obowiązującej Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) Muzeum..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, świadczył, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych świadczy, co najmniej 3 usługi promocyjne na rzecz instytucji publicznych lub spółek Skarbu Państwa o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, świadczył, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych świadczy, co najmniej 1 usługę promocyjną na rzecz muzeum, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, realizował, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych realizuje, co najmniej 2 projekty na rzecz przedsiębiorców lub instytucji korzystających z finansowania lub współfinansowania projektów ze środków Unii Europejskiej, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każdy, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zorganizował i przeprowadził ogólnopolski konkurs wiedzy historycznej, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, obsługiwał co najmniej 3 wydarzenia z udziałem pełnomocnych przedstawicieli obcych państw, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie prowadził przez okres co najmniej 3 miesięcy profil muzeum w social media, - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał usługę obejmującą opracowanie lub uporządkowanie Identyfikacji wizualnej (Corporate identity)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje zespołem składającym się z - Lidera Projektu, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem z zakresu promocji, marketingu i PR, oraz doświadczeniem w organizacji co najmniej 3 wydarzeń z udziałem pełnomocnych przedstawicieli obcych państw, przeszkolonego w zakresie protokołu dyplomatycznego, - Dyrektora Strategicznego, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem z zakresu promocji, marketingu i PR, - Menadżera ds. PR, z co najmniej 3-letnim doświadczaniem w zakresie promocji i PR, w tym w dziedzinie kultury, sztuki i edukacji. - Grafika kreatywnego, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opis koncepcji sposobu realizacji Przedmiotu Zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ocena merytoryczna koncepcji sposobu realizacji - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, 2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b. zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa regulującego realizację umowy - w zakresie wynikającym z tej zmiany, - w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. 2) lit a i b możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania oraz odpowiednio terminu realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lazienki-krolewskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki w Warszawie (00-460) Warszawa, ul. Agrykoli 1, budynek Podchorążówki, pok. 06 lub 07.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Łazienki w Warszawie (00-460) Warszawa, ul. Agrykoli 1, budynek Podchorążówki, recepcja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.