eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do restauracji Cztery Pory Roku Zespołu Pałacowo Parkowego w Ostromecku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Bydgoszcz: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do restauracji Cztery Pory Roku Zespołu Pałacowo Parkowego w Ostromecku
Numer ogłoszenia: 43718 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy , ul. Marcinkowskiego 12-14, 85-056 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 55 540, faks 52 32 55 570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mck-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do restauracji Cztery Pory Roku Zespołu Pałacowo Parkowego w Ostromecku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej towarami, do restauracji Cztery Pory Roku mieszczącej się w Zespole Pałacowo - Parkowym w Ostromecku przy ul. Bydgoskiej 9, 86-070 Dąbrowa Chełmińska (obiekt Pałac Nowy). Zakupione towary przeznaczone są do przygotowywania posiłków i potraw dla gości hotelowych (krajowych i zagranicznych), uroczystości i konferencji dyplomatycznych (krajowych i zagranicznych), imprez kulturalnych z udziałem gości krajowych i zagranicznych, uroczystości weselnych i komunijnych organizowanych w Zespole Pałacowo - Parkowym w Ostromecku . Towary dostarczane do restauracji winny być świeże i najwyższej jakości w celu zapewnienia zachowania walorów smakowych przygotowywanych potraw, posiłków w szczególności dla gości zagranicznych oraz dyplomatów. Dostawy poszczególnych artykułów spożywczych winny odbywać się od poniedziałku do soboty, w terminie do 24 h od dnia zlecenia, sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w godz. od.07:00 do 15:00 w soboty od 07:00 - 12:00 . Zamawiający informuje, że w przypadku win dopuszcza termin dostawy do 48 h godzin od dnia zlecenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na części 20 z uwzględnieniem całego asortymentu w danej grupie produktów. Zamawiający informuje, że ilości określone w załączniku nr 1 do siwz są ilościami maksymalnymi i stanowią szacunkowy poziom zamówienia. Wskazane ilości mogą ulec zmniejszeniu nie więcej jednak niż o 30% w stosunku do ilości wskazanych w formularzu cenowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli Wykonawca wykaże iż posiada aktualną/aktualne (obowiązującą na cały czas realizacji niniejszego zamówienia): 5.2.1.1. koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu alkoholami zgodnie z art. 91 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2012 r. poz. 1356, ze zm.), wydanej przez właściwy organ upoważniony do wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie obrotu hurtowego w kraju napojami alkoholowymi ( w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dostawę alkoholi ) 5.2.1.2. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 61 i art. 62 ust. l ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr l36 poz. 914 z późn. zm. lub/i uprawnienia do wykonywania określonej działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm) a w szczególności posiada decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust.4 wyżej wymienionej ustawy; (w przypadku dostaw mięsa i wędlin)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż posiada niezbędny potencjach techniczny, a szczególności dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem siwz., w przypadku mięsa i wędlin, mrożonek, nowalijek - odpowiednio do danego towaru samochód wyposażony w chłodnię lub mroźnię .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 61 i art. 62 ust. l ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr l36 poz. 914 z późn. zm.) lub/i decyzję do wykonywania określonej działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 poz. 1577) a w szczególności posiadać decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust.4 wyżej wymienionej ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - zaświadczenie/decyzja właściwego organu inspekcji sanitarnej w zakresie przestrzegania zasad HACCP zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - zaświadczenie/decyzja właściwego organu inspekcji sanitarnej odnośnie zasad HACCP Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich -zaświadczenie/decyzja właściwego organu inspekcji sanitarnej w zakresie środków transportu dopuszczonych do przewożenia żywności .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ustalony zostaje poniżej zakres dopuszczalnych, ewentualnych zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: 1) zmiany adresu siedziby, zmiany formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia za wykonywanie przedmiotu umowy, które nastąpiło z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, a w szczególności zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia określone w § 2 ust. 1 umowy, 3) zmiany stawek podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku zastrzega się możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia za wykonywanie przedmiotu umowy odpowiednio do zmienionych stawek (punktów procentowych); 4) zmiany cen w związku z postanowieniami § 9 ust. 8 i 9. 5) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy; 6) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron. 7) zmiany terminu obowiązywania umowy, a w szczególności: a) wydłużenie terminu obowiązywania w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego w ilości określonej w załącznika nr 1 w okresie obowiązywania umowy, b) skrócenie terminu obowiązywania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia lub ilości określonej w załączniku nr 1, 8) zmiany osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; 9) zmiany parametrów i nazwy handlowej towarów określonych w ofercie, 10) zmiany producenta określonego w ofercie, w przypadku sytuacji na które wykonawca nie ma wpływu np. zmiana polityki producenta, w skutek połączenia gospodarczego z innym podmiotem gospodarczym, przy czym zmiana producenta nie może skutkować dostarczaniem towarówo parametrach gorszych niż wskazane w ofercie. 11) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 12) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mck-bydgoszcz.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy Ul. Marcinkowskiego 12 - 14, pok. 69 85-056 Bydgoszcz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy ul. Marcinkowskiego 12 - 14, recepcja na parterze budynku (Dział Kadr i sekretariatu) 85-056 Bydgoszcz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NAPOJE i SOKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napoje i soki w szklanych butelkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1, 15.98.14.00-2, 15.68.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Napoje i wody mineralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda mineralna gazowana i niegazowana, oranżada..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8, 15.98.14.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYROBY CUKIERNICZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby cukiernicze przeznaczone do realizacji dekoracji deserów i ciast dla gości restauracji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.84.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYROBY CUKIERNICZE - CIASTKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciastka kruche, deserowe, bankietowe różne smaki ( z marmoladą, przekładane masą: kakaową, waniliową, orzechową; oblewane czekoladą)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KONCENTRATY - FRYTURA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frytura gastronomiczna do smażenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.42.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KONCENTRATY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy, makarony, płatki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RYBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby świeże i mrożone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PIECZYWO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chlebów weselnych, bułek, chleba krojonego, orkiszowego, wieloziarnistego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MROŻONKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa, frytki, lody,..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: NABIAŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sery, jogurty, masło, śmietany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: WOŁOWINA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wołowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: WIEPRZOWINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: DRÓB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso drobiowe i podroby z gęsi, kaczki, kurczaka, indyka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ALKOHOLE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piwa, wina, wódki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.93.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.