eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Udzielenie i obsługa odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bogatyni. Nr postępowania (sprawy)ZP 271-N1/02/X/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Bogatynia: Udzielenie i obsługa odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bogatyni. Nr postępowania (sprawy): ZP 271-N1/02/X/2012
Numer ogłoszenia: 423624 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozbogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bogatyni. Nr postępowania (sprawy): ZP 271-N1/02/X/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, w wysokości 800 000,00 zł. (osiemset tysięcy zł.), dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, z przeznaczeniem na pokrycie zobowiązań płatniczych oraz bieżącą działalność, na okres od daty udzielenie przedmiotowego zamówienia do dnia 30.11.2013 r. 2. Wykonawca stawia do dyspozycji Zamawiającego w/w limit kredytowy, w dniu zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, jednak nie wcześniej niż po ustanowieniu prawnych zabezpieczeń spłaty kredytu. 3. Prowizja od udzielonego kredytu na poziomie nie wyższym niż 1% kwoty kredytu, tj. nie większa niż 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych), płatna (pobrana) w dniu zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Nie mogą wystąpić inne prowizje i opłaty związane z udzieleniem kredytu. 5. Nie może wystąpić prowizja w przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu. 6. Nie może wystąpić naliczanie prowizji za gotowość. 7. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 8. Prowadzenie rachunku bankowego bez żadnych dodatkowych opłat. 9. Spłata kredytu będzie następowała automatycznie z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy nie później niż na 30.11.2013 r. 10. Spłata odsetek na koniec każdego miesiąca w okresie korzystania z kredytu. 11. Odsetki od kredytu wg zmiennej stopy procentowej, naliczane przez Wykonawcę w oparciu o stawkę WIBOR 3M powiększonych o stałą marżę. 12. Do celów obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 13. Dla porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 29.10.2012 r. Wykorzystanie kredytu 800 000,00 PLN. 14. Zamawiający nie przewiduje innych elementów kosztowych kredytu niż stawka WIBOR 3M i marża banku. Wszelkie koszty związane z obsługą kredytu zostaną wkalkulowane w marżę banku. 15. Waluta kredytu: PLN. 16. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu, stanowi: a) weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową Kredytobiorcy (Zamawiającego); b) oświadczenie o poddaniu się egzekucji; c) poręczenie cywilne Gminy Bogatynia spłaty kredytu, wyrażone w formie Uchwały Nr XLVIII/878/12 Rady Gminy i Miasta Bogatynia z dn. 22.10.2012 r.; d) pełnomocnictwo do dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku bieżącym; e) przelew wierzytelności z Umowy nr BZR.RS.032.3.2012.JN dotacji dla SP ZOZ w Bogatyni, z dnia 16.01.2012, zawartej z Gminą Bogatynia. 17. Każdemu z zainteresowanych Wykonawców, na ich pisemny wniosek złożony do Zamawiającego, zostaną przesłane kserokopie n/w dokumentów: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat dotyczący sytuacji finansowej Zamawiającego za rok 2010 i 2011 oraz za I-sze półrocze 2012 r.; b) Oświadczenie Zamawiającego o aktualnym stanie jego zaległości w zakresie płatności podatków do Urzędu Skarbowego oraz składek i opłat do ZUS..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej lub równoważne potwierdzające prawo prowadzenia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1 Specyfikacji) - ceny należy określić zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm.; b) O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne jedynie w granicach określonych w artykule 144 ustawy pzp. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy: a) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie, 4. Zmiana dokonana z naruszeniem zapisu ust. 2 jest nieważna z mocy przepisów ustawy Pzp. 5. Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozbogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, I piętro, pokój 207; w czasie godzin urzędowania, tj. od 07:00 do 14:35..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, I piętro, pokój 207; w czasie godzin urzędowania, tj. od 07:00 do 14:35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.