To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Wrocław: OPRACOWANIE PROJEKTU I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH PRZEBUDOWY BUDYNKU NR 46 ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 1, 3, 9 i 10 W KOMPLEKSIE NR 2845 W WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU
nr sprawy 68/PN/2012
Numer ogłoszenia: 423174 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206063 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH PRZEBUDOWY BUDYNKU NR 46 ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 1, 3, 9 i 10 W KOMPLEKSIE NR 2845 W WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU nr sprawy 68/PN/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu budowlanego, a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tego projektu - w wyniku, których mają powstać pododdziałowe magazyny broni w budynku nr 46 przy ul. Czajkowskiego 109 oraz wykonanie remontów pomieszczeń w budynkach nr 1, 3, 9 i 10 po dotychczasowych pododdziałowych magazynach broni. 1.2. Zakres prac projektowych. W ramach zadania zaprojektuj należy: a) Opracować projek budowlany dotyczący budynku nr 46 wraz z odpowiednimi uzgodnieniami jeżeli będą potrzebne(w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD), b) Opracować projekt branżowy instalacji elektrycznej dotyczący budynku nr 46 (w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD), c) Opracować projekt branżowy sanitarny tj. ogrzewania - instalacji grzewczych wraz z siecią c.o. od budynku nr 112 dotyczący budynku nr 46 (stołówka z kuchnią) do budynku nr 11 z odgałęzieniem do budynku nr 46 w odległości około 85 m, wentylacji, sieci i instalacji wodnej i sieci kanalizacji sanitarnej (w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD), d) Opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych(STWiORB) dla całego zadania(w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD), e) Wykonać przedmiar robót i kosztorys dla całego zadania z podziałem na poszczególne obiekty(w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD). Dokumentacja projektowa ma być wykonana w wersji elektronicznej (na nośnikach CD w formacie PDF i w plikach edytowalnych) oraz w wersji drukowanej. W ramach zadania wykonaj, należy: a) Wykonać roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, b) Wykonać roboty budowlane w pomieszczeniach po byłych pododdziałowych magazynach broni w budynkach nr 1, 3, 9 i 10 - zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 i zgodnie z zakresem robót podanym PF-U. Roboty budowlane będą się odbywać dwuetapowo: a) Etap I - wszystkie roboty ogólnobudowlane i instalacyjne w budynku nr 46 oraz w dziewięciu pomieszczeniach po byłych magazynach broni w budynkach nr 1,3,9 i 10 włącznie z demontażem drzwi wejściowych do tych pomieszczeń i zamontowaniem ich w pomieszczeniach magazynowych w budynku nr 46; etap ten podlega odbiorowi niezwłocznie po jego zakończeniu. Po etapie nr I następuje 21 dniowa przerwa konieczna dla zamontowania systemu alarmowego w budynku nr 46 i zagospodarowania budynku. b) Etap II - w czterech pomieszczeniach po byłych magazynach broni w budynkach nr 1,3,9 i 10. Pomieszczenia po byłych magazynach broni w pomieszczeniach nr 1,3,9 i 10 zostaną wytypowane do remontu w etapach nr I (9 pomieszczeń) i II (4 pomieszczenia) w trakcie realizacji zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 74.22.21.00 - 74.22.21.00 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.16.00 - 45.42.16.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo - Handlowa "STANBUD" Stanisław Pięta
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Handlowa "STANBUD" Stanisław Pięta
- Firma Usługowo-Handlowa STANBUD Stanisław Pięta, ul. Głowackiego 67, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665588,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 775970,62
Oferta z najniższą ceną: 775970,62 / Oferta z najwyższą ceną: 775970,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.