To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-10
Rybnik: Dostawa sprzętu serwerowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w formie leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 420454 - 2011; data zamieszczenia: 10.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409536 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu serwerowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w formie leasingu operacyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu serwerowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w formie leasingu operacyjnego w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do specyfikacji - dostawa serwera szt.2, macierzy dyskowej szt.1,laptopa szt.1,desktopa szt.1,monitora LCD szt.1, systemu bazodanowego szt. 2, systemu operacyjnego producenta bazy danych szt.2, stabilnego serwerowego systemu operacyjnego szt.4, systemu operacyjnego z licencjami zapewniającymi możliwość równoczesnego dostępu do zasobów serwera przez klienta szt. 100, systemu wirtualizacji szt.1, stabilnego oprogramowania biurowego szt.2. Zamówienie obejmuje dostawę oraz wdrożenie systemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDFINANCE SA, Al.Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 256173,66
Oferta z najniższą ceną: 256173,66 / Oferta z najwyższą ceną: 256173,66
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb negocjacji bez ogłoszenia został zastosowany na podst. art. 62 ust.1 pkt.1 uPzp. Przed zastosowaniem trybu negocjacji bez ogłoszenia przeprowadzono dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Pierwsze postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 93 ust.1 pkt.1 uPzp ponieważ nie złożono do niego ofert. Drugie postępowanie zostało unieważnione ponieważ jedyna złożona do przetargu oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 uPzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami ponieważ zostały spełnione przesłanki ustawowe.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa pompy 125PJM250 lub równoważnej; 55,0kW/2900 DMc6; IE3; KTL dla C Marcel.
- Remont płyty boiska LKS Orzeł Jankowice przy ul. Sportowej J-ce, dz.526/24
- Dostawa 2 szt. pomp wirowych 80PJM215 o mocy 22 kW lub równoważnych do bojlerowni budynku łaźni nr 2 PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Remont kotła WR-10 nr 2 (nr inw. 1-311-316869) w Ciepłowni Rymer
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia na oprawy typu LED wraz z przebudową oświetlenia awaryjnego w budynku Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22
- Remont agregatów pompowych dla Zakładu Elektrociepłownie
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu elektrycznego o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t., ale nieprzekraczającej 12 t., kategoria N2, przystosowanego do odbioru odpadów w formie leasingu finansowego
- Rozbudowa systemu pamięci masowej
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu 9 - osobowego dla Urzędu Gminy Miłki
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Strzeleczki"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu ciężarowego do odbioru odpadów komunalnych"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.