eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › DOSTAWY LEKÓW dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Tomaszów Mazowiecki: DOSTAWY LEKÓW dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 418088 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257235, faks 044 7257235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY LEKÓW dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są DOSTAWY LEKÓW dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Maz. ul. Jana Pawła II 35 . Szczegółowa lista pozycji z określeniem postaci i dawki, wielkości opakowania oraz szacunkowej ilości zapotrzebowania pogrupowane w Pakiety znajduje się w arkuszach Excel załączniku nr 2 do SIWZ - Przedmiot zamówienia - formularz cenowy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów leczniczych równoważnych tzn. produktów leczniczych posiadających taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego potwierdzoną stosownymi dokumentami. (zgodnie z definicją zawartą w uchylonym art. 2 pkt. 18 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne.) Zamawiający przewiduje możliwość w niektórych przypadkach zaoferowania opakowań o zbliżonej wielkości, ale tylko po uprzedniej zgodzie Zamawiającego. W takich przypadkach należy przeliczyć ilości szacunkowe i podać z dokładnością do przynajmniej pierwszej cyfry istotnej (znaczącej) (cyfra istotna to ta, po której następne cyfry nie wpływają na wynik obliczeń wartości zaokrąglonej do pełnego grosza;).Zamawiający dopuszcza możliwości zaoferowania produktów biorównoważnych tzn. produktów o takim samym lub bardzo zbliżonym spektrum działania, tylko w sytuacji, wycofania lub zaprzestania produkcji produktu leczniczego i odpowiedników równoważnych. W takim przypadku należy na etapie pytań poinformować Zamawiającego o zaistniałym fakcie. Do informacji należy dołączyć dokument potwierdzający wycofanie leku z rynku oraz oświadczenie, że nie ma równoważnego produktu dopuszczonego do obrotu na polski rynek. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp do Wykonawcy należy obowiązek wykazania równoważność i/lub biorównoważność poprzez np. udokumentowanie badaniami klinicznymi, dołączenie karty charakterystyki produktu leczniczego. Samo oświadczenie Wykonawcy nie będzie uznane za wystarczający dowód. W przypadku produktów czasowo wstrzymanych, należy zaoferować lek równoważny bądź wstrzymany (ten, który spełnia wymagania SIWZ) i zaoferować cenę, która pozwoli Wykonawcy zaoferować w okresie wstrzymania lek biorównoważny. Na lek biorównoważny musi być zgoda Zamawiającego! Oferta z pozycjami niewypełnionymi w pakiecie albo z uwagami np. o niedostępności będzie odrzucona na podstawie art. 89, ust. 1, pkt. 2 Pzp! W Pakiecie nr 7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na pozycje Produkty lecznicze muszą posiadać pozwolenia na dopuszczenie do obrotu, zwane dalej pozwoleniem, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2008 nr45, poz.271) dalej zwaną Pf, z wyjątkami przewidzianymi w cytowanej ustawie. Wszystkie zaoferowane produkty lecznicze muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 Pf..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości zsumowanej dla oferowanych pakietów: Nazwa pakietu Wadium [PLN] PAKIET 1. Leki różne A2 894,19 PAKIET 2. Leki układu krwiotwórczego, przeciwzakrzepowe i albuminy 944,90 PAKIET 3. Leki układu nerwowego 644,65 PAKIET 4. Leki stosowane w chorobach dróg oddechowych 304,00 PAKIET 5. Leki oftalmolologiczne i otologiczne 11,72 PAKIET 6. Substancje recepturowe 180,21 PAKIET 7. Surowice i szczepionki: 224,75 - Poz. 1 Anatoksyna p.jadowi żmij 500j.m.5ml.x 1amp. 28,09 - Poz. 2 Immunoglobulina ludzka p. tęż.250j.m.ml 10,01 - Poz. 3 Szczepionka p. tężcowa 0,5ml x 5 amp 155,08 - Poz. 4 Szczepionka p.durowi brzusznemu 0,5ml x 1fiol 18,78 - Poz. 5 Szczepionka p. błonicy 0,5ml x 15 szt 12,79 Łącznie 3 204,43 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, bądź dokumentu towarzyszącemu (najlepiej trwale złączonemu) musi wynikać, za jakie Pakiety zostało wniesione wadium. 4.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu przelewem na konto Numer 83 1020 3916 0000 0002 0139 3602 Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego z zaznaczeniem wadium ZP_20_Sp._09_P - Dostawy leków -kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. -w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). -gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów) -gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów) -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) (w postaci oryginałów dokumentów). Gwarant lub poręczyciel musi umożliwić Zamawiającemu wypłacenie wadium na każde wezwanie w przypadku naruszenia art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginałów dokumentów, należy dodatkowo do oferty dołączyć kserokopię oryginału, a oryginał umieścić w zaadresowanej kopercie i dołączyć do oferty w sposób umożliwiający łatwe jej wyjęcie. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium (art. 46 ustawy Pzp): 1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem pkt. 4a, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie powyższego pkt. 2 ppkt. 2 i 3 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp: Na potwierdzenie Zamawiający żąda wypełnionego i podpisanego przez Wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp - załącznik 3.1 SIWZ; oraz na dowód, że Wykonawcy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie Zamawiający żąda: 1)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; w szczególności: a)aktualnego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub dokumentu równoważnego albo b)oświadczenia, że ustawa Prawo farmaceutyczne nie nakłada na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 2), 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia przewidzianych dla tych dokumentów. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wg Załącznika Nr 5 doSIWZ ( min. trzech dostaw).; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał dostawy leków o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. 1.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Pzp. Na potwierdzenie Zamawiający żąda: 1)wypełnionego i podpisanego oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na warunkach art.24 Pzp - załącznik 3.2; 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy produktów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)Opisów (dotyczy tylko pozycji równoważnych bądź biorównoważnych, w celu wykazania równoważności); b)Kserokopii Wypisu z Rejestru Produktów leczniczych, z wpisem którego Pakietu i której pozycji dotyczy, że zaoferowane produkty lecznicze są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 Pf oraz , że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał. Ad. a) opisy, z których będzie wynikać odpowiednio, że -produkty równoważne posiadających taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego potwierdzoną stosownymi dokumentami. Pojęcie równoważnego produktu leczniczego dotyczy również różnych postaci farmaceutycznych o niezmodyfikowanym uwalnianiu, przeznaczonych do podawania doustnego zawierających tę samą substancję czynną, w szczególności tabletek i kapsułek. -produkty biorównoważne posiadają takie same lub bardzo zbliżone spektrum działania. Równoważność lub biorównoważność produktów leczniczych należy udokumentować: badaniami klinicznymi, kartą charakterystyki produktu leczniczego bądź dokumentami równoważnymi. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się na zasadzie spełnia niespełna. 4.Zamawiający wykluczy wykonawców z ubiegania się o zamówienie publiczne, którzy: 4.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp; uszczegółowionych powyżej w pkt. 1.1-1.3, 4.2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 5.Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy (na podstawie art. 89 Pzp): 5.1. gdy jest ona niezgodna z ustawą, 5.2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Pzp, 5.3.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5.4.zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5.5.została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 5.6.zawiera błędy, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 Pzp, to znaczy nie są oczywiste. W szczególności dotyczy to: ceny jednostkowej netto, ilości jednostek oraz procentowej wartość VAT chyba, że są to oczywiste omyłki pisarskie, a oczywistość ich nie budzi, żadnych zastrzeżeń. 5.7.gdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 Pzp, 5.8.nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 6.Zamawiający poprawia między innymi takie omyłki jak (na podstawie art. 89 Pzp): 6.1 oczywiste omyłki pisarskie (na podstawie art. 87 ust. 2, pkt 1 Pzp) 1)wynikające z błędnie przeniesionych wartości z formularza cenowego do ofertowego, -przyjmując wartości z formularza cenowego za prawidłowe wynikające z wyliczeń arytmetycznych, przyjmując za podstawę prawidłowe ceny jednostkowe netto, ilości jednostek oraz procentowe wartości VAT; 2)wynikające z błędnego zapisu słownego wartości brutto oferty w formularzu ofertowym, -przyjmując wartość wyrażoną cyfrowo za prawidłową, wynikającą z obliczeń dokonanych w formularzu cenowym; 3)wynikające z omyłkowego wpisania w pole VAT [%], gdy omyłka polega na wpisaniu wartości VAT wyrażonej w złotych, zamiast wartości wyrażonej w procentach i z obliczeń jednoznacznie wynika wielkość stawki procentowej -zamieniając wartość VAT wyrażoną w złotych na wartość VAT wyrażoną w procentach; 6.2 oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek (na podstawie art. 87 ust. 2, pkt 2 Pzp): 1)w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar: a)jeżeli obliczona wartość nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową, 2)w przypadku obliczania cen brutto: a)przyjmuje się, podaną procentową wartość VAT i oblicza, algorytmem: (Cena jednostkowa netto x (1+ procentową wartość VAT 100)) i otrzymaną wartość zaokrągla się do 2 miejsca po przecinku (do pełnego grosza), 3)w przypadku sumowania wartości pozycji: a)poprawia się poprzez zsumowanie wartości poszczególnych właściwych pozycji. 6.3 inne oczywiste omyłki (na podstawie art. 87 ust. 2, pkt 3 Pzp): 7. Warunki dodatkowe (określone szczegółowo w projekcie umowy - załącznik nr 4) 7.1. Dotyczące płatności: -termin płatności 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2.Wypełniony Przedmiot zamówienia -formularz cenowy wg załącznika nr 2 SIWZ. Należy dołączyć dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 SIWZ w formie elektronicznej (na dyskietce lub płycie CD). 3.Dowód wniesienia wadium wraz z wyszczególnieniem wpłat w powiązaniu z Pakietem. 4.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: a)reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo b)reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art.23 ustawy Pzp). 6.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w rozdziale VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określone: 6.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp - załącznik 3.1 SIWZ; 6.2 zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub dokumentu równoważnego albo oświadczenie, że ustawa Prawo farmaceutyczne nie nakłada na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 6.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 6.3, 6.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia przewidzianych dla tych dokumentów. 6.5 wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wg Załącznika Nr 5 do SIWZ ( min. Trzech dostaw).; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał dostawy leków o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. 6.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Pzp - załącznik 3.2 6.7 Kserokopia Wypisu z Rejestru Produktów Leczniczych, z wpisem którego Pakietu i której pozycji dotyczy, że zaoferowane produkty lecznicze są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 Pf oraz , że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał. 6.8opisy wraz z udokumentowaniem równoważności bądź biorównoważności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz., Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz., Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne A2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki układu krwiotwórczego, przeciwzakrzepowe i albuminy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki układu nerwowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki stosowane w chorobach dróg oddechowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki oftalmolologiczne i otologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancje recepturowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anatoksyna p/jadowi żmij 500j.m.5ml.x 1amp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Poz. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Immunoglobulina ludzka p/ tęż.250j.m./ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Poz. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/ tężcowa 0,5ml x 5 amp.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Poz. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/durowi brzusznemu 0,5ml x 1fiol.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Poz. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/ błonicy 0,5ml x 15 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.