eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla samochodów służbowych i urządzeń służbowych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Przemkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Przemków: Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla samochodów służbowych i urządzeń służbowych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 407378 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla samochodów służbowych i urządzeń służbowych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla samochodów służbowych i urządzeń służbowych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Przemkowie. Przedmiotem zamówienia jest zakup na stacji paliw należącej do wykonawcy: - benzyny bezołowiowej Pb 95 - przewidywana ilość 7 000 litrów, - oleju napędowego - przewidywana ilość 20 000 litrów. Przewidywana ilość w/w paliw może ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia, w zależności od realnych potrzeb Zamawiającego. 3.1. Wykonawca zapewni sprzedaż paliw płynnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (jt. Dz. U. z 2013 r., poz.1058) zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590. 3.2. Wykonawca zapewni możliwość bezgotówkowego dokonywania zakupów paliw na stacjach paliwowych będących częścią sieci stacji przez 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu oraz umożliwi dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania. 3.3. Przez sieć stacji zamawiający rozumie stacje zlokalizowane równomiernie na terytorium Polski, przy całkowitym pokryciu jej terytorium, w liczbie nie mniejszej niż 300, w tym co najmniej: - 1 stacja w promieniu 30 km od miasta Przemków. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty bezgotówkowego tankowania, wydane przez wykonawcę, na warunkach takich samych jak dla sieci stacji wykonawcy. Wykonawca przed zawarciem umowy udostępni wykaz stacji paliw z podaniem ich miejsca położenia (adresu). 3.4. Rozliczenia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych paliw. Cena jaką zamawiający zapłaci każdorazowo za pobrane paliwo wynikać będzie z ilości faktycznych pobrań oraz ceny obowiązującej na danej stacji w dniu pobrania pomniejszonej o zaoferowany opust. W przypadku zmniejszenia szacunkowej ilości kupowanego paliwa, stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego. 3.5. Wykonawca po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoją tabelą opłat, będzie w stanie wydać karty bezgotówkowego tankowania w terminie 10 dni roboczych od otrzymania odpowiedniego wniosku od zamawiającego. Wydane przez wykonawcę karty bezgotówkowego tankowania będą umożliwiały ewidencjonowanie pobranych paliw. Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart bezgotówkowego tankowania zabezpieczy jedynie poufny numer identyfikacyjny PIN związany z kartą paliwową, który da możliwość potwierdzenia transakcji dokonywanych przy użyciu karty. Wykonawca zapewni ważność kart w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania w formie wydruku (dowód sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw. Operator (wykonawca) jest uprawniony przy każdej transakcji dokonywanej przy użyciu karty bezgotówkowego tankowania do weryfikacji karty. Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem numeru transakcji bezgotówkowej przy użyciu karty bezgotówkowego tankowania, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionego asortymentu. 3.6. Rozliczanie paliw, zakupionych na podstawie kart bezgotówkowego tankowania, odbywać się będzie za dwa okresy rozliczeniowe, tj.: od 1-go do 15-go dnia miesiąca oraz od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dokonywać będzie płatności za pobrane paliwo na konto wykonawcy wskazane na fakturze przelewem w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę. Za datę dokonania płatności uważa się datę przekazania polecenia przelewu. Faktury za transakcje bezgotówkowe dokonane przez zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowego tankowania wystawiane będą przez wykonawcę po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysyłane zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia sprzedaży, wraz z zestawieniami transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. Wystawione faktury oraz zestawienia transakcji muszą mieć wyszczególnione kwoty oraz ilości pobranych paliw . Zestawienie o którym mowa powyżej powinno zawierać rozliczenie każdorazowej transakcji dokonanej przez zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym za pomocą kart bezgotówkowego tankowania tj.: numer karty, datę, godzinę transakcji i miejsce, nazwę produktu, cenę jednostkową, ilość pobranego asortymentu i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Wykonawca będzie udostępniał także zamawiającemu wskazane powyżej informacje drogą elektroniczną na adres e-mailowy: biuro@pzdp.pl. 3.7. Ilość kart może ulec zmianie zgodnie z potrzebami zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów wydania kart w przypadkach, w których ich wydanie byłoby konieczne z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. utrata, zniszczenie, zmiana danych itp.). Cena za wydanie nowych kart nie może przekraczać cen podanych w ogólnych cennikach czy tabelach opłat danego wykonawcy. Limity zakupów w okresie rozliczeniowym na daną konkretną kartę zostaną określone na etapie wypełniania wniosków o wydanie kart bezgotówkowego tankowania czy podpisywania umowy. W przypadku utraty, zniszczenia, kradzieży karty bezgotówkowego tankowania, zamawiający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia wykonawcy w celu jej zablokowania. Zgłoszenia przyjmowane będą całodobowo pod nr telefonu podany przez wykonawcę. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty paliwowej od momentu otrzymania telefonicznego zgłoszenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będą dysponować) siecią stacji paliw, które funkcjonują przez 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu oraz umożliwiają dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania. Przez sieć stacji zamawiający rozumie stacje zlokalizowane równomiernie na terytorium Polski, przy całkowitym pokryciu jej terytorium, w liczbie nie mniejszej niż 300, w tym co najmniej: - 1 stacja w promieniu 30 km od miasta Przemków. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty bezgotówkowego tankowania, wydane przez wykonawcę, na warunkach takich samych jak dla sieci stacji wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz stacji paliw zapewniających realizację zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia spełniających warunki zawarte w pkt 5.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - procent upustu jaki udzieli wykonawca za 1 litr paliwa (stały upust) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie; b) zmiana wynikła z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pzdp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.