eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › TECHNICZNĄ OBSŁUGĘ KONCERTU BIAŁYSTOK - MIASTO DOBREJ MUZYKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Białystok: TECHNICZNĄ OBSŁUGĘ KONCERTU BIAŁYSTOK - MIASTO DOBREJ MUZYKI
Numer ogłoszenia: 407164 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155605 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Ośrodek Kultury, ul. Legionowa 5, 15-281 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7424823, faks 85 7447023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TECHNICZNĄ OBSŁUGĘ KONCERTU BIAŁYSTOK - MIASTO DOBREJ MUZYKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna koncertu pod nazwą: Białystok - Miasto Dobrej Muzyki organizowanego na Placu Miejskim w Białymstoku (od strony fontanny) w dniu 31 sierpnia 2013 r., zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1.1) NAGŁOŚNIENIE SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na terenie Rynku Kościuszki w Białymstoku za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo. KOLUMNY GŁOŚNIKOWE I. NAGŁOŚNIENIE PLENEROWE, HALE WIDOWISKOWE, AMFITEATRY itp. 1. Wymagany jest min. trójdrożny system nagłośnieniowy oraz minimum trójdrożny, aktywny podział częstotliwości z możliwością korekcji fazowo - częstotliwościowej układu. 2. Dopuszczone są wyłącznie duże, wysokiej serii modele zestawów głośnikowych Line Array dedykowane do dużych produkcji, (określane zwykle np. LARGE SCALE, TOURING SERIES itp.). 3. Preferowane systemy dźwiękowe: Lacoustics, Martin Audio, Nexo JBL , DB Audiotechnik, Coda Audio, Electro-Voice, Adamson, EAW, Meyer Sound itp. Nie będą akceptowane kolumny głośnikowe dedykowane dla małych produkcji koncertowych, klubów Wykluczone są tzw. domowe produkcje, bez względu na jakość komponentów znajdujących się w kolumnie głośnikowej, czy wzmacniaczu mocy. 4. Systemy średnio - wysokotonowe powinny być bezwzględnie podwieszone. 5. System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, spełniając następujące warunki: - powinien być złożony z dwóch gron składających się z minimalnie 12 kolumn głośnikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizować ewentualne odbicia dźwięku od ścian budynków, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS; Musi być to system jednego z uznanych producentów światowych. Łącznie system musi się składać z minimalnie 24 jednakowych kolumn mid-hi, basy w ilości co najmniej 16 sztuk zbudowane w oparciu o głośnik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 x 18). 6. Sektor bezpośrednio przed sceną powinien być nagłośniony niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych FRONT -FILL . 7. Sektory bezpośrednio z boku sceny powinny być nagłośnione niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych OUT-FILL. KONSOLETA MIKSERSKA FOH 1. Preferowane są konsolety cyfrowe, np. Avid Venue Profile lub Yamaha PM5D M7CL, lub Soundcraft vi6 4 , minimum 64 kanałowe, inne konsolety cyfrowe nie będą akceptowane. 2. Konsoleta powinna być usytuowana w odległości ok. 30m, centralnie w osi sceny,w zadaszonym, osłoniętym od wpływu warunków atmosferycznych stanowisku FOH . WZMACNIACZE MOCY Wyłącznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu. SYSTEM ODSŁUCHOWY (MON) KONSOLETY MONITOROWE 1. Wyłącznie konsoleta cyfrowa, minimum 64 kanałowa, posiadająca minimum 16 wyjść typu Aux - jeden z następujących modeli: Yamaha M7cl,PM5D, Soundcraft vi4 6, Digidesign Profile inna konsoleta nie będzie akceptowana. 3. Usytuowanie konsolet monitorowych z prawej lub lewej strony sceny, nie bezpośrednio na scenie tylko na dodatkowym zadaszonym i wysłoniętym podeście przylegającym do sceny, na tej samej wysokości, co scena w sposób umożliwiający realizatorom dźwięku i technikom na kontakt wzrokowy z zespołem. Stanowisko monitorowe powinno być wyposażone w system komunikacji z konsoletą FOH - tzw. intercom. KOLUMNY ODSŁUCHOWE Dopuszczalne są wyłącznie wysokiej klasy modele kolumn odsłuchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań. SIDE FILL: ( 2 kpl.) Zestaw pełno pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumny szerokopasmowe o mocy co najmniej 2 kW rms, WEDGE: ( min. 8szt) np. Lacoustics , Martin Audio , Turbosound , DB Audiotechnik , JBL, Meyer Sound itp. DRUM-FILL: ( 2kpl ) Jeden zestaw pełno pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny subwoofer i kolumnę szerokopasmową o mocy co najmniej 1,5 kW rms, drugi zestaw - sam subwoofer, oparty na głośniku min. 18 i mocy co najmniej 800 watt rms, IEM: ( 2 kpl ) Wyłącznie profesjonalne modele renomowanych producentów, w komplecie ze słuchawkami minimum dwudrożnymi, z pełnym zestawem NOWYCH wkładek np. Audio-Technica, Sennheiser, Shure. Nie będą akceptowane modele półprofesjonalne lub amatorskie typu Ld-Systems, T-bone etc. UWAGA 1. Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów, diboxów , linii odsłuchowych (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonymi w terminie późniejszym stage planami i riderami technicznymi zawierającymi szczegółowy spis modeli mikrofonów, diboxów, statywów mikrofonowych, kabli itp powinna być uruchomiona i sprawdzona minimum 1 godzinę przed przyjazdem ekip technicznych wykonawców. 2. System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od brumów i przydźwięków. 3. Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. 4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w bolec uziemiający. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty. 1.2) OŚWIETLENIE 1)(10x) ALPHA SPOT HPE 700 / MARTIN MAC 700 / ROBE 700 2)(10x) ALPHA BEAM 700 / ALPHA 300 3)(9x) CLAY PAKY - SHARPY 4)(6x) MAC 301 5)(6x) PAR LED 6)(5x) SGM X5 / ATOMIC 3000 7)(10x) PIXEL BEAM 8)(2x) UNIQUE HAZE GENERATOR+FAN 9)(2x) ZR33+FAN 10)GRAND MA 2 FULL SIZE 11)TRUSS 12 M pod horyzont (szczegóły do ustalenia w terminie późniejszym) 1.3) SCENA 1. Scena o wymiarach podestu min. 14x12m, składająca się z równych i stabilnych podestów, całkowicie zadaszona, o konstrukcji kopułowej, oparta na konstrukcji Quatro, z dodatkowymi stabilnymi podestami: 1)300cm x 200cm x 30cm 2)200cm x 200cm x 30cm 3)200cm x 200cm x 30cm 4)300cm x 300cm x 50cm z możliwością prostego poruszania się po scenie (na kółkach) podest sceny nie może być ustawiony niżej niż na wysokości 1,5m; prześwit pomiędzy przodem podłogi sceny, a dolnym wymiarem kratownicy poziomej belki zadaszenia (nie łukowatej), powinien wynosić 6m (absolutnie nie mniej niż 6m), scena powinna być w pełni przygotowana pod względem bezpieczeństwa zespołu, powinna mieć jednolitą gładką powierzchnię bez przerw w łączeniach, dziur, itd. 2. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne (podwójna gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał), szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody - woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. 3.Scena musi posiadać schody po obu jej stronach. - wejście na scenę musi być zabezpieczone poręczami z obu stron schodów, 4.Z lewej lub z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe. Nie mogą to być ogródkowe, przeciwsłoneczne namiociki. 5.Na froncie musi znajdować się profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce mikserów frontowych oświetlenia i nagłośnienia. 6.Scena musi mieć aktualne atesty bezpieczeństwa. 7.Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dołączonym w terminie późniejszym planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wejściami dla publiczności, korytarz techniczny o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty! 1.4) MULTIMEDIA a)telebim led typu zewnętrznego; b)wymiar nie mniejszy niż 15m2 ( panorama w układzie 16:9), np. minimalnie 5x3m, preferowane 6x3m; c)jasność powyżej 6.000 cd/m2; d)piksel virtualny nie większy niż 8mm; e)piksel w układzie 2RGB lub SMD; f)konstrukcja aluminiowa umożliwiająca podwieszenie ekranu w taki sposób, że dół ekranu będzie zawieszony na wysokości nie mniejszej niż 2m od ziemi; g)3 kamery HD o dużej jasności, dwie na statywach + jedna na kranie kamerowym. Jedna kamera musi być wyposażona w system bezprzewodowego przesyłu sygnału video; h)mikser video z dwoma wejściami skalowanymi VGA; i)realizacja: 3 kamerzystów + realizator video; UWAGA: ekran zawieszony w tle sceny !!! 1.5) PRĄD Zamawiający nie zapewnia źródła prądu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia agregatu o właściwej mocy wraz z paliwem oraz obsługą na swój koszt. 2. Podane nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku 71.35.60.00 - Usługi techniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Muzyczna UNION Radosław Bogdański, ul. Malmeda 13a/47, 15-440 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25410,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36777,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.