eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › TECHNICZNA OBSŁUGA KONCERTU BIAŁYSTOK - MIASTO DOBREJ MUZYKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Białystok: TECHNICZNA OBSŁUGA KONCERTU BIAŁYSTOK - MIASTO DOBREJ MUZYKI
Numer ogłoszenia: 155605 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Ośrodek Kultury , ul. Legionowa 5, 15-281 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7424823, faks 85 7447023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bok.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TECHNICZNA OBSŁUGA KONCERTU BIAŁYSTOK - MIASTO DOBREJ MUZYKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna koncertu pod nazwą: Białystok - Miasto Dobrej Muzyki organizowanego na Placu Miejskim w Białymstoku (od strony fontanny) w dniu 31 sierpnia 2013 r., zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1.1) NAGŁOŚNIENIE SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na terenie Rynku Kościuszki w Białymstoku za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo. KOLUMNY GŁOŚNIKOWE I. NAGŁOŚNIENIE PLENEROWE, HALE WIDOWISKOWE, AMFITEATRY itp. 1. Wymagany jest min. trójdrożny system nagłośnieniowy oraz minimum trójdrożny, aktywny podział częstotliwości z możliwością korekcji fazowo - częstotliwościowej układu. 2. Dopuszczone są wyłącznie duże, wysokiej serii modele zestawów głośnikowych Line Array dedykowane do dużych produkcji, (określane zwykle np. LARGE SCALE, TOURING SERIES itp.). 3. Preferowane systemy dźwiękowe: Lacoustics, Martin Audio, Nexo JBL , DB Audiotechnik, Coda Audio, Electro-Voice, Adamson, EAW, Meyer Sound itp. Nie będą akceptowane kolumny głośnikowe dedykowane dla małych produkcji koncertowych, klubów Wykluczone są tzw. domowe produkcje, bez względu na jakość komponentów znajdujących się w kolumnie głośnikowej, czy wzmacniaczu mocy. 4. Systemy średnio - wysokotonowe powinny być bezwzględnie podwieszone. 5. System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, spełniając następujące warunki: - powinien być złożony z dwóch gron składających się z minimalnie 12 kolumn głośnikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizować ewentualne odbicia dźwięku od ścian budynków, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS; Musi być to system jednego z uznanych producentów światowych. Łącznie system musi się składać z minimalnie 24 jednakowych kolumn mid-hi, basy w ilości co najmniej 16 sztuk zbudowane w oparciu o głośnik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 x 18). 6. Sektor bezpośrednio przed sceną powinien być nagłośniony niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych FRONT -FILL . 7. Sektory bezpośrednio z boku sceny powinny być nagłośnione niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych OUT-FILL. KONSOLETA MIKSERSKA FOH 1. Preferowane są konsolety cyfrowe, np. Avid Venue Profile lub Yamaha PM5D M7CL, lub Soundcraft vi6 4 , minimum 64 kanałowe, inne konsolety cyfrowe nie będą akceptowane. 2. Konsoleta powinna być usytuowana w odległości ok. 30m, centralnie w osi sceny,w zadaszonym, osłoniętym od wpływu warunków atmosferycznych stanowisku FOH . WZMACNIACZE MOCY Wyłącznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu. SYSTEM ODSŁUCHOWY (MON) KONSOLETY MONITOROWE 1. Wyłącznie konsoleta cyfrowa, minimum 64 kanałowa, posiadająca minimum 16 wyjść typu Aux - jeden z następujących modeli: Yamaha M7cl,PM5D, Soundcraft vi4 6, Digidesign Profile inna konsoleta nie będzie akceptowana. 3. Usytuowanie konsolet monitorowych z prawej lub lewej strony sceny, nie bezpośrednio na scenie tylko na dodatkowym zadaszonym i wysłoniętym podeście przylegającym do sceny, na tej samej wysokości, co scena w sposób umożliwiający realizatorom dźwięku i technikom na kontakt wzrokowy z zespołem. Stanowisko monitorowe powinno być wyposażone w system komunikacji z konsoletą FOH - tzw. intercom. KOLUMNY ODSŁUCHOWE Dopuszczalne są wyłącznie wysokiej klasy modele kolumn odsłuchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań. SIDE FILL: ( 2 kpl.) Zestaw pełno pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumny szerokopasmowe o mocy co najmniej 2 kW rms, WEDGE: ( min. 8szt) np. Lacoustics , Martin Audio , Turbosound , DB Audiotechnik , JBL, Meyer Sound itp. DRUM-FILL: ( 2kpl ) Jeden zestaw pełno pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny subwoofer i kolumnę szerokopasmową o mocy co najmniej 1,5 kW rms, drugi zestaw - sam subwoofer, oparty na głośniku min. 18 i mocy co najmniej 800 watt rms, IEM: ( 2 kpl ) Wyłącznie profesjonalne modele renomowanych producentów, w komplecie ze słuchawkami minimum dwudrożnymi, z pełnym zestawem NOWYCH wkładek np. Audio-Technica, Sennheiser, Shure. Nie będą akceptowane modele półprofesjonalne lub amatorskie typu Ld-Systems, T-bone etc. UWAGA 1. Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów, diboxów , linii odsłuchowych (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonymi w terminie późniejszym stage planami i riderami technicznymi zawierającymi szczegółowy spis modeli mikrofonów, diboxów, statywów mikrofonowych, kabli itp powinna być uruchomiona i sprawdzona minimum 1 godzinę przed przyjazdem ekip technicznych wykonawców. 2. System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od brumów i przydźwięków. 3. Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. 4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w bolec uziemiający. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty. 1.2) OŚWIETLENIE 1)(10x) ALPHA SPOT HPE 700 / MARTIN MAC 700 / ROBE 700 2)(10x) ALPHA BEAM 700 / ALPHA 300 3)(9x) CLAY PAKY - SHARPY 4)(6x) MAC 301 5)(6x) PAR LED 6)(5x) SGM X5 / ATOMIC 3000 7)(10x) PIXEL BEAM 8)(2x) UNIQUE HAZE GENERATOR+FAN 9)(2x) ZR33+FAN 10)GRAND MA 2 FULL SIZE 11)TRUSS 12 M pod horyzont (szczegóły do ustalenia w terminie późniejszym) 1.3) SCENA 1. Scena o wymiarach podestu min. 14x12m, składająca się z równych i stabilnych podestów, całkowicie zadaszona, o konstrukcji kopułowej, oparta na konstrukcji Quatro, z dodatkowymi stabilnymi podestami: 1)300cm x 200cm x 30cm 2)200cm x 200cm x 30cm 3)200cm x 200cm x 30cm 4)300cm x 300cm x 50cm z możliwością prostego poruszania się po scenie (na kółkach) podest sceny nie może być ustawiony niżej niż na wysokości 1,5m; prześwit pomiędzy przodem podłogi sceny, a dolnym wymiarem kratownicy poziomej belki zadaszenia (nie łukowatej), powinien wynosić 6m (absolutnie nie mniej niż 6m), scena powinna być w pełni przygotowana pod względem bezpieczeństwa zespołu, powinna mieć jednolitą gładką powierzchnię bez przerw w łączeniach, dziur, itd. 2. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne (podwójna gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał), szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody - woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. 3.Scena musi posiadać schody po obu jej stronach. - wejście na scenę musi być zabezpieczone poręczami z obu stron schodów, 4.Z lewej lub z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe. Nie mogą to być ogródkowe, przeciwsłoneczne namiociki. 5.Na froncie musi znajdować się profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce mikserów frontowych oświetlenia i nagłośnienia. 6.Scena musi mieć aktualne atesty bezpieczeństwa. 7.Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dołączonym w terminie późniejszym planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wejściami dla publiczności, korytarz techniczny o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty! 1.4) MULTIMEDIA a)telebim led typu zewnętrznego; b)wymiar nie mniejszy niż 15m2 ( panorama w układzie 16:9), np. minimalnie 5x3m, preferowane 6x3m; c)jasność powyżej 6.000 cd/m2; d)piksel virtualny nie większy niż 8mm; e)piksel w układzie 2RGB lub SMD; f)konstrukcja aluminiowa umożliwiająca podwieszenie ekranu w taki sposób, że dół ekranu będzie zawieszony na wysokości nie mniejszej  niż 2m od ziemi; g)3 kamery HD o dużej jasności, dwie na statywach + jedna na kranie kamerowym. Jedna kamera musi być wyposażona w system bezprzewodowego przesyłu sygnału video; h)mikser video z dwoma wejściami skalowanymi VGA; i)realizacja: 3 kamerzystów + realizator video; UWAGA: ekran zawieszony w tle sceny !!! 1.5) PRĄD Zamawiający nie zapewnia źródła prądu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia agregatu o właściwej mocy wraz z paliwem oraz obsługą na swój koszt. 2. Podane nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku 71.35.60.00 - Usługi techniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 800,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia na obsługę techniczną imprez o wartości min. 25 000,00 zł każda, obejmujące swoim zakresem co najmniej usługę oświetlenia, nagłośnienia oraz montaż i demontaż sceny wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - za główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w rozdz. III.3.2); - Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie usług informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania wszystkich wykonanych usług;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz w sekcji III.4.4) b) warunek dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia będzie badany łącznie - dokument określony w sekcji III.4.1) tiret 1 i 2 powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Dowodami, o których mowa w rozdz. III.4.1) tiret 1 i 2 są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Uwaga: W okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), tj. od dnia 20.02.2013 r. - Wykonawcy, w zakresie dokumentów określonych w pkt 4 - mogą przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817) . 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokument, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zgodnie § 8 projektu umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w sposób następujący: 1) określone w umowie wynagrodzenie Wykonawcy, może ulec zmianie w przypadku wyłączenia części prac z zakresu umowy. 2) przewiduje się ponadto możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełnienia umowy: 1) będą mogły zostać dokonane wyłącznie na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 Pzp; 2) wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Strony w formie pisemnej aneksu do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bok.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białostocki Ośrodek Kultury w Białymstoku ul. Legionowa 5 pokój nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 09:45, miejsce: Białostocki Ośrodek Kultury w Białymstoku ul. Legionowa 5 pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.