eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA APARATU DO CIĄGŁYCH ZABIEGÓW NERKOZASTĘPCZYCH I PLAZMAFEREZY WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW NIEZBĘDNYCH DO WYKONYWANIA TYCH ZABIEGÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Lublin: DOSTAWA APARATU DO CIĄGŁYCH ZABIEGÓW NERKOZASTĘPCZYCH I PLAZMAFEREZY WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW NIEZBĘDNYCH DO WYKONYWANIA TYCH ZABIEGÓW
Numer ogłoszenia: 40609 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 531-42-02, faks (081) 744 14 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATU DO CIĄGŁYCH ZABIEGÓW NERKOZASTĘPCZYCH I PLAZMAFEREZY WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW NIEZBĘDNYCH DO WYKONYWANIA TYCH ZABIEGÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa aparatu do ciągłych zabiegów nerkozastępczych i plazmaferezy - dostawa produktów niezbędnych do wykonywania ciągłych zabiegów nerkozastepczych i plazmaferezy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1A i 1B do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.10.00 - Urządzenia do terapii nerkowej 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek określony w pkt. 5.1, ppkt. 2 )spełnią Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 2 zamówienia, które obejmowały dostawę sprzętu medycznego tożsamego z przedmiotem zamówienia o wartości min. 80% wartości składanej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia/dokumenty, którymi Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków (na zasadzie spełnia / nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany aparat (Załącznik Nr 1A), odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w szczególności, że oferowane urządzenie spełnia wymogi określone przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski, a także posiada aktualne świadectwa rejestracji, Zamawiający żąda dołączenia do oferty co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów: - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - deklaracja zgodności CE - w odniesieniu do Dyrektywy Rady Nr 93/42/EEC - posiadanie przez urządzenie deklaracji CE potwierdzone przez jednostkę notyfikowaną w krajach UE, wymienioną w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - opisy techniczne oferowanego urządzenia (foldery, wyciągi z katalogów) określające szczegółowe parametry techniczne urządzenia, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznik Nr 1A do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty (Załącznik Nr 1B), odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w szczególności, że spełniają wymogi określone przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski, a także posiadają aktualne świadectwa rejestracji, Zamawiający żąda dołączenia do oferty : - w przypadku wyrobów medycznych Wykonawca przedłoży w ofercie dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. O wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz.679). - w przypadku preparatów farmaceutycznych Wykonawca przedłoży oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania: tj. że oferowane preparaty farmaceutyczne znajdują się w Urzędowym Spisie Leków zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Nr 126 poz. 1380 ze zm.) - opisy (materiały informacyjne), katalogi - w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 2. Wypełniony i podpisany Załącznik Parametry techniczne aparatu - sporządzony na podstawie Załącznik Nr 1A. Treść załącznika ma potwierdzać spełnienie warunków, parametrów granicznych oferowanego aparatu. 3. Wypełniony i podpisany Załącznik Specyfikacja produktów - sporządzony na podstawie Załącznik Nr 1B. Treść załącznika ma potwierdzać spełnienie warunków, parametrów granicznych oferowanych płynów substytucyjnych, zestawów do ciągłych zabiegów nerkozastepczych, cewników, zapasowych worków na filtrat oraz ochrony filtra. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, dopuszczalne w świetle umowy i ustawy Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z: 1) okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy lub sa korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, 3) promocji obowiązujących u Wykonawcy na towar objęty przedmiotem umowy, 4) zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiana danych teleadresowych stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku powiadomienia wszelkie pisma wysłane na adres i numer faksu wskazane w niniejszej umowie uznaje się za skutecznie doręczone. Przyjmuje się, że przytoczone powyżej zapisy umowy nie zakwestionowane przed złożeniem oferty zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń w chwili jej podpisania. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące wzoru umowy, będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji, zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl, www.ebip.lublin.pl/19/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.