eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Przeprowadzenie zajęć z zakresu programowania sterowników GE Intelligent Platforms dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu programowania sterowników GE Intelligent Platforms dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
Numer ogłoszenia: 387238 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z zakresu programowania sterowników GE Intelligent Platforms dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu programowania sterowników GE Intelligent Platforms dla uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, tj. 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Celem zajęć jest: 1) zapoznanie uczestniczek i uczestników z architekturą i możliwością sprzętu sterowników GE Intelligent Platforms serii 90-30, VersaMax, VersaMax Micro i Nano, nauka podstaw obsługi technicznej sterowników PLC; 2) zapoznanie uczestniczek i uczestników z zasadami posługiwania się oprogramowaniem narzędziowym Proficy ME Logic Developer PLC; 3) opanowanie przez uczestniczki i uczestników umiejętności programowania sterowników PLC za pomocą drabinkowego schematu stykowego i bloków funkcyjnych (LD) oraz listy instrukcji (IL). 3. Zakres przedmiotowy zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: 1) sterowniki serii 90-30, VersaMax, VersaMax Micro i Nano - podstawowe elementy sprzętowe; 2) rodzaje modułów i sposoby ich oznaczania; 3) metody podłączania sygnałów dwustanowych - logika pozytywna i negatywna; 4) możliwości modułów wejść/wyjść analogowych; 5) Proficy Machine Edition - organizacja programu, elementy składowe, wymagania sprzętowe; 6) systemy pomocy - Companion, infoviewer; 7) konfigurowanie sterowników serii 90-30, VersaMax, VersaMax Micro i Nano, definiowanie zmiennych; 8) edytor schematu drabinkowego (LD) - nauka obsługi, wprowadzanie i edycja programu sterującego; 9) komunikacja Proficy ME ze sterownikiem; 10) diagnostyka błędów działania sterownika; 11) tablice podglądu stanów zmiennych; 12) zastosowanie bloków funkcyjnych; 13) obsługa programowa wejść/wyjść analogowych; 14) komentowanie i dokumentowanie programu; 15) bloki podprogramów; 16) zabezpieczenia dostępu; 17) podstawy programowania za pomocą listy instrukcji (IL); 18) definiowanie własnych elementów biblioteki. Wskazane wyżej zagadnienia stanowią minimum programowe. 4. Zajęcia muszą obejmować na każdą grupę co najmniej 22 godziny (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć w tym 1 godz. na rozmowę sterowaną oraz 1 godzina zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników, tj. 0,5 godz. na początku i 0,5 godz. na zakończenie zajęć. 5. Liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru. 6. Zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie. 7. Zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora Szkoły. 8. Wykonawca zapewni w ramach oferty odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: 10 zestawów sterowników VersaMax Micro, 2 zestawy VersaMax (CPUE05), 1 zestaw 90-30. 9. Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny, teczka, zeszyt, długopis, (wszystkie materiały szkoleniowe muszą być oznakowane w logotypy UE i POKL), materiały należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; 10. Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 12. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie dokumentacji zajęć, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) zapoznanie się z zasadami równości szans w projektach PO KL i przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszej godzinie zajęć. Wykonawca musi pouczyć wszystkich realizatorów zajęć o zasadach równości płci; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) przeprowadzenie na końcu zajęć ankiety ewaluacyjnej, której wzór określi Zamawiający; 6) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnym Koordynatorem Projektu i uczestnikami zajęć harmonogramu zajęć; 7) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 8) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 9) niezwłoczne informowanie Szkolnego Koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 10) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, ankiet ewaluacyjnych, dokumentacji fotograficznej z zajęć w formie płyty CD/DVD, dokumentu potwierdzającego odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestniczki i uczestników zajęć, odbiór, rejestr i kserokopie wydanych zaświadczeń oraz dokumentu potwierdzającego udział uczestniczek i uczestników zajęć w rozmowie sterowanej, itp. w terminie do 10 dni od ich zakończenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ oraz udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy poprzez wykazanie realizacji co najmniej trzech szkoleń grupowych, trwających minimum 20 godzin jedno, dla minimum 10 osób w jednej grupie szkoleniowej, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu i dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę, o ile ofertę składa Pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość usług - 20
  • 3 - Funkcjonalność usług - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a) zmiany we wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, a w szczególności zmiany harmonogramu realizacji zadania; b) zdarzeń losowych leżących po stronie uczestniczki lub uczestnika Projektu, uzasadniających przedłużenie terminu zakończenia zajęć; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany ilości uczestniczek i uczestników, b) rezygnacji lub przerwania zajęć przez uczestniczkę lub uczestnika w trakcie ich trwania i nie uzupełnienia składu osobowego grupy; 3) zmiany kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację zajęć, wyłącznie w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć przez wskazanego wykładowcę/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku, czy śmierci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego, zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca/instruktor, który ma zostać zastąpiony; 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 15:15, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-010/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.