eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LWÓWEK › DOWOŻENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DOMU DO WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W KONINIE ORAZ ODWOŻENIE PO SKOŃCZONYCH ZAJĘCIACH DO DOMU W 2012R

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-13

LWÓWEK: DOWOŻENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DOMU DO WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W KONINIE ORAZ ODWOŻENIE PO SKOŃCZONYCH ZAJĘCIACH DO DOMU W 2012R
Numer ogłoszenia: 375774 - 2011; data zamieszczenia: 13.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło Lwówek Warsztat Terapii Zajęciowej Konin 21 , Konin 21, 64-310 LWÓWEK, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 44 12 943, faks 0-61 44 14 403.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtzkonin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DOMU DO WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W KONINIE ORAZ ODWOŻENIE PO SKOŃCZONYCH ZAJĘCIACH DO DOMU W 2012R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu osób niepełnosprawnych dorosłych powyżej 18 roku życia z miejsca ich zamieszkania do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Koninie oraz odwożenie po skończonych zajęciach do domu w okresie od 02 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. Zgodnie z opracowaniem przez Zamawiającego szacunkiem wyjściowym dzienna liczba osób do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie miejsce zamieszkania - warsztaty i następnie odwóz na trasie warsztaty - miejsce zamieszkania) wynosi około 27, a łączna dzienna ilość kilometrów (w obie strony) wyniesie 252 , dni dowozu będzie 230 (w ciągu roku) i te dane należy uwzględnić przy opracowaniu ceny usługi. Łączna ilość kilometrów wyniesie około 57.960 km ( 230 dni x 252 km) przez okres wykonywania usługi. Dowożenie będzie odbywało się przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie od 02 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. z wyłączeniem miesiąca lipca (miesiąc urlopowy) tj. przez 230 dni. W wyjątkowych sytuacjach usługa dowozu odbywać się może w soboty lub niedziele po uprzednim uzgodnieniu. Osoby zakwalifikowane na warsztaty będą dowożone z miejsca zamieszkania do warsztatów i odwożeni z warsztatów do miejsca zamieszkania według określonego przez Zamawiającego Harmonogramu tras. Harmonogram ten może ulegać doraźnym korektom wynikającym między innymi z absencji uczestników warsztatów. Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Koninie o godzinie 7:30.Natomiast odwożenie z Konina do miejsca zamieszkania obywać się będzie o godz. 14:30. Godziny przyjazdu i odjazdu uczestników WTZ w niektóre dni tygodnia mogą ulec zmianie. Zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane. Z powodów organizacyjno-ekonomicznych (realność wykonania usługi w określonych godzinach przy minimalizacji niezbędnych kosztów) zamawiający zakłada dowożenie uczestników autobusami o łącznej liczbie miejsc od 10 do 20. Wykonawca zamówienia winien dysponować co najmniej dwoma takimi pojazdami, w których istnieje możliwość wstawienia wózka inwalidzkiego, które przewoziłyby uczestników według następujących tras: I TRASA przywóz; Uścięcice - Kozłowo - Wojnowice - Opalenica - Jastrzębniki - Michorzewko - Śliwno - Pakosław - Konin; Razem 18 osób plus Opiekun tj, 19 osób odwóz; Konin - Pakosław - Śliwno - Michorzewko - Jastrzębniki - Opalenica - Wojnowice - Kozłowo -Uścięcice; Razem 18 osób plus Opiekun tj, 19 osób II TRASA przywóz; Konin - Władysławowo - Bolewice - Grudna - Lwówek - Konin; Razem 7 osób plus Opiekun tj, 8 osób. odwóz; Konin - Lwówek -Władysławowo - Bolewice - Grudna - Konin, Razem 7 osób plus Opiekun tj, 8 osób Wyjazdy nieregularne w ramach rehabilitacji społecznej i zawodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dowozy stałe określone przez Zamawiającego w harmonogramie dowozów i odwozów. - wyjazdy w ramach rehabilitacji społecznej i zawodowej, - pomoc uczestnikom (osobom niepełnosprawnym) przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu z pojazdu. W przypadku awarii autobusu Wykonawca winien zapewnić pojazd zastępczy. DODATKOWE WYMOGI ZAWARTE W CENIE a) pojazdy 2 autobusy, w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdów odpowiednio (zgodnie z przepisami) oznakowane, posiadające miękkie siedzenia dla przewożonych osób, i ilość miejsc od 10 do 20 siedzących, b) pojazdy muszą posiadać miejsce do przewożenia wózka inwalidzkiego, c) Wykonawca nie może palić papierosów w czasie przewozu osób niepełnosprawnych oraz rozmawiać przez telefon komórkowy w czasie jazdy, d) Wykonawca wyposaży kierowców w identyfikatory zawierające imię i nazwisko kierowcy, e) Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny między pojazdem a Zamawiającym, f) Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia w całości przez inny podmiot niż Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę transportową w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. usługa transportu osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 (dwoma) w pełni sprawnymi autobusami o ilości miejsc siedzących od 10 do 20, posiadającymi ważne badania techniczne, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdów, odpowiednio (zgodnie z przepisami) oznakowane, posiadającymi miękkie siedzenia dla przewożonych osób, miejsce na wózek inwalidzki,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym, Wykaz wykonawców składających ofertę wspólną, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólna lub do reprezentowania i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy wyłącznie na następujących warunkach: - gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza zmiany wartości wynagrodzenia umownego; - w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość nie zrealizowania pełnego usługi; - gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego; - gdy zmianie ulegnie cena paliwa - Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej za kilometr wynikającej z oferty przetargowej Wykonawcy, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtzkonin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło Lwówek Warsztat Terapii Zajęciowej w Koninie Konin 21 64-310 Lwówek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło Lwówek Warsztat Terapii Zajęciowej w Koninie Konin 21 64-310 Lwówek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.