eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zakup i dostawę sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych w ramach projektu pod nazwąIndywidualizacja nauczania w klasach I-III w Gminie Świdnica współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-29

Świdnica: Zakup i dostawę sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III w Gminie Świdnica współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edu
Numer ogłoszenia: 372386 - 2012; data zamieszczenia: 29.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Długa 38, 66-008 Świdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3273115, faks 068 3273127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: swidnica.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III w Gminie Świdnica współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I Część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 3) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 4) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Języki obce dla dzieci - język angielski. Rodzaj oraz ilości pomocy dydaktycznych: 1. oprogramowanie Eduterapeutica Dysleksja lub równoważne 1 szt. 2. program multimedialny Logopedia - pakiet rozszerzony lub równoważny 1 szt. 3. pomoce dydaktycznych na zajęcia dla dzieci do nauki czytania, pisania i korygowania dysfunkcji z dysleksji - zestaw, który zawiera: a. ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci w wieku 6-9 lat - 1 szt b. kombinatoryka wyrazowa i zdaniowa - 2 szt c. zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej - 1 szt d. ćwiczenia percepcji wzrokowej - 1 szt e. ćwiczenia do nauki czytania i pisania - 2 szt f. gra logiczna znajdź różnice 1 szt. np.: Differento, g. logiczne obrazków - 2 szt h. zestaw suwaków terapeutycznych - tablica - 1 szt i. logiczne historyjki obrazkowe - 2 szt j. trening czytania - 1 szt k. 1 zestaw do nauki ortografii 7 walizek-Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii, lub równoważny l. 2 szt. domina ortograficznego 3D. 4. książki do nauki czytania, pisania - zestaw, który zawiera 4 książki do nauki czytania ze zrozumieniem 5. pomoce dydaktyczne do korekcji wad wymowy i ćwiczeń logopedycznych - zestaw, który zawiera: a. materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania wymowy różnych głosek - 4 szt b. 1 szt. pomocy do ćwiczeń oddechowych Dmuchane lotto, lub równoważna c. 1 szt. pomocy do nauki rozróżniania głosek Dźwięczna czy bezdźwięczna, d. 1 szt. pomocy do nauki rozpoznania głosek -manualne torowanie głosek, e. 1 szt. gry logopedyczne Sowa gra w słowa, lub równoważna f. 3 plansze dydaktyczne, g. 2 szt. rentgenogramu - 45 głosek, h. 2 szt. magnetycznego labiryntu logopedycznego Dmuchnij piłkę, lub równoważne i. 1 dyktafon, j. 1 zestaw do ćwiczeń percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji CD + plansza, k. 2 szt. programu ćwiczeń aparatu mowy z lusterkiem, l. 2 szt. pomocy do ćwiczeń oddechowych Turbinki logopedyczne lub równoważne 6. książki z zakresu logopedii - zestaw, który zawiera 6 książek i 6 zeszytów logopedycznych 7. pomoce dydaktyczne do korekcji wad postawy i zaburzeń koordynacji ruchowej - zestaw, który zawiera: a. 16 szt. materaców składanych 3-częściowych, b. 8 piłek gimnastycznych śr. 55 cm, c. 8 piłek gimnastycznych śr. 65 cm, d. 8 platform na kółkach 40 cm x 40 cm, e. 16 szt. worków do skakania wys. 90 cm, f. 2 półkule, g. 8 krążków do balansowania, h. 16 woreczków (mniejszych i większych), i. 8 wałeczków sensorycznych, j. 6 szt. śladów z fakturą, k. 16 szt. szarf, 1 komplet pachołków, l. 8 piłek do ćwiczeń 24 - 26 cm, m. 2 szt. poduszek równoważnych. 8. pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności matematyczno-przyrodnicze - zestaw, który zawiera: a. 1 model do doświadczeń przyrodniczych - krążenie wody w przyrodzie, b. 1 szt. stacji meteorologicznej, c. 1 szt. mikroskopu, d. 1 komplet preparatów, e. 4 szt. płytek do wytłaczania, f. 6 modeli cyklu rozwoju, g. 1 komplet termometrów uczniowskich, h. 4 szt. wagi, i. 1 komplet odważników, j. 1 komplet magnesów, k. 20 szt. uniwersalnych systemów edukacji - zestawów kontrolnych Pus, l. 1 komplet pojemników do badania objętości, m. 1 komplet podstawowy - metr sześcienny, n. 1 komplet pomocy Alternatywne źródła energii, lub równoważne o. 8 szt. pomocy 101 eksperymentów z roślinami lub równoważne 9. pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego - zestaw, który zawiera: a. 1 zestaw klocków do tworzenia wyrazów, b. 1 szt. Themed Readers, c. 1 szt. Klasowe bingo angielskie, d. 1 szt. Elektron English, e. 1 komplet kart fotograficznych, f. 2 gry planszowe, g. 1 szt. zabaw ze słowami, h. 1 szt. Układamy angielskie zdania z fotografiami, i. 1 szt. Sing a Song junior, j. 1 szt. Euro Plus, k. 1 szt. Building Essentiol vocabulary, l. 1 szt. Photos for Building, m. 60 fiszek do budowania słów. 10. oprogramowanie Eduterapeutica Dysleksja lub równoważne 11. Eduterapeutica Logopedia - wersja rozszerzona, oprogramowanie specjalistyczne lub równoważne 12. pakiet programów do zajęć matematyczno - przyrodniczych. 13. pomoce dydaktyczne na zajęcia dla dzieci do nauki czytania, pisania i korygowania dysfunkcji z dysleksji - zestaw, który zawiera: a. 2 szt. książek do ćwiczeń w czytaniu - metoda 18 struktur wyrazowych, b. 2 szt. koordynacja wzrokowo - ruchowa Gąsienica, lub równoważna c. 2 szt. Pociągi, d. 2 szt. krzyżówek, e. 2 szt. klocków z literami i obrazkami, f. 3 szt. małych kostek literowych, g. 4 szt. magnetycznych tabliczek, h. 3 szt. kosteczek z literkami do nawlekania, i. 8 szt. gier i pomocy do układania sylab, j. 8 szt. gier i pomocy do układania wyrazów, k. 3 szt. Quiz ortograficzny, l. 3 szt. Puzzle edukacyjne, m. 3 szt. Piramidy ortograficzne, n. 2 szt. Domino ortograficzne 3 D, o. 2 szt. Ortografia i gramatyka, p. 2 szt. Memo ortograficzne, q. 3 zestawy ćwiczeniowe, r. 3 szt. Słowijki wijące słowa, lub równoważne s. 6 szt. pomocy - Niedźwiedź, Papuga, Żółw, lub równoważne t. 2 szt. ćwiczeń czytania ze zrozumieniem, u. 4 szt. klocki lego, v. 1 szt. Językowa forma, lub równoważne w. 1 pilot multimedialny, x. 1 ekran projekcyjny manualny, y. 3 wskaźniki laserowe, z. 1 plansza interaktywna do edukacji wczesnoszkolnej, aa. 3 zestawy gier multimedialnych, bb. 3 szt. tablic moderacyjnych 14. pomoce dydaktyczne do korekcji wad wymowy i ćwiczeń logopedycznych - zestaw, który zawiera: a. 1 szt. Diagnoza i terapia zaburzeń afatycznych, lub równoważne b. 1 książka z obrazkami do ćwiczeń logopedycznych, c. 1 duży zestaw diagnostyczno - logopedyczny, d. 1 program ćwiczeń aparatu mowy, e. 8 szt. gier logopedycznych, f. 1 szt. obrazków i wyrazów do badania i doskonalenia słuchu fonematycznego, g. 1 szt. pakietu do ćwiczeń oddechowych. 15. pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności matematyczno - przyrodnicze - zestaw, który zawiera. a. 10 szt. termometrów uczniowskich, b. 2 szt. pomocy do określania wiatru i mierzenia deszczu, c. 1 szt. Stacja pogody, lub równoważne d. 2 szt. modelu układu słonecznego, e. 3 szt. Miniaturowa szklarnia, lub równoważne f. 5 szt. pomocy z zakresu poznawania podwodnego świata, obserwatorium gleby, laboratorium badawczego, Przenośne mrowisko, Żłobek dla dżdżownic, lub równoważne g. 1 szt. mikroskopu komputerowego, h. 3 szt. prasy do suszenia okazów, i. 3 szt. Młody przyrodnik, lub równoważne j. 1 zestaw preparatów mikroskopowych, k. 1 szt. Kraina małych żyjątek, lub równoważne l. 5 szt. kompletów na wycieczkę, m. 1 szt. Mój pierwszy przewodnik, lub równoważne n. 1 szt. Aktywny przyrodnik - owady, lub równoważne o. 1 manometr, p. 1 zestaw dydaktyczny - biodegradowalność, q. 1 zestaw do tablic suchościeralnych. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1. Zakup 2 laptopów. Laptopy o parametrach nie gorszych niż: przekątna ekranu LCD 15.6 cali LED, nominalna rozdzielczość LCD 1366 x 768 pikseli, typ ekranu błyszczący (glare), model procesora 2.53 GHz, 3 MB cache, 2 rdzenie, wielkość pamięci RAM 4 GB (DDR3 1066Mhz), pojemność dysku twardego 500 GB, 5400 RPM, SATA, napęd optyczny DVD+/-RW DL, pamięć karty graficznej 1024 MB, wyjścia karty graficznej wyjście D-Sub, typ akumulatora litowo-jonowy, 6-komorowy, czas pracy na akumulatorze 255 min. łączna moc wbudowanych głośników 4W, 2. zakup 1 radioodtwarzacz z MP 3. Radioodtwarzacz o parametrach nie gorszych , niż: Cyfrowe strojenie Odtwarzane nośniki: Płyta CD, CD-R, CD-RW, MP3-CD, WMA- CDUSB: Host USB Wyjście audio/wideo: Gniazdo słuchawek (3,5 mm) MP3 Link: Wejście liniowe stereo 3,5 mm Antena: Antena FM Pasma tunera: UKF, ŚR. Funkcje i cechy dotyczące tunera: automatyczne dostrajanie cyfrowe Sprzęt nagłaśniający: stereo Regulator głośności: obrotowy (cyfrowy) Moc wyjściowa: 2 x 1 W RMS Liczba wbudowanych głośników: 2 3. Zakup tablicy interaktywnej. Tablica interaktywna o parametrach nie gorszych, niż: Przekątna tablicy: 88 Przekątna powierzchni roboczej: 82 Technologia: Elektromagnetyczna Rodzaj powierzchni: Matowa, suchościeralna, powierzchowne uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy Sposób obsługi: Pióra bezprzewodowe z bateriami, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie Format obrazu: 4:3 Rozdzielczość rzeczywista: 86000 x 59000 Dokładność odczytu: 50 linii/mm Prędkość kursora: 120 punktów/sekundę Czas reakcji: < 8 ms Komunikacja: USB Paski skrótów: Po obu stronach tablicy Wymiary tablicy: 1820 x 1280 mm System operacyjny: Windows 2000/XP/Vista/7 32 bit i 64 bit Zasilanie: Port USB Akcesoria: Pisaki bezprzewodowe (lewy i prawy), kabel USB 7.5 m, uchwyty do montażu na ścianie, oprogramowanie Flow!Works w języku polskim, instrukcja obsługi, elektroniczny wymazywacz Akcesoria opcjonalne: Mobilny stojak, moduł RF do komunikacji bezprzewodowej Język oprogramowania: Język polski Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. III część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych: 1. Zakup artykułów kreślarskich i papierniczych dla uczniów na zajęcia dodatkowe. Zestaw zawiera: a. Papier ksero A 4 - 6 ryz b. Toner do drukarki Samsung ML - 2571 N - 1 sztuka c. Tusz do drukarki HP Deskjet 9800 C - kolorowy i czarny - 1 zestaw d. Toner ksero Nashuatec 1505 - 1 sztuka e. Długopis - 20 sztuk f. Pisaki - komplet 12-elementowy - 10 kompletów g. Blok rysunkowy A 4 biały - 10 sztuk h. Kredki ołówkowe - komplet 12-elementowy - 10 kompletów i. Klej w sztyfcie 8 g - 8 sztuk j. Segregator A 4 - 6 sztuk k. Nożyczki uniwersalne - 8 sztuk l. Linijka plastikowa 20 - 30 cm - 8 sztuk m. Cyrkiel szkolny metalowy - 8 sztuk n. Skoroszyt plastikowy twardy A 4 - 8 sztuk o. Teczka wiązana biała A 4 - 16 sztuk 2. Zakup artykułów kreślarskich i papierniczych dla uczniów na zajęcia dodatkowe. Zestaw zawiera: a. Papier ksero A4 x -14 ryz b. Bloki rysunkowe A4 - 80 szt. c. Kredki niełamiące się (12 kolorów) - 30 kpl. d. Pisaki (12 kolorów) 20 kpl. e. Markery (czarny, czerwony, niebieski, zielony po 8 szt) - 32 szt f. Papier arkusze A2 - 30 szt. g. Komplet tuszy HP do drukarki HP Officejet Pro 8500 (4 kartdże) h. Teczki na gumkę - 30 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnienie formularza oferty stanowiącego Załącznik nr1. 2. Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie własne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1, pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 4. Oświadczenie własne, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnictwo do złożenia oferty -zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót, będącego przedmiotem przetargu. Forma dokumentów i oświadczeń: a. Wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Potwierdzenie kserokopii za zgodność z oryginałem może być dokonane przez jedną z osób podpisujących ofertę. b. Upoważnienie do podpisania oferty oraz potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem w imieniu wykonawcy musi wynikać bezpośrednio z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę prezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji c. Oświadczenia oraz pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginałów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Wykonawca składa odpowiednio dokumenty wymienione § 4 ust. 1 pkt. 1 lit. a i c rozporządzenia, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający -na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy pzp, wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp. Wykonawca, który nie spełni wszystkich wymogów określonych w siwz zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 lub ust. 2 Prawa zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swidnica.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-006 Świdnica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-006 Świdnica..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.