Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-01
Warszawa: Sukcesywna dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar
dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk
w Warszawie
Numer ogłoszenia: 36832 - 2014; data zamieszczenia: 01.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531504 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar (zwanych dalej produktami) dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów wcześniejszej eksploatacji, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń. Dostawy powinny być realizowane w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wielkość każdej partii dostawy produktów będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zapotrzebowań Zamawiającego. Koszty transportu produktów oraz obowiązek należytego zabezpieczenia produktów w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany produktów uszkodzonych w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do właściwego miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy reklamacji wad jakościowych dostarczonych produktów w okresie do 30 dni roboczych od daty dostawy, a wad ilościowych - w terminie 10 dni roboczych od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia wad, braków jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych produktów na wolne od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (w dni robocze). Zamówienie obejmuje dostawę akcesoriów i części zużywalnych w asortymencie podanym w Rozdziale II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Cieiselska 18, 04-653 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21487,88
Oferta z najniższą ceną: 21487,88 / Oferta z najwyższą ceną: 25380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w 6 pakietach
- Dostawa materiałów zużywalnych, odczynników serologicznych oraz odczynników do gazometrii wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą gazometru na 36 miesięcy dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- "Zakup sprzętów dla Oddziału Geriatrycznego"
- 29/24 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę odczynników z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.