Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-01
Warszawa: Sukcesywna dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar
dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk
w Warszawie
Numer ogłoszenia: 36832 - 2014; data zamieszczenia: 01.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531504 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar (zwanych dalej produktami) dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów wcześniejszej eksploatacji, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń. Dostawy powinny być realizowane w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wielkość każdej partii dostawy produktów będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zapotrzebowań Zamawiającego. Koszty transportu produktów oraz obowiązek należytego zabezpieczenia produktów w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany produktów uszkodzonych w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do właściwego miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy reklamacji wad jakościowych dostarczonych produktów w okresie do 30 dni roboczych od daty dostawy, a wad ilościowych - w terminie 10 dni roboczych od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia wad, braków jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych produktów na wolne od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (w dni robocze). Zamówienie obejmuje dostawę akcesoriów i części zużywalnych w asortymencie podanym w Rozdziale II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Cieiselska 18, 04-653 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21487,88
Oferta z najniższą ceną: 21487,88 / Oferta z najwyższą ceną: 25380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie nr 2 - zakup: Analizator medyczny CRP, Aparat EKG mobilny, kozetka lekarska bariatryczna, lampa diagnostyczna bezcieniowa dla SP ZOZ w Obornikach.
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Lublińcu
- Dostawa odczynników i dzierżawa urządzeń.
- Sukcesywna dostawa kompletnego zestawu odczynników oraz jednorazowa dostawa urządzenia wymaganego do przeprowadzenia reakcji wzbogacania z podziałem na 2 zadania.
- Sukcesywna dostawa odczynników do wykonywania do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do Laboratorium Analitycznego SZPZLO Warszawa-Wawer
- Najem analizatora do bezpośredniej identyfikacji drobnoustrojów z materiału klinicznego metodą multiplex PCR z testami oraz podłoża stałe do hodowli prątków gruźlicy
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.