eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup rejestratorów do systemu telewizji dozorowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Poznań: zakup rejestratorów do systemu telewizji dozorowej
Numer ogłoszenia: 345222 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup rejestratorów do systemu telewizji dozorowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup rejestratorów do systemu telewizji dozorowej. Zakres zamówienia obejmuje: a) zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie identycznych 6 szt. hybrydowych rejestratorów wraz z niezbędnymi urządzeniami ( w tym 4 stacje robocze ) oraz oprogramowaniem umożliwiającym zastąpienie obecnie pracujących rejestratorów CCTV, w tym: - 3 rejestratory hybrydowe i 2 stacje robocze w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12, Jedna stacja robocza oraz 3 rejestratory hybrydowe zainstalowane zostaną w pomieszczeniu technicznym. Druga stacja robocza w pomieszczeniu monitoringu (wartownia), - 3 rejestratory hybrydowe i 2 stacje robocze w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22, Jedna stacja robocza oraz 3 rejestratory hybrydowe zainstalowane zostaną w pomieszczeniu technicznym. Druga stacja robocza w pomieszczeniu monitoringu (wartownia), b) położenie dedykowanego okablowania sieciowego dla połączenia 2 stacji roboczych z rejestratorami w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12, ( jedna stacja robocza umiejscowiona będzie w odległości 4 m a druga stacja robocza w odległości 10 m od rejestratorów ). W budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22, okablowanie sieciowe jest już wykonane, c) przeszkolenie 16 osób wskazanych przez Zamawiającego, w tym 6 osób w zakresie administrowania urządzeniami i 10 osób w zakresie obsługi urządzeń, d) konserwacja i serwis w ramach gwarancji: -Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia 24 miesiące gwarancji. -Gwarancja obowiązywać będzie od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. -W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego konserwacji i serwisu gwarancyjnego w następujący sposób: 1)zapewnić zamawiającemu możliwość powiadamiania przez 24 godziny o awariach urządzeń za pomocą faxu lub poczty elektronicznej, 2)czas naprawy - do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, 3)czas reakcji - 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii, 4)miejsce naprawy - budynki Zamawiającego, 5)konserwacja dostarczonego sprzętu co trzy miesiące. - W okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić bez dodatkowych opłat dostarczenie aktualizacji oprogramowania oraz pomoc przy jej instalacji. -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności części zamiennych oraz aktualizacji oprogramowania dla dostarczonych urządzeń , w ciągu 2 lat po wygaśnięciu gwarancji i rękojmi. -Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczno-ruchową urządzeń oraz karty gwarancyjne sporządzone w języku polskim. -Wykonawca udostępni linię telefoniczną dla wsparcia technicznego, dostępną przez wszystkie dni robocze w godzinach pracy wykonawcy co najmniej w okresie trwania gwarancji na dostarczone urządzenia. -W przypadku braku możliwości wykonania naprawy w ciągu 3 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i zamontowania w miejsce niesprawnego urządzenia, na czas naprawy, urządzenia o równoważnych lub wyższych parametrach. Uszkodzone urządzenie Wykonawca na własny koszt i ryzyko odbierze ( bez dysków twardych ) od Zamawiającego oraz dostarczy je po naprawie. -Jeżeli trzykrotna naprawa urządzenia okaże się bezskuteczna lub naprawa jest niemożliwa, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania na koszt własny rzeczy wolnej od wad o parametrach równoważnych lub wyższych. Rejestratory wraz z niezbędnymi urządzeniami i oprogramowaniem muszą być zainstalowane i uruchomione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym wykona podłączenie przedmiotu zamówienia do istniejących systemów telewizji dozorowej oraz przesyłania obrazu. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku polegać będzie na stwierdzeniu czy Wykonawca posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń systemu dozoru telewizyjnego (CCTV) o łącznej wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 zł w ramach jednej umowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia, które spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.) tj. w tym co najmniej jedną osobą, która posiada ważną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia oraz co najmniej jedną osobą, która posiada ważną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2)nastąpi zmiana przepisów w zakresie wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) - w takim przypadku strony dokonają zmiany wynagrodzenia określonego w § 11 ust. 1 stosownie do zmiany stawek podatku VAT, 3)zaistnieje konieczność dostarczenia urządzeń innych, niż określone w umowie spowodowana zakończeniem produkcji urządzeń określonych w umowie lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 4)pojawią się na rynku urządzenia producenta o lepszych parametrach niż wskazane w umowie, nowszej generacji, 5)zaistnieje konieczność dostarczenia urządzeń innych, niż określone w umowie spowodowana złym funkcjonowaniem urządzeń określonych w umowie w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, II piętro pokój 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.