eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2011-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Kraków: Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2011-2014
Numer ogłoszenia: 344009 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312325 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2011-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I część zamówienia: 1. Usługa ochrony i dozoru mienia w obiekcie użytkowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Józefińskiej 14, w tym pomieszczenia magazynowe w oficynie, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Ochrona i dozór obiektu odbywać się będzie poza godzinami pracy MOPS, tj.: a) w poniedziałek od godz. 00:00 do godz. 9:00 oraz od godz. 17:00 do 24:00 (16 godzin), b) od wtorku do piątku od godz. 00:00 do godz. 7:30 oraz od godz. 15.30 do godz. 24:00 (16 godzin), c) w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy od godz. 00:00 do godz. 24:00 (24 godziny.), 2) W przypadku innych dni wolnych od pracy ochrona odbywać się będzie od godz. 00:00 do 24:00 (24 godz.) na podstawie zamówienia uzupełniającego. 3) Łączna liczba godzin ochrony obiektu przy ul. Józefińskiej 14 w poszczególnych latach: a) 2011: 16,5 godz. b) 2012: 6 768 godz. c) 2013: 6 752 godz. d) 2014: 6 744 godz. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji osób, które wchodzą i wychodzą z budynku po godzinach pracy. 5) Zamawiający udostępni pomieszczenie przeznaczone dla pracowników Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy osoba dyżurująca nie stawi się do pracy, w godzinach, w których pełniony jest dozór, Wykonawca zapewni osobę na zastępstwo w ciągu pół godziny od momentu uzyskania informacji od Zamawiającego. Zgłoszenie może zostać dokonane przez Zamawiającego telefonicznie. 7) Pracownicy Wykonawcy nie mogą w czasie wykonywania dyżuru kontaktować się z osobami spoza ochranianego obiektu, chyba że wymaga tego sytuacja związana z pełnieniem ochrony. W szczególności zabrania się prowadzenia rozmów na zewnątrz obiektu z osobami spoza obiektu z wyjątkiem służb publicznych lub pracowników Zamawiającego i Wykonawcy, których tożsamość jest znana osobie dyżurującej. 8) Uprawnieni przedstawiciele Zamawiającego będą zgłaszać bezpośrednio do osoby dyżurującej informacje, że poza godzinami pracy Zamawiającego mogą być prowadzone prace lub będą wchodzić osoby. W takiej sytuacji zostaną wskazane imiona i nazwiska osób, które mają prawo przebywać w obiekcie lub wejść do obiektu. Osoba dyżurująca ma obowiązek wylegitymować te osoby. 9) Wykonawca będzie niezwłocznie zgłaszał Zamawiającemu zauważone uszkodzenia w: sieci C.O., sieci wodno-kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych oraz sprzętu biurowego w dozorowanym obiekcie. 10) Wykonawca będzie niezwłocznie uwzględniał uwagi pracowników Zamawiającego kontrolujących sposób wykonania usługi, a także uzasadnione uwagi i wnioski pracowników Zamawiającego użytkujących ochraniany lokal. 11) Wykonawca nie będzie używał sprzętów biurowych Zamawiającego, a w szczególności komputerów, telefonów, kserokopiarek i innych urządzeń elektronicznych, 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin ochrony obiektu. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku zaniedbań realizacji przedmiotu zamówienia, 14) Wykonawca będzie informował Zamawiającego o konieczności zmiany pracownika jeżeli nastąpi taka konieczność w trakcie realizacji zamówienia, 15) Wykonawca ma obowiązek zmienić osobę dozorującą obiekt na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania obowiązków, 16) Wykonawca będzie kontrolował osoby sprawujące ochronę fizyczną przynajmniej raz w miesiącu. O terminie kontroli poinformuje Zamawiającego minimum na jeden dzień roboczy przed terminem kontroli. O wynikach kontroli poinformuje Zamawiającego pisemnie. Ww. informacje będą przesyłane do Zamawiającego na adres mailowy: dg@mops.krakow.pl. II część zamówienia 2. Usługa monitoringu obiektów MOPS w Krakowie zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) monitorowanie systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w obiektach: a) Filia nr 1, ul. Rzeźnicza 2 (łącze telefoniczne); b) Filia nr 2, ul. Radzikowskiego 37 (łącze telefoniczne); c) Filia nr 3, ul. Powstańców Wielkopolskich 3 (łącze telefoniczne); d) Filia nr 4, os. Szkolne 34 (łącze telefoniczne); e) Filia nr 5, ul. Praska 52 (łącze telefoniczne); f) Filia nr 6, ul. Dietla 64 łącze telefoniczne); g) Filia nr 7, al. Słowackiego 46 (łącze telefoniczne); h) Filia nr 9/ DB, os. Teatralne 24 (łącze telefoniczne); i) KIS, os. Słoneczne 15 (łącze telefoniczne); j) ul. Beskidzka 30A (łącze telefoniczne); k) ul. Felicjanek 5/1(łącze telefoniczne); l) Rynek Podgóski 12 (łącze telefoniczne), m) ul. Sikorki 15 (łącze telefoniczne), n) ul. Dobrego Pasterza 72 (łącze telefoniczne), o) ul. Urzędnicza 20 (łącze telefoniczne), p) ul. Jeziorko 42e (łącze gsm), q) ul. Semperitowców 13 (łącze telefoniczne), 2) monitorowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego w obiekcie Filii nr1, ul. Rzeźnicza 2(łącze radiowe). 3) czas realizacji usługi, całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu. 5) Zamawiający wymaga, aby czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionych wyżej obiektów nie był dłuższy niż 10 minut: 6) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji lub nie załączenia systemu alarmowego w następujących godzinach: a) ul. Rzeźnicza 2 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 6.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.30 w poniedziałki oraz do godz. 19.30 w pozostałe dni robocze b) ul. Radzikowskiego 37 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.00 w poniedziałki oraz do godz. 21.00 w pozostałe dni robocze. c) os. Szkolne 34 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.30 w dni robocze. d) ul. Praska 52 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.30 w poniedziałki oraz do godz. 18.30 w pozostałe dni robocze e) ul. Dietla 64 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 we wszystkie dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze. f) al. Słowackiego 46 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.15 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 we wszystkie dni robocze. g) os. Teatralne 24 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 6.45 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze h) ul. Powstańców Wielkopolskich 3 w razie dezaktywacji systemu alarmowego: - w strefie Filia Nr 3 wcześniej niż o godz. 6.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż godz. 6.15 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.00 w poniedziałki oraz do godz. 20.00 w pozostałe dni robocze. - w strefie Dział Poradnictwa wcześniej niż o godz. 8.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w dni robocze, i) ul. Felicjanek 15 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 22.00 dni robocze, j) ul. Beskidzka 30A w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 9.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 18.00 w poniedziałki i piątki, raz do godz. 21.00 we wtorki i środy oraz do godz. 16.00 w czwartki, k) os. Słoneczne 15 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 9.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze l) Rynek Podgóski 12 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.45 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.30 w dni robocze m) ul. Sikorki 15w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w piątki oraz wcześniej niż o godz. 10.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 15.30 w piątki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze n) ul. Dobrego Pasterza 72 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.00 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze. o) ul. Urzędnicza 20 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 9,00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21 we wszytkie dni robocze p) ul. Jeziorko 42e w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w dni robocze oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.15 w dni robocze, q) ul. Semperitowców 13 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.00 w poniedziałki oraz do godz. 18.00 w pozostałe dni robocze 7) w przypadku braku sygnału w centrali, Wykonawca natychmiast powiadomi o tym Zamawiającego. 8) Grupa interwencyjna potwierdza swoje przybycie do obiektu, wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego, zainstalowanej w danym obiekcie. 9) Grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku gdy uruchomi się sygnał alarmowy ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w pkt 5 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia. 11) Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania systemu alarmowego, przez cały czas trwania umowy, w stanie ciągłej gotowości, dokonując odpowiednich czynności konserwacyjnych. 12) Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcy o planowanych próbach systemu alarmowego, otwarcia obiektu poza godzinami pracy lub innych okolicznościach istotnych dla sposobu wykonywania ochrony i dozoru mienia Zamawiającego. 13) Wcześniejsze dezaktywacje systemów alarmowych oraz późniejsze ich załączanie, niż wymieniono w pkt 6, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z wyprzedzeniem. 14) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności materialnej za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w wyniku nie włączenia się systemu alarmowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 15) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wykazu pracowników poszczególnych obiektów wraz z telefonami kontaktowymi, których należy powiadomić w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu 16) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy kodów dostępu do ochranianych obiektów wymienionych w pkt.1 17) Zamawiający dopuszcza zmianę godzin aktywacji i dezaktywacji alarmów o których mowa w pkt 6 18) Wykonawca zobowiązany jest podłączyć i uruchomić monitoring wszystkich obiekty Zamawiającego, o których mowa w pkt. 6 do swojego monitoringu do dnia 30.12.2011 r. oraz nie wcześniej niż 27.12.2011 r. 19) Wykonawca zobowiązany jest monitorować sygnał alarmu od dnia podłączenia monitoringu obiektu do swojego systemu, 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany monitorowanych obiektów, b) zmiany godzin uruchamiania i wyłączania alarmu. 3. Ustalenia dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r. o ochronie danych osobowych, wszelkich danych technicznych (szczególnie struktury i konfiguracji systemów zabezpieczeń), technologicznych, organizacyjnych i innych dotyczących zamawiającego uzyskanych w związku z realizacją umowy, niezależnie od formy przekazania tych informacji oraz ich źródeł - Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania uzyskanych informacji jedynie w celu realizacji umowy, 2) Wykonawca będzie wchodził do pomieszczeń biurowych wyłącznie w uzasadnionych przypadkach związanych z pełnieniem usług ochrony. 3) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. 4) Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem umowy przedłoży polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia w wysokości minimum 1 000 000 zł., w tym minimum 100 000 zł na jedno zdarzenie w okresie ubezpieczenia, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa ochrony i dozoru mienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wolf Służba Ochrony Sp. z.o., ul. Łokietka 146, 31-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368105,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109133,13

  • Oferta z najniższą ceną: 109133,13 / Oferta z najwyższą ceną: 220228,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.