eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2011-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Kraków: Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2011-2014
Numer ogłoszenia: 312325 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2011-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2011-2014, zgodnie z poniższymi wytycznymi: I część zamówienia: 1. Usługa ochrony i dozoru mienia w obiekcie użytkowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Józefińskiej 14, w tym pomieszczenia magazynowe w oficynie, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Ochrona i dozór obiektu odbywać się będzie poza godzinami pracy MOPS, tj.: a) w poniedziałek od godz. 00:00 do godz. 9:00 oraz od godz. 17:00 do 24:00 (16 godzin), b) od wtorku do piątku od godz. 00:00 do godz. 7:30 oraz od godz. 15.30 do godz. 24:00 (16 godzin), c) w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy od godz. 00:00 do godz. 24:00 (24 godziny.), 2) W przypadku innych dni wolnych od pracy ochrona odbywać się będzie od godz. 00:00 do 24:00 (24 godz.) na podstawie zamówienia uzupełniającego. 3) Łączna liczba godzin ochrony obiektu przy ul. Józefińskiej 14 w poszczególnych latach: a) 2011: 16,5 godz. b) 2012: 6 768 godz. c) 2013: 6 752 godz. d) 2014: 6 744 godz. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji osób, które wchodzą i wychodzą z budynku po godzinach pracy. 5) Zamawiający udostępni pomieszczenie przeznaczone dla pracowników Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy osoba dyżurująca nie stawi się do pracy, w godzinach, w których pełniony jest dozór, Wykonawca zapewni osobę na zastępstwo w ciągu pół godziny od momentu uzyskania informacji od Zamawiającego. Zgłoszenie może zostać dokonane przez Zamawiającego telefonicznie. 7) Pracownicy Wykonawcy nie mogą w czasie wykonywania dyżuru kontaktować się z osobami spoza ochranianego obiektu, chyba że wymaga tego sytuacja związana z pełnieniem ochrony. W szczególności zabrania się prowadzenia rozmów na zewnątrz obiektu z osobami spoza obiektu z wyjątkiem służb publicznych lub pracowników Zamawiającego i Wykonawcy, których tożsamość jest znana osobie dyżurującej. 8) Uprawnieni przedstawiciele Zamawiającego będą zgłaszać bezpośrednio do osoby dyżurującej informacje, że poza godzinami pracy Zamawiającego mogą być prowadzone prace lub będą wchodzić osoby. W takiej sytuacji zostaną wskazane imiona i nazwiska osób, które mają prawo przebywać w obiekcie lub wejść do obiektu. Osoba dyżurująca ma obowiązek wylegitymować te osoby. 9) Wykonawca będzie niezwłocznie zgłaszał Zamawiającemu zauważone uszkodzenia w: sieci C.O., sieci wodno-kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych oraz sprzętu biurowego w dozorowanym obiekcie. 10) Wykonawca będzie niezwłocznie uwzględniał uwagi pracowników Zamawiającego kontrolujących sposób wykonania usługi, a także uzasadnione uwagi i wnioski pracowników Zamawiającego użytkujących ochraniany lokal. 11) Wykonawca nie będzie używał sprzętów biurowych Zamawiającego, a w szczególności komputerów, telefonów, kserokopiarek i innych urządzeń elektronicznych, 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin ochrony obiektu. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku zaniedbań realizacji przedmiotu zamówienia, 14) Wykonawca będzie informował Zamawiającego o konieczności zmiany pracownika jeżeli nastąpi taka konieczność w trakcie realizacji zamówienia, 15) Wykonawca ma obowiązek zmienić osobę dozorującą obiekt na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania obowiązków, 16) Wykonawca będzie kontrolował osoby sprawujące ochronę fizyczną przynajmniej raz w miesiącu. O terminie kontroli poinformuje Zamawiającego minimum na jeden dzień roboczy przed terminem kontroli. O wynikach kontroli poinformuje Zamawiającego pisemnie. Ww. informacje będą przesyłane do Zamawiającego na adres mailowy: dg@mops.krakow.pl. II część zamówienia 2. Usługa monitoringu obiektów MOPS w Krakowie zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) monitorowanie systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w obiektach: a) Filia nr 1, ul. Rzeźnicza 2 (łącze telefoniczne); b) Filia nr 2, ul. Radzikowskiego 37 (łącze telefoniczne); c) Filia nr 3, ul. Powstańców Wielkopolskich 3 (łącze telefoniczne); d) Filia nr 4, os. Szkolne 34 (łącze telefoniczne); e) Filia nr 5, ul. Praska 52 (łącze telefoniczne); f) Filia nr 6, ul. Dietla 64 łącze telefoniczne); g) Filia nr 7, al. Słowackiego 46 (łącze telefoniczne); h) Filia nr 9/ DB, os. Teatralne 24 (łącze telefoniczne); i) KIS, os. Słoneczne 15 (łącze telefoniczne); j) ul. Beskidzka 30A (łącze telefoniczne); k) ul. Felicjanek 5/1(łącze telefoniczne); l) Rynek Podgóski 12 (łącze telefoniczne), m) ul. Sikorki 15 (łącze telefoniczne), n) ul. Dobrego Pasterza 72 (łącze telefoniczne), o) ul. Urzędnicza 20 (łącze telefoniczne), p) ul. Jeziorko 42e (łącze gsm), q) ul. Semperitowców 13 (łącze telefoniczne), 2) monitorowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego w obiekcie Filii nr1, ul. Rzeźnicza 2(łącze radiowe). 3) czas realizacji usługi, całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu. 5) Zamawiający wymaga, aby czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionych wyżej obiektów nie był dłuższy niż 10 minut: 6) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji lub nie załączenia systemu alarmowego w następujących godzinach: a) ul. Rzeźnicza 2 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 6.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.30 w poniedziałki oraz do godz. 19.30 w pozostałe dni robocze b) ul. Radzikowskiego 37 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.00 w poniedziałki oraz do godz. 21.00 w pozostałe dni robocze. c) os. Szkolne 34 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.30 w dni robocze. d) ul. Praska 52 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.30 w poniedziałki oraz do godz. 18.30 w pozostałe dni robocze e) ul. Dietla 64 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 we wszystkie dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze. f) al. Słowackiego 46 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.15 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 we wszystkie dni robocze. g) os. Teatralne 24 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 6.45 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze h) ul. Powstańców Wielkopolskich 3 w razie dezaktywacji systemu alarmowego: - w strefie Filia Nr 3 wcześniej niż o godz. 6.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż godz. 6.15 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.00 w poniedziałki oraz do godz. 20.00 w pozostałe dni robocze. - w strefie Dział Poradnictwa wcześniej niż o godz. 8.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w dni robocze, i) ul. Felicjanek 15 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 22.00 dni robocze, j) ul. Beskidzka 30A w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 9.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 18.00 w poniedziałki i piątki, raz do godz. 21.00 we wtorki i środy oraz do godz. 16.00 w czwartki, k) os. Słoneczne 15 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 9.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze l) Rynek Podgóski 12 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.45 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.30 w dni robocze m) ul. Sikorki 15w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w piątki oraz wcześniej niż o godz. 10.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 15.30 w piątki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze n) ul. Dobrego Pasterza 72 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.00 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze. o) ul. Urzędnicza 20 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 9,00 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21 we wszytkie dni robocze p) ul. Jeziorko 42e w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w dni robocze oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.15 w dni robocze, q) ul. Semperitowców 13 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.00 w poniedziałki oraz do godz. 18.00 w pozostałe dni robocze 7) w przypadku braku sygnału w centrali, Wykonawca natychmiast powiadomi o tym Zamawiającego. 8) Grupa interwencyjna potwierdza swoje przybycie do obiektu, wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego, zainstalowanej w danym obiekcie. 9) Grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku gdy uruchomi się sygnał alarmowy ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w pkt 5 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia. 11) Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania systemu alarmowego, przez cały czas trwania umowy, w stanie ciągłej gotowości, dokonując odpowiednich czynności konserwacyjnych. 12) Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcy o planowanych próbach systemu alarmowego, otwarcia obiektu poza godzinami pracy lub innych okolicznościach istotnych dla sposobu wykonywania ochrony i dozoru mienia Zamawiającego. 13) Wcześniejsze dezaktywacje systemów alarmowych oraz późniejsze ich załączanie, niż wymieniono w pkt 6, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z wyprzedzeniem. 14) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności materialnej za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w wyniku nie włączenia się systemu alarmowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 15) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wykazu pracowników poszczególnych obiektów wraz z telefonami kontaktowymi, których należy powiadomić w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu 16) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy kodów dostępu do ochranianych obiektów wymienionych w pkt.1 17) Zamawiający dopuszcza zmianę godzin aktywacji i dezaktywacji alarmów o których mowa w pkt 6 18) Wykonawca zobowiązany jest podłączyć i uruchomić monitoring wszystkich obiekty Zamawiającego, o których mowa w pkt. 6 do swojego monitoringu do dnia 30.12.2011 r. oraz nie wcześniej niż 27.12.2011 r. 19) Wykonawca zobowiązany jest monitorować sygnał alarmu od dnia podłączenia monitoringu obiektu do swojego systemu, 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany monitorowanych obiektów, b) zmiany godzin uruchamiania i wyłączania alarmu. 3. Ustalenia dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r. o ochronie danych osobowych, wszelkich danych technicznych (szczególnie struktury i konfiguracji systemów zabezpieczeń), technologicznych, organizacyjnych i innych dotyczących zamawiającego uzyskanych w związku z realizacją umowy, niezależnie od formy przekazania tych informacji oraz ich źródeł - Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania uzyskanych informacji jedynie w celu realizacji umowy, 2) Wykonawca będzie wchodził do pomieszczeń biurowych wyłącznie w uzasadnionych przypadkach związanych z pełnieniem usług ochrony. 3) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. 4) Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem umowy przedłoży polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia w wysokości minimum 1 000 000 zł., w tym minimum 100 000 zł na jedno zdarzenie w okresie ubezpieczenia, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 7.12.2011 r. do godz. 8:30 w kwocie: 7000 zł. (dot. I części zamówienia) i/lub 1000 zł. (dot. II części zamówienia). W przypadku składania oferty na obydwie części zamówienia wadium wynosi: 8000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6. Ustawy 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 4. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na konto Zamawiającego. 5. Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać realizację w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi: 1) ochrony obiektu budowlanego o powierzchni min. 1000 m2 przez okres co najmniej 1 roku - dotyczy I części zamówienia, 2) monitoringu co najmniej 17 obiektów budowlanych lub lokali użytkowych przez okres co najmniej 1 roku - dotyczy II części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) warunków płatności, 2) ilości godzin dozoru, 1) okresu, na który zawarto umowę, 2) lokali objętych usługą ochrony i monitoringu, 3) godzin w których będzie świadczona usługa 4) zmiany godzin uruchamiania i wyłączania alarmu. uzależnionych od zmian reorganizacyjnych Zamawiającego mogących wystąpić w okresie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Pora na aktywność.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.