eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2015 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Mikołów: Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 337406 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie , ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 779 76 03, faks 32 779 76 03 wew. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie, ul. Sosnowa 5, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w budynku głównym: od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę w godzinach 20.00-8.00 i dni świąteczne 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) ; maksymalna ilość godzin - 3448 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 200 godzin. b)na terenie obiektu - stałe patrolowanie terenu: od poniedziałku do niedzieli od godz. 20.00 do godz. 22.00 w okresie od 01.05.2015 do 30.11.2015 roku przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalna ilość godzin - 428 W czasie trwania imprez organizowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalna ilość godzin - 100 c)W portierni przy bramie wjazdowej: od poniedziałku do niedzieli przez 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalna ilość godzin - 8760 d)Parking: W czasie trwania imprez organizowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 1 pracownik ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalna ilość godzin - 100 Część II - Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie, ul. 15 Grudnia 1B, roku oraz na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie zlokalizowanej przy ul. 15 Grudnia, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę i dni świąteczne 24 godz./dobę przez posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku Maksymalna ilość godzin - 4696 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem, maksymalna ilość godzin - 50 b)na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie w okresie od 01.01.2015 - 30.04.2015 roku oraz w okresie od 01.12.2015 - 31.12.2015 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 6.00 a w soboty, niedziele i dni świąteczne - 24 godz./dobę poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż cztery razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. w okresie od 01.05.2015 - 30.11.2015 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 20:00 do 22.00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, w soboty, niedziele i dni świąteczne 6.00 - 22.00 przez 1 pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm). W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odwołania pracownika licencjonowanego, a Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem wymiaru czasu pracy. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 22.00 - 6.00 poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż trzy razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. Pracownik ochrony, posiadający co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku- maksymalna ilość godzin - 298 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo - 25 godzin Pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) - maksymalna ilość godzin - 1040 Wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym - maksymalna ilość godzin - 4076 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo - 25 godzin Część III - Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprez organizowanych na terenie obiektów użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym będących własnością Gminy Mikołów, przekazanych w posiadanie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w trakcie ok. 36 meczy drużyn sportowych przez od 2 do 10 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221z późn. zm) (o dniu zawodów, organizacji meczu, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników, Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najemnej 3 dni przed planowanym terminem organizacji meczu), 350 roboczogodzin. b)w trakcie ok. 3 imprez przez od 2 do 15 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) (o dniu organizacji zawodów, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem organizacji imprezy), 150 roboczogodzin. Część IV - Stała, fizyczna ochrona mienia w następujących obiektach użyteczności publicznej: 1.1. Domek Parkowy w Mikołowie Plac Harcerski 1 wraz z patrolowaniem terenu wokół wielofunkcyjnego boiska - lodowiska w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od godz. 22:00 do godz. 6:00 przez1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2928 godzin. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 80 godzin. 1.2.Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 1800 do 2200 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 1464 godzin. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 80 godzin. 1.3.Stadion Miejski w Mikołowie przy ul. Zawilców 8, Kompleks Sportowo - Rekreacyjny w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 45 oraz Kompleks Boisk Sportowo - Rekreacyjnych Moje boisko - Orlik 2012 w Mikołowie przy ul. Zawilców 10 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 2920 godzin. zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 50 godzin 1.4. Hala Sportowa MOSiR Mikołów przy ul. Bandurskiego 1A, 43-190 Mikołów wraz z patrolowaniem terenu wokół siedziby MOSiR mieszczącej się przy ul. Konstytucji 3 Maja 31 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: codziennie od poniedziałku do piątku w soboty niedziele oraz święta od godz. 2200 do 600 przez1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2960 godzin. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 40 godzin. 1.5. Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie od 20 czerwca 2015 roku do 31 sierpnia 2015 roku 1Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 1800 do 600 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 888 godzin, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 168 godzin. Część V - Usługa inkaso wartości pieniężnych oraz usługa konwoju kasjera w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015 roku. 1.1. Usługa inkaso z obiektów: Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie do Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) w Mikołowie przy ul. Krakowskiej 29, 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: trzy razy w tygodniu w godz. od godz. 1430 do godz. 1500 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 160 razy w roku. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 6 konwojów. 1.2.Usługa konwoju kasjera z Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) do Siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 31, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015. 1Przedmiot zamówienia realizowany będzie: jeden raz w tygodniu w godz. od godz. 1000 do godz. 1200 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 60 razy w roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu - dotyczy części I-V

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy części I-V

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy części I-V

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy części I-V

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: część I: 100 000,00 zł brutto część II: 85 000,00 zł brutto część III: 9 000,00 zł brutto część IV:90 000,00 zł brutto część V:16 000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów odpowiadających każdej z części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia wymienione w rozdz. V niniejszej SIWZ, b)Formularz cenowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, c)Formularz ofertowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, d)pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z KRS lub odpisem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, e)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, f)informacji o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy innym podmiotom na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - wg załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) g)informacji o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ,pod warunkiem, że będzie dotyczyć zakresu mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b)zmiany strony Umowy tj. Wykonawcy w sytuacji wystąpienia sukcesji generalnej, c)zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, począwszy od daty wejścia w życie powołania zmian. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.mikolow.eu; www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:45, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie, ul. Sosnowa 5, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w sekcji II 1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie, ul. 15 Grudnia 1B, roku oraz na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie zlokalizowanej przy ul. 15 Grudnia, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w sekcji II 1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprez organizowanych na terenie obiektów użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym będących własnością Gminy Mikołów, przekazanych w posiadanie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie ,w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w sekcji II 1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stała, fizyczna ochrona mienia w następujących obiektach użyteczności publicznej:Domek Parkowy, Kryta Pływalnia AQUA PLANT, Hala Sportowa, Stadion Miejski, Kompleks Sportowo Rekreacyjny oraz Kompleks Boisk Sportowo - Rekreacyjnych Moje boisko - Orlik 2012,Ośrodek Rekreacyjny Planty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w Sekcji II 1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa inkaso wartości pieniężnych oraz usługa konwoju kasjera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w Sekcji II 1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.