eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2015 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Mikołów: Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 393456 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337406 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 779 76 03, faks 32 779 76 03 wew. 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2015 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie, ul. Sosnowa 5, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w budynku głównym: od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę w godzinach 20.00-8.00 i dni świąteczne 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) ; maksymalna ilość godzin - 3448 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 200 godzin. b)na terenie obiektu - stałe patrolowanie terenu: od poniedziałku do niedzieli od godz. 20.00 do godz. 22.00 w okresie od 01.05.2015 do 30.11.2015 roku przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalna ilość godzin - 428 W czasie trwania imprez organizowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalna ilość godzin - 100 c)W portierni przy bramie wjazdowej: od poniedziałku do niedzieli przez 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalna ilość godzin - 8760 d)Parking: W czasie trwania imprez organizowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 1 pracownik ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalna ilość godzin - 100 Część II - Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie, ul. 15 Grudnia 1B, roku oraz na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie zlokalizowanej przy ul. 15 Grudnia, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę i dni świąteczne 24 godz./dobę przez posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku Maksymalna ilość godzin - 4696 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem, maksymalna ilość godzin - 50 b)na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie w okresie od 01.01.2015 - 30.04.2015 roku oraz w okresie od 01.12.2015 - 31.12.2015 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 6.00 a w soboty, niedziele i dni świąteczne - 24 godz./dobę poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż cztery razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. w okresie od 01.05.2015 - 30.11.2015 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 20:00 do 22.00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, w soboty, niedziele i dni świąteczne 6.00 - 22.00 przez 1 pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm). W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odwołania pracownika licencjonowanego, a Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem wymiaru czasu pracy. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 22.00 - 6.00 poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż trzy razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. Pracownik ochrony, posiadający co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku- maksymalna ilość godzin - 298 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo - 25 godzin Pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) - maksymalna ilość godzin - 1040 Wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym - maksymalna ilość godzin - 4076 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo - 25 godzin Część III - Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprez organizowanych na terenie obiektów użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym będących własnością Gminy Mikołów, przekazanych w posiadanie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w trakcie ok. 36 meczy drużyn sportowych przez od 2 do 10 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221z późn. zm) (o dniu zawodów, organizacji meczu, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników, Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najemnej 3 dni przed planowanym terminem organizacji meczu), 350 roboczogodzin. b)w trakcie ok. 3 imprez przez od 2 do 15 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) (o dniu organizacji zawodów, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem organizacji imprezy), 150 roboczogodzin. Część IV - Stała, fizyczna ochrona mienia w następujących obiektach użyteczności publicznej: 1.1. Domek Parkowy w Mikołowie Plac Harcerski 1 wraz z patrolowaniem terenu wokół wielofunkcyjnego boiska - lodowiska w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od godz. 22:00 do godz. 6:00 przez1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2928 godzin. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 80 godzin. 1.2.Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 1800 do 2200 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 1464 godzin. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 80 godzin. 1.3.Stadion Miejski w Mikołowie przy ul. Zawilców 8, Kompleks Sportowo - Rekreacyjny w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 45 oraz Kompleks Boisk Sportowo - Rekreacyjnych Moje boisko - Orlik 2012 w Mikołowie przy ul. Zawilców 10 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 2920 godzin. zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 50 godzin 1.4. Hala Sportowa MOSiR Mikołów przy ul. Bandurskiego 1A, 43-190 Mikołów wraz z patrolowaniem terenu wokół siedziby MOSiR mieszczącej się przy ul. Konstytucji 3 Maja 31 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: codziennie od poniedziałku do piątku w soboty niedziele oraz święta od godz. 2200 do 600 przez1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2960 godzin. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 40 godzin. 1.5. Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie od 20 czerwca 2015 roku do 31 sierpnia 2015 roku 1Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 1800 do 600 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 888 godzin, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 168 godzin. Część V - Usługa inkaso wartości pieniężnych oraz usługa konwoju kasjera w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015 roku. 1.1. Usługa inkaso z obiektów: Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie do Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) w Mikołowie przy ul. Krakowskiej 29, 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: trzy razy w tygodniu w godz. od godz. 1430 do godz. 1500 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 160 razy w roku. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony lub zmiany godzin wykonywanej usługi w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. W tym celu do zadania doliczono dodatkowo 6 konwojów. 1.2.Usługa konwoju kasjera z Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) do Siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 31, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015. 1Przedmiot zamówienia realizowany będzie: jeden raz w tygodniu w godz. od godz. 1000 do godz. 1200 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 60 razy w roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie, ul. Sosnowa 5, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Gwarant Sp. z.o.o., ul. Wolnego 14, 40-857 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87566,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79345,33

  • Oferta z najniższą ceną: 79345,33 / Oferta z najwyższą ceną: 136297,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie, ul. 15 Grudnia 1B, roku oraz na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie zlokalizowanej przy ul. 15 Grudnia, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Gwarant Sp. z o.o., ul. Wolnego 14, 40-857 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72410,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58807,65

  • Oferta z najniższą ceną: 58807,65 / Oferta z najwyższą ceną: 104593,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprez organizowanych na terenie obiektów użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym będących własnością Gminy Mikołów, przekazanych w posiadanie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie ,w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekotrade Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Przedstawicielstwo w Siemianowicach Śląskich, ul. Pawła Śmiłowskiego 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Stała, fizyczna ochrona mienia w następujących obiektach użyteczności publicznej:Domek Parkowy, Kryta Pływalnia AQUA PLANT, Hala Sportowa, Stadion Miejski, Kompleks Sportowo Rekreacyjny oraz Kompleks Boisk Sportowo - Rekreacyjnych Moje boisko - Orlik 2012,Ośrodek Rekreacyjny Planty.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Gwarant Sp. z o.o., ul. Wolnego 14, 40-857 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74745,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68977,17

  • Oferta z najniższą ceną: 68977,17 / Oferta z najwyższą ceną: 108351,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Usługa inkaso wartości pieniężnych oraz usługa konwoju kasjera.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Bomar S.c., ul. Hutnicza 35/11, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3148,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3148,80 / Oferta z najwyższą ceną: 22238,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.