eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci nadpobudliwych przez 1 terapeutę, 2 socjoterapeutów, 1 terapeutę metodą EEG Biofeedback w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dos

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci nadpobudliwych przez 1 terapeutę, 2 socjoterapeutów, 1 terapeutę metodą EEG Biofeedback w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dos
Numer ogłoszenia: 337022 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie , ul. Wyzwolenia 10a, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 26 73, faks 023 672 26 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci nadpobudliwych przez 1 terapeutę, 2 socjoterapeutów, 1 terapeutę metodą EEG Biofeedback w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dos.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci nadpobudliwych przez 1 terapeutę, 2 socjoterapeutów, 1 terapeutę metodą EEG Biofeedback w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Zajęcia dla dzieci nadpobudliwych obejmują przeprowadzenie: 1) zajęć korekcyjno - kompensacyjnych przez 1 terapeutę (od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012r.) 2) zajęć socjoterapeutycznych przez 2 socjoterapeutów (w terminie od dnia podpisania umowy do 29 lutego 2012r.), 3) zajęć indywidualnych EEG Biofeedback przez 1 terapeutę (w terminie od 1 lutego 2012r. do 30 czerwca 2012r.). Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Ilość godzin: Osoba prowadząca zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - łącznie 79 godzin, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego- 2 godziny - prowadzenie zajęć korekcyjno- kompensacyjnych - 75 godzin, w tym 30 godzin do realizacji do 10 grudnia 2011r. - przeprowadzenie spotkania dla rodziców dzieci uczestniczących w zajęciach korekcyjno- kompensacyjnych: 2 godziny Osoba prowadząca zajęcia socjoterapeutyczne - (każdy socjoterapeuta) łącznie 34 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego- 2godziny - współprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych - 30 godzin, w tym 24 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r. - współprowadzenie spotkania podsumowującego udział dzieci w zajęciach socjoterapeutycznych 2 godziny. Terapeuta prowadzący zajęcia indywidualne EEG Biofeedback- łącznie 90 godzin, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego- 2 godziny . - prowadzenie zajęć EEG- 80 godzin (w terminie od 1 lutego 2012 r. do 30 czerwca 2012r.). - przeprowadzenie spotkania podsumowującego dla każdego z rodziców - 8 godzin Termin realizacji wszystkich zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06. 2012 r. Do osoby prowadzącej zajęcia korekcyjno- kompensacyjne należy: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie dla 4 grup uczniów klas II szkoły podstawowej 25 godzin zajęć w grupach 2- osobowych. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców (we współpracy z wszystkimi osobami realizującymi zadanie) 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców. 6) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 7) Opracowanie narzędzi do mierzenia rezultatów określonych w pkt. 8 i dokonanie diagnozy początkowej i końcowej w oparciu o opracowane narzędzia. 8) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost w zakresie szybkości czytania u 50% dzieci. 9) Prowadzenie listy obecności rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami. 10) Prowadzenie na bieżąco Dziennika zajęć, w tym odnotowywanie w Dzienniku informacji dotyczących postępów dzieci 11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 12) Opracowanie programu pracy z każdą grupą. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć. 14) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17) Przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zajęć korekcyjno - kompensacyjnych: 1. wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi z zaburzeniami funkcji percepcyjno- motorycznych (oligofrenopedagogika lub terapia pedagogiczna) 3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi , w tym w prowadzeniu zajęć z dziećmi z zaburzeniami funkcji percepcyjno- motorycznych. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć. Do osoby prowadzącej zajęcia socjoterapeutyczne należy : 1) Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców (we współpracy z wszystkimi osobami realizującymi zajęcia w ramach zadania) 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji 4) Zorganizowanie i przeprowadzenie 15 -tu dwugodzinnych zajęć z 8-ma dziećmi. 5) Zorganizowanie spotkania podsumowującego dla rodziców. 6) Opracowanie we współpracy z drugim socjoterapeutą narzędzi do mierzenia rezultatów opisanych w pkt. 8 i przeprowadzenie sprawdzianów/ ankiet/ badań z wykorzystaniem opracowanych narzędzi. 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 8) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost u 75% objętych zajęciami umiejętności komunikacyjnych i samoświadomości. 9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami. 10) Prowadzenie na bieżąco Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 12) Opracowanie programu pracy z grupą. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć i wykazanie osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7 i 8. 14) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zajęć socjoterapeutycznych: 1) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Ukończone studia podyplomowe w zakresie socjoterapii lub studium socjoterapii. 3) Minimum 2- letnie doświadczeniem zawodowe w pracy z grupą. 4) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć. Do osoba prowadzącej zajęcia indywidualne EEG Biofeedback należy: 1) Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców (we współpracy z wszystkimi osobami realizującymi zadanie) 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 4) Przeprowadzenie 10 godzin zajęć indywidualnych dla każdego z 8 dzieci uczestniczących w projekcie. 5) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 6) Spotkania indywidualne podsumowujące dla każdego rodzica (po 1godzinie na każde spotkanie.) 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 8) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę koncentracji uwagi i w zakresie stabilizacji pracy mózgu u 75% dzieci objętych zajęciami. 9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 10) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji postępów dzieci 11) Opracowanie programu pracy z dzieckiem 12) Dokumentowanie wydrukami z EEG postępów dziecka. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć i wykazanie osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7 i 8. 14) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zajęć indywidualnych EEG Biofeedback: 1) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Ukończone kursy w zakresie EEG Biofeedback. 3) Minimum 2- letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem sprzętu EEG Biofeedback 4) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10 A-Sekretariat, pokój nr 201, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i prowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych przez terapeutę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci nadpobudliwych obejmują przeprowadzenie: 1) zajęć korekcyjno - kompensacyjnych przez 1 terapeutę w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.Ilość godzin: Osoba prowadząca zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - łącznie 79 godzin, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego- 2 godziny - prowadzenie zajęć korekcyjno- kompensacyjnych - 75 godzin, w tym 30 godzin do realizacji do 10 grudnia 2011r. - przeprowadzenie spotkania dla rodziców dzieci uczestniczących w zajęciach korekcyjno- kompensacyjnych: 2 godziny . Do osoby prowadzącej zajęcia korekcyjno- kompensacyjne należy: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie dla 4 grup uczniów klas II szkoły podstawowej 25 godzin zajęć w grupach 2- osobowych. 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców (we współpracy z wszystkimi osobami realizującymi zadanie) 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Poprowadzenie spotkania końcowego dla rodziców. 6) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 7) Opracowanie narzędzi do mierzenia rezultatów określonych w pkt. 8 i dokonanie diagnozy początkowej i końcowej w oparciu o opracowane narzędzia. 8) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost w zakresie szybkości czytania u 50% dzieci. 9) Prowadzenie listy obecności rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami. 10) Prowadzenie na bieżąco Dziennika zajęć, w tym odnotowywanie w Dzienniku informacji dotyczących postępów dzieci 11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 12) Opracowanie programu pracy z każdą grupą. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć. 14) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17) Przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zajęć korekcyjno - kompensacyjnych: 1. wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi z zaburzeniami funkcji percepcyjno- motorycznych (oligofrenopedagogika lub terapia pedagogiczna) 3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi , w tym w prowadzeniu zajęć z dziećmi z zaburzeniami funkcji percepcyjno- motorycznych. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych przez socjoterapeutę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęć socjoterapeutycznych przez 2 socjoterapeutów (w terminie od dnia podpisania umowy do 29 lutego 2012r.Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do osoby prowadzącej zajęcia socjoterapeutyczne należy : 1) Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców (we współpracy z wszystkimi osobami realizującymi zajęcia w ramach zadania) 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji 4) Zorganizowanie i przeprowadzenie 15 -tu dwugodzinnych zajęć z 8-ma dziećmi. 5) Zorganizowanie spotkania podsumowującego dla rodziców. 6) Opracowanie we współpracy z drugim socjoterapeutą narzędzi do mierzenia rezultatów opisanych w pkt. 8 i przeprowadzenie sprawdzianów/ ankiet/ badań z wykorzystaniem opracowanych narzędzi. 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 8) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost u 75% objętych zajęciami umiejętności komunikacyjnych i samoświadomości. 9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami. 10) Prowadzenie na bieżąco Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 12) Opracowanie programu pracy z grupą. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć i wykazanie osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7 i 8. 14) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zajęć socjoterapeutycznych: 1) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Ukończone studia podyplomowe w zakresie socjoterapii lub studium socjoterapii. 3) Minimum 2- letnie doświadczeniem zawodowe w pracy z grupą. 4) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych przez socjoterapeutę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Osoba prowadząca zajęcia socjoterapeutyczne - (każdy socjoterapeuta) łącznie 34 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego- 2godziny - współprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych - 30 godzin, w tym 24 godziny do realizacji do 10 grudnia 2011r. - współprowadzenie spotkania podsumowującego udział dzieci w zajęciach socjoterapeutycznych 2 godziny. Do osoby prowadzącej zajęcia socjoterapeutyczne należy : 1) Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców (we współpracy z wszystkimi osobami realizującymi zajęcia w ramach zadania) 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji 4) Zorganizowanie i przeprowadzenie 15 -tu dwugodzinnych zajęć z 8-ma dziećmi. 5) Zorganizowanie spotkania podsumowującego dla rodziców. 6) Opracowanie we współpracy z drugim socjoterapeutą narzędzi do mierzenia rezultatów opisanych w pkt. 8 i przeprowadzenie sprawdzianów/ ankiet/ badań z wykorzystaniem opracowanych narzędzi. 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 8) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez wzrost u 75% objętych zajęciami umiejętności komunikacyjnych i samoświadomości. 9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami. 10) Prowadzenie na bieżąco Dziennika zajęć i odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 11) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 12) Opracowanie programu pracy z grupą. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć i wykazanie osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7 i 8. 14) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zajęć socjoterapeutycznych: 1) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Ukończone studia podyplomowe w zakresie socjoterapii lub studium socjoterapii. 3) Minimum 2- letnie doświadczeniem zawodowe w pracy z grupą. 4) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i prowadzenie zajęć indywidualnych EEG Biofeedback przez terapeutę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terapeuta prowadzący zajęcia indywidualne EEG Biofeedback- łącznie 90 godzin, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego- 2 godziny - prowadzenie zajęć EEG- 80 godzin (w terminie od 1 lutego 2012 r. do 30 czerwca 2012r.). - przeprowadzenie spotkania podsumowującego dla każdego z rodziców - 8 godzin Termin realizacji wszystkich zajęć - od daty podpisania umowy do 30.06. 2012 r. Do osoba prowadzącej zajęcia indywidualne EEG Biofeedback należy: 1) Zorganizowanie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców (we współpracy z wszystkimi osobami realizującymi zadanie) 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 4) Przeprowadzenie 10 godzin zajęć indywidualnych dla każdego z 8 dzieci uczestniczących w projekcie. 5) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 6) Spotkania indywidualne podsumowujące dla każdego rodzica (po 1godzinie na każde spotkanie.) 7) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 8) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez poprawę koncentracji uwagi i w zakresie stabilizacji pracy mózgu u 75% dzieci objętych zajęciami. 9) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 10) Bieżące prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji postępów dzieci 11) Opracowanie programu pracy z dzieckiem 12) Dokumentowanie wydrukami z EEG postępów dziecka. 13) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz /sprawdzianów początkowych i końcowych/ i przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż 4 dni od zakończeniu zajęć i wykazanie osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt. 7 i 8. 14) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 15) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 16) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 17) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zajęć indywidualnych EEG Biofeedback: 1) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Ukończone kursy w zakresie EEG Biofeedback. 3) Minimum 2- letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem sprzętu EEG Biofeedback 4) Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.