Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232498/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław – Etap VI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 68
1.5.2.) Miejscowość: Bolesław
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boleslaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71e2d025-06ca-4288-a763-f1eb8776c77e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław – Etap VI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71e2d025-06ca-4288-a763-f1eb8776c77e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068852/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie projektu technicznego na budowę kanalizacji sanitanej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ 272.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obszar miejscowości Kuzie, części miejscowości m. Świebodzin – przysiółek Kosiorówka, cz. m. Bolesław, obszar części miejscowości Podlipie (część południowa i wschodnia)Ogółem ok 78 budynków w tym budynek OSP/Dom Ludowy w Kuziu
Wg wstępnych założeń przewidziano konieczność wykonania łącznie ok. 12,3 km sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej. Założono konieczność zaprojektowania 2 szt. pompowni sieciowych (w przypadku stosowania pomp wirowych w pompowniach przydomowych) i wskazano ich orientacyjne lokalizacje.
Obszar do skanalizowania na załączonych mapach zaznaczono kolorem czerwonym.
Wskazuje się proponowane miejsca włączenia projektowanej sieci do istniejącej/projektowanej na działce Świebodzin nr 111/1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 175500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obszar części miejscowości Podlipie (pozostała część ), obszar części miejscowości Samocice.Ogółem ok. 50 budynków w tym budynek OSP/Dom Ludowy w Podlipiu oraz budynek dawnego gimnazjum w Podlipiu.
Wg wstępnych założeń przewidziano konieczność wykonania łącznie ok. 9,0 km sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej. Założono konieczność zaprojektowania 2 szt. pompowni sieciowych (w przypadku stosowania pomp wirowych w pompowniach przydomowych) i wskazano ich orientacyjne lokalizacje.
Obszar do skanalizowania na załączonych mapach zaznaczono kolorem niebieskim.
Wskazuje się miejsca włączenia projektowanej sieci do projektowanej w m. Samocice dz.1389, 1387.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 123750 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa istniejącej sieci do pojedynczych budynków – 12 szt. zakres określony przez Zamawiającego jako uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacyjnej w Bolesławiu, Pawłowie, Samocicach i Strojcowie. Budynki te są na obszarze z funkcjonująca siecią ciśnieniową. Sieć na tym obszarze funkcjonuje w oparciu o pompy wirowe. Szacuje się że średnia odległość budynku od sieci kanalizacyjnej wynosi ok 25 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 32400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Azymut Spólka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711781160
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowska
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Azymut spolka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711781160
7.3.4) Miejscowość: Dabrowa tarnowska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Azymut Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711781160
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI BOLESŁAW
- Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bolesławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Przebudowa placu zabaw Klubu Dziecięcego "Leśna Kraina" w Laskach
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki worków
więcej: przetargi BOLESŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej - zespół budynków wielorodzinnych w Grodkowie przy ul. T. Zawadzkiego na działce ewidencyjnej nr 778/42
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Usługa opracowania studium wykonalności oraz programu funkcjonal.-użytkow. dla instalacji produkcji wodoru z metanu kopalnianego w ramach projektu prowadzonego przez INiG-PIB z JSW. II postępowanie.
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- Projekt i budowa zasilania rezerwowego dla Stacji Rezonansu za budynkiem B15 wraz z przebudową automatyki SZR i wymianą rozdzielni Nn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.