eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławProjekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław - Etap VI



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław – Etap VI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 68

1.5.2.) Miejscowość: Bolesław

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-220

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boleslaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71e2d025-06ca-4288-a763-f1eb8776c77e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław – Etap VI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71e2d025-06ca-4288-a763-f1eb8776c77e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068852/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie projektu technicznego na budowę kanalizacji sanitanej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ 272.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar miejscowości Kuzie, części miejscowości m. Świebodzin – przysiółek Kosiorówka, cz. m. Bolesław, obszar części miejscowości Podlipie (część południowa i wschodnia)
Ogółem ok 78 budynków w tym budynek OSP/Dom Ludowy w Kuziu
Wg wstępnych założeń przewidziano konieczność wykonania łącznie ok. 12,3 km sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej. Założono konieczność zaprojektowania 2 szt. pompowni sieciowych (w przypadku stosowania pomp wirowych w pompowniach przydomowych) i wskazano ich orientacyjne lokalizacje.

Obszar do skanalizowania na załączonych mapach zaznaczono kolorem czerwonym.
Wskazuje się proponowane miejsca włączenia projektowanej sieci do istniejącej/projektowanej na działce Świebodzin nr 111/1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 175500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar części miejscowości Podlipie (pozostała część ), obszar części miejscowości Samocice.
Ogółem ok. 50 budynków w tym budynek OSP/Dom Ludowy w Podlipiu oraz budynek dawnego gimnazjum w Podlipiu.

Wg wstępnych założeń przewidziano konieczność wykonania łącznie ok. 9,0 km sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej. Założono konieczność zaprojektowania 2 szt. pompowni sieciowych (w przypadku stosowania pomp wirowych w pompowniach przydomowych) i wskazano ich orientacyjne lokalizacje.
Obszar do skanalizowania na załączonych mapach zaznaczono kolorem niebieskim.
Wskazuje się miejsca włączenia projektowanej sieci do projektowanej w m. Samocice dz.1389, 1387.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 123750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa istniejącej sieci do pojedynczych budynków – 12 szt. zakres określony przez Zamawiającego jako uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacyjnej w Bolesławiu, Pawłowie, Samocicach i Strojcowie. Budynki te są na obszarze z funkcjonująca siecią ciśnieniową. Sieć na tym obszarze funkcjonuje w oparciu o pompy wirowe. Szacuje się że średnia odległość budynku od sieci kanalizacyjnej wynosi ok 25 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 32400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Azymut Spólka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711781160

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowska

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Azymut spolka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711781160

7.3.4) Miejscowość: Dabrowa tarnowska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Azymut Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711781160

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.