eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-05

Brzesko: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
Numer ogłoszenia: 331872 - 2015; data zamieszczenia: 05.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306014 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku, ul. Tadeusza Kościuszki 33, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 14 663 01 09, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku. Pod pojęciem kompleksowe świadczeniu usług pralniczych należy rozumieć: a) odbieranie brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego zgodnie z zapotrzebowaniem, dostarczanie czystej bielizny, b) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej, c) pranie, odplamianie, suszenie, prasowanie, d) naprawianie bielizny uszkodzonej w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszywanie zamków itp. e) dezynfekowanie termiczno -chemiczne, f) utwardzanie obrusów serwet, g) składanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawartości, Pod pojęciem bielizna szpitalna należy rozumieć: bieliznę ogólno - szpitalną: a) obrusy, ręczniki, ścierki, pidżamy, szlafroki, ścierki z mikrofibry,mopy b) odzież i bieliznę pacjentów c) odzież ochronną personelu szpitalnego (fartuchy, bluzy, spodnie, spódnice, sukienki, itp.) d) firanki, zasłony, Pod pojęciem bielizna pościelowa należy rozumieć: bieliznę szpitalną: a) Poszwy, poszewki, b) Prześcieradła, podkłady Pozostały asortyment szpitalny 1) Koce polarowe 2) Kołdry, 3) Poduszki 4) Materace i pokrowce. Lp. Rodzaj asortymentu Szacunkowa ilość kg/szt. 1 Bielizna szpitalna [kg] 5800 2 Bielizna pościelowa [kg] 3500 3 Koce polarowe [szt.] 400 4 Kołdry [szt.] 250 5 Poduszki [szt.] 200 6 Materace i pokrowce [szt.] 50 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, własnym transportem ( na swój koszt) z siedziby Zamawiającego i do siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 33. 2. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może zlecić usługi pralnicze w dni świąteczne po wcześniejszym 7 - dniowym powiadomieniu Wykonawcy. 3. Odbiór bielizny czystej i brudnej odbywał się będzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiającego w godzinach 7°° - 10°° w obecności przedstawicieli Stron umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do ewidencjonowania odbieranej do prania brudnej bielizny według asortymentu ilościowego i jakościowego. 5. Odbiór bielizny czystej ( suchej ) odbywać się będzie na podstawie ilościowego i jakościowego kwitu odbioru z wyjątkiem pozycji, które będą wyceniane według ewidencji ilościowej. 6. Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednie druki ewidencyjne i wykaz środków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zapewni wyniki badań mikrobiologicznych (wykluczających obecność grzybów i bakterii) wykonanych w stacji Sanepidu lub akredytowanym laboratorium, potwierdzających czystość mikrobiologiczną pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z fartucha, poszwy szpitalnej, z prześcieradła - po jednym badaniu dla każdego z asortymentów z ostatnich 3 miesięcy. 8. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające dopuszczenie środków dezynfekcyjnych, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, do obrotu na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej, tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub inny tożsamy dokument oraz deklaracja CE. 9. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające skuteczność działania środków dezynfekcyjnych w zakresie B,V,F,Tbc, spory m.in. clostridium difficile). 10. Wykonawca zapewni oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego - środków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia będących preparatami niebezpiecznymi, z zaznaczeniem nazw tych środków. 11. Wykonawca zapewni czystość bielizny, dbałość o jej stan, przygotowanie do transportu, oraz ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość środków chemicznych (piorących i dezynfekcyjnych). 12. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania techniki prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych. 13. Wszystkie środki stosowane przez Wykonawcę mają posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczające do używania w placówkach służby zdrowia. 14. Stosowane procedury muszą eliminować występowanie ogniw lub źródeł zakażeń, zapobiegać powstawaniu zakażeń wewnątrzszpitalnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFIL A, ul. Ciepłownicza 23 b, 31-574 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31398,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30421,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30421,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30421,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.