To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Katowice: Zakup filtrów do samochodów osobowych,
furgonów, ciężarowych eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe
Numer ogłoszenia: 330116 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224908 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup filtrów do samochodów osobowych, furgonów, ciężarowych eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup filtrów do samochodów osobowych, furgonów i ciężarowych zgodnie z ilością, rodzajem wskazanym w tabeli umieszczonej w załączniku nr 6 do ogłoszenia tj. formularz cenowy. Dostarczany asortyment winien być fabrycznie nowy, I gatunku i posiadać 12 miesięcy gwarancji. Wykonawca winien zobowiązać się do odbioru i utylizacji na własny koszt zużytego asortymentu w ilości odpowiadającej ilości dostarczonego asortymentu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania różnych producentów filtrów. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt do Stacja Obsługi (SO) w Katowicach przy ul. Kilińskiego 25, SO w Częstochowie przy ul. Popiełuszki 5 oraz SO w Bielsku Białej przy ul. Rychlińskiego 17 zgodnie ze złożonym zamówieniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER CARS S.A., Powsińska 64, 02-903 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17999,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77500,00
Oferta z najniższą ceną: 77500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII
- BO - L2/03/X - "BOISKO NASZYCH MARZEŃ" - Modernizacja boiska szkolnego przy ZSP 8 w Katowicach
- Wykonanie przeglądów sprzętu medycznego
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.