eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawy sprzętu specjalistycznego warsztatów, obsługi i remontów oraz narzędzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Olsztyn: dostawy sprzętu specjalistycznego warsztatów, obsługi i remontów oraz narzędzi
Numer ogłoszenia: 313963 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5423856, faks 89 5422815, 5423022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu specjalistycznego warsztatów, obsługi i remontów oraz narzędzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu specjalistycznego warsztatów, urządzeń warsztatowych, narzędzi (część 1 - szczypce: uniwersalne płaskie, tnące boczne, czołowe; szczypce do ściągania izolacji i cięcia kabli, wkrętki, nożyce do cięcia blach, suwmiarki, grzechotki dwukierunkowe, zestawy wkrętaków do śrub, zestawy nasadek maszynowych, nasadowych, zestaw kluczy płasko oczkowych, przegubowych, zestaw kluczy płaskich, klucze płasko oczkowe, oczkowo-nasadowe, komplet kluczy nasadki sześciokątne, ściągacze do demontażu kół pasowych, nasadowych, nasadki, redukcja do klucza pneumatycznego, klucze dynamometryczne, bity; część 2 - ściski stolarskie, kątowniki metalowe, nożyczki krawieckie, noże do strugarki, tarcze do ostrzenia piły widiowej, frezy stolarskie, szybkomocujące głowice wiertnicze, szczotki druciane, ołówki stolarski, dłuta stolarskie, piły ręczne, przymiary metalowe, pęsety, lupy, punktaki, wiertła NWKA, młotki, łomiki, uchwyty wiertarskie, noże tokarskie, kłódki mosiężne, nożyki, ostrza wymienne do nożyków, komplety gwintowników lewozwojowych do gwintu metrycznego, wiertła: stożkowe, tytanowe spiralne, numeratory cyfrowe, część 3 - imadła, kowadła, obcinarki rolkowe do papieru, podnośniki hydrauliczne typ żaba, nitownice ręczne, Szlifierki stołowe, napinacz ręczny do taśm zwykły do 1000 kg, stojak odwijacza do taśm PET i PP, praski hydrauliczne, drabiny; część 4 - smarownica, myjki ciśnieniowe, mikroprocesorowa ładowarka do akumulatorów, spawarka, lutownica, elektryczna nagrzewnica powietrza, próbnik napięcia, multimetr cyfrowy, destylarka, wiertarka stołowa, sprężarka powietrza, aparat do malowania, aktywne osłony spawalnicze, ruchoma spawalnicza jednoczęściowa ścianka ochronna, nitownica, sprężarka, aerometr, stół krzyżowy 300x300 mm do wiertarki słupowej, giętarka do rur, przecinarka do metalu, smarownica pneumatyczna na kołach, elektryczny znacznik do metali, ostrzałka do ostrzenia wierteł, waga elektroniczna 0,0-10,0 kg, podnośnik pneumatyczno-hydrauliczny 20,0t, stoły warsztatowe proste, stojak do pojemników warsztatowych, zgrzewarka do folii, prosty zestaw do regularnego opasywania przemysłowego; część 5 - wyrzynarka z wycinakiem, przecinarka do ciecia stali, opalarka elektryczna, pilarka, wiertarko-wkrętarka, wiertarka z udarem, młot udarowo-obrotowy, klucze pneumatyczne, zszywacze: pneumatyczne, tapicerskie, szlifierki, wyrzynarka, młotek igłowy pneumatyczny, zestaw serwisowy do młotka igłowego, komplet igieł zapasowych do młotka igłowego, zwanych dalej wyrobami w asortymencie i ilościach wskazanych w SIWZ w załącznikach do oferty nr od 1 do 5 (formularze cenowe-tabele - zał. do oferty). 2. Opcja - dostarczenie wyrobów (asortyment, ilości, miejsce dostawy określi Zamawiający przed podpisaniem umowy) z asortymentu i ilości określonych w - tabeli formularza cenowego w kolumnie - ilość opcja (ponad ilości określone w tabeli w kolumnie - ilość gwarantowana) w terminie realizacji umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 43.83.00.00 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 42.65.10.00 - Pneumatyczne narzędzia ręczne 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 43.41.40.00 - Szlifierki 42.41.32.00 - Podnośniki hydrauliczne 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 38.41.10.00 - Aerometry 38.33.00.00 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości 31.15.82.00 - Sprężarka doładowująca 39.15.12.00 - Stoły robocze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający oceni na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający oceni na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający oceni na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający oceni na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający oceni na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: JW 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, bud. 1, pok. 18. Oferty można składać w dni robocze w godz. 7.00-15.00. Nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.