eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórze › Kompleksowa informatyzacja MCNiR w Zagórzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Zagórze: Kompleksowa informatyzacja MCNiR w Zagórzu
Numer ogłoszenia: 307156 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , gm. Wiązowna, 05-462 Zagórze, woj. mazowieckie, tel. 22 7733324, faks 22 7733323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumzagorze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa informatyzacja MCNiR w Zagórzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa informatyzacja Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu mająca na celu usprawnienie funkcjonowania, poprawę efektywności działania oraz obsługi pacjentów poprzez wdrożenie Kompleksowego Systemu Informatycznego obsługującego procesy medyczne i administracyjne jednostki. Informacje o częściach zamówienia: Zamówienie zostało podzielona na części (Pakiety), Pakiet 1, 2, 3 Pakiet 1 - Dostawa sprzętu: 1. Zakupie sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, laptopy (tablety) itp. - wraz niezbędnym oprogramowaniem), 2. Zakupie sprzętu peryferyjnego (drukarek (urządzeń wielofunkcyjnych), drukarek kodów kreskowych, czytniki kodów kreskowych, skanerów), 3. Zakupie zestawów serwerowych, 4. Zakupie oprogramowania dla serwerów. Pakiet 2 - Dostawa KSi Wykaże realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia Pakiet 2 w ramach jednej dostawy. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna: Dostawę Kompleksowego Systemu Informatycznego dla jednostki ochrony zdrowia, w konfiguracji obejmującej minimum następujące funkcjonalności: Ruch Chorych, (Odziały, Izba przyjęć, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem), Przychodnia/Poradnia, Gabinet, Rejestracja, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem), Pracownia diagnostyczna,Gospodarka lekiem (Apteka szpitalna, Apteczki oddziałowe), Zlecenia, Finanse, Księgowość, Kadry Płace, Gospodarka magazynowa, Środki trwałe i Rachunek, kosztów z liczbą stanowisk roboczych nie mniejszą niż 150 oraz liczbą użytkowników, nie mniejszą niż 300 osób. Pakiet 3 - Usługi: Wykaże zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. co najmniej dwóch usług w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna usługę spełniającą łącznie następujące kryteria: a) Obsługa minimum 250 stanowisk komputerowych z zainstalowanymi Aplikacjami wspierającymi pracę działów administracyjnych i medycznych w danej jednostce ochrony zdrowia. Aplikacje wspierające pracę działów administracyjnych i medycznych obejmują co najmniej następujące Aplikacje: Ruch Chorych (Odziały, Izba przyjęć, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem),Przychodnia/Poradnia (Gabinet, Rejestracja, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem), Pracownia diagnostyczna, Gospodarka lekiem (Apteka szpitalna, Apteczki oddziałowe), Zlecenia, Finanse Księgowość, Kadry Płace, Gospodarka magazynowa, Środki trwałe, Rachunek kosztów. b) Obsługa minimum 250 stanowisk komputerowych objętych usługami administrowania w danej jednostce ochrony zdrowia c) Obsługa minimum 5 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia d) Obsługa minimum 400 użytkowników systemów klasy ERP, HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. e) Minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie Zamawiającego - co najmniej 3 osoby. f) Minimalny okres świadczenia usługi: 36 miesiące. g) Minimalna całkowita wartość usług: 2 000 000,00 zł brutto. 2. co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie podobnym do przedmiot zamówienia o łącznej wartości min. 1 000 000,00 zł. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna minimum usługi polegające na wybudowaniu sieci komputerowej przewodowej światłowodowej, oraz dedykowanej sieci energetycznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.82.30.00 - Serwery plików 48.82.50.00 - Serwery WWW 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe 31.21.33.00 - Szafy kablowe 31.21.11.00 - Tablice do aparatury elektrycznej 31.68.13.00 - Obwody elektryczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Pakiet I - 38.400,00 zł. 2. Pakiet II - 51.000,00 zł. 3. Pakiet III - 171.600,00 zł. 1. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część (Pakiet) wykonawca zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości równej sumie kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wyko umowy. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 3% zaoferowanej ceny ofertowej

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej opisane przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aby spełnić warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a także wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustaw y Pzp Wykonawca, każdego z Pakietów jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - sporządzone wg. Załącznika nr 10 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 9/ 26 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: Pakiet 1 - Dostawa Sprzętu Wykaże realizację co najmniej 2 dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 PLN brutto. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna dostawę: serwerów - co najmniej 5 szt., macierzy dyskowych - co najmniej 1 szt., zestawów komputerowych i notebooków- co najmniej 90 szt., drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - co najmniej 30 szt., oprogramowania: platformy wirtualizacyjnej, systemowego serwerowego, bazodanowego, backupowego, antywirusowego oraz biurowego. Pakiet 2 - Dostawa KSI: Wykaże realizację, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia Pakiet 2 w ramach jednej dostawy. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna: Dostawę Kompleksowego Systemu Informatycznego dla jednostki ochrony zdrowia, w konfiguracji obejmującej minimum następujące funkcjonalności: Ruch Chorych (Odziały, Izba przyjęć, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem), Przychodnia/Poradnia (Gabinet, Rejestracja, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem), Pracownia diagnostyczna, Gospodarka lekiem (Apteka szpitalna, Apteczki oddziałowe), Zlecenia, Finanse Księgowość, Kadry Płace, Gospodarka magazynowa, Środki trwałe i Rachunek kosztów z liczbą stanowisk roboczych nie mniejszą niż 150 oraz liczbą użytkowników nie mniejszą niż 300 osób. Pakiet 3 - Usługi: Wykaże zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Strona 8 z 25 1. co najmniej dwóch usług w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna usługę spełniającą łącznie następujące kryteria: a) Obsługa minimum 250 stanowisk komputerowych z zainstalowanymi Aplikacjami wspierającymi pracę działów administracyjnych i medycznych w danej jednostce ochrony zdrowia. Aplikacje wspierające pracę działów administracyjnych i medycznych obejmują co najmniej następujące Aplikacje: Ruch Chorych (Odziały, Izba przyjęć, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem),Przychodnia/Poradnia (Gabinet, Rejestracja, Statystyka, Rozliczenie z Płatnikiem), Pracownia diagnostyczna, Gospodarka lekiem (Apteka szpitalna, Apteczki oddziałowe), Zlecenia, Finanse Księgowość, Kadry Płace, Gospodarka magazynowa, Środki trwałe, Rachunek kosztów. b) Obsługa minimum 250 stanowisk komputerowych objętych usługami administrowania w danej jednostce ochrony zdrowia. c) Obsługa minimum 5 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia. d) Obsługa minimum 400 użytkowników systemów klasy ERP, HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. e) Minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie Zamawiającego - co najmniej 3 osoby. f) Minimalny okres świadczenia usługi: 36 miesiące. g) Minimalna całkowita wartość usług: 2 000 000,00 zł brutto. 2. co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 1 000 000,00 zł. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna minimum usługi polegające na wybudowaniu sieci komputerowej przewodowej i światłowodowej, oraz dedykowanej sieci energetycznej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia, Wykonawca przedstawi: 1) Pakiet 1: Wykaz dostaw (sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw Pakiet 1) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie 2) Pakiet 2: Wykaz dostaw Pakiet 2) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie 3) Pakiet 3: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca załączy do oferty wykaz usług sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ Wykaz Usług Pakiet 3 c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca załączy do oferty wykaz osób sporządzony wg załącznika nr 8 do SIWZ - Wykaz Osób Pakiet 3 wraz z załączeniem dowodów potwierdzającymi ich wiedzę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Pakiet 1 - Dostawa Sprzętu Brak wymagań Pakiet 2 - Dostawa KSI: Brak wymagań Pakiet 3 - Usługi: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. osobą pełniącą rolę kierownika projektu spełniającą następujące wymagania: a) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. b) posiadającą wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania jednostkami ochrony zdrowa potwierdzoną ukończeniem Magisterskich Studiów Menedżerskich (MBA), c) posiadającą doświadczenia w pełnieniu funkcji kierowniczych w co najmniej 3 projektach informatycznych o wartości minimum 2 000 000 zł brutto - rola w projekcie członek Komitetu Sterującego lub Kierownik Projektu. Strona 9 z 25 2. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych typu: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. 3. przynajmniej trzema osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych typu Ruch Chorych, Poradnia/Przychodnia, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Zlecenia. 4. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie konfiguracji i administrowania bazami Oracle w wersji co najmniej 10 lub równoważnymi, 5. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania serwerami Microsoft Windows Server 2008. 6. przynajmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania środowiskiem WMware VSphere w wersji co najmniej 4 lub równoważne. 7. przynajmniej jedną osobą posiadającą specjalistyczną wiedzę techniczną oraz umiejętności praktyczne w zakresie konfiguracji i zarządzania sieciami teleinformatycznymi. 8. przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 9. przynajmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia producenta zaoferowanego systemu do instalacji systemu okablowania strukturalnego. 10. Przynajmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne SEP klasy E w zakresie montażu, kontrolno-pomiarowym. 11. Przynajmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP klasy D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym. 12. Przynajmniej dwoma osobami przeszkolonymi w zakresie prawidłowego stosowania i wykonywania biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia, Wykonawca przedstawi: 1) Pakiet 1: Wykaz dostaw (sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw Pakiet 1) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie 2) Pakiet 2: Wykaz dostaw Pakiet 2) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3) Pakiet 3: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca załączy do oferty wykaz usług sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ Wykaz Usług Pakiet 3 c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca załączy do oferty wykaz osób sporządzony wg załącznika nr 8 do SIWZ - Wykaz Osób Pakiet 3 wraz z załączeniem dowodów potwierdzającymi ich wiedzę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Pakiet 1 - Dostawa Sprzętu Brak wymagań Pakiet 2 - Dostawa KSI: Brak wymagań Pakiet 3 - Usługi: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. osobą pełniącą rolę kierownika projektu spełniającą następujące wymagania: a) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. b) posiadającą wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania jednostkami ochrony zdrowa potwierdzoną ukończeniem Magisterskich Studiów Menedżerskich (MBA), c) posiadającą doświadczenia w pełnieniu funkcji kierowniczych w co najmniej 3 projektach informatycznych o wartości minimum 2 000 000 zł brutto - rola w projekcie członek Komitetu Sterującego lub Kierownik Projektu. Strona 9 z 25 2. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych typu: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. 3. przynajmniej trzema osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych typu Ruch Chorych, Poradnia/Przychodnia, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Zlecenia. 4. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie konfiguracji i administrowania bazami Oracle w wersji co najmniej 10 lub równoważnymi, 5. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania serwerami Microsoft Windows Server 2008. 6. przynajmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania środowiskiem WMware VSphere w wersji co najmniej 4 lub równoważne. 7. przynajmniej jedną osobą posiadającą specjalistyczną wiedzę techniczną oraz umiejętności praktyczne w zakresie konfiguracji i zarządzania sieciami teleinformatycznymi. 8. przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 9. przynajmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia producenta zaoferowanego systemu do instalacji systemu okablowania strukturalnego. 10. Przynajmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne SEP klasy E w zakresie montażu, kontrolno-pomiarowym. 11. Przynajmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP klasy D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym. 12. Przynajmniej dwoma osobami przeszkolonymi w zakresie prawidłowego stosowania i wykonywania biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacje i formalnościkonieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 1.1. Pakiet 1 500.000,00 zł 1.2. Pakiet 2 1.000.000,00 zł 1.3. Pakiet 3 1.000.000,00 zł W przypadku wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część zamówienia (sektor), spełnieniem postawionego warunku będzie wykazanie się środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę stanowiącą sumę kwot wymaganych dla części (sektorów), na które Wykonawca składa ofertę 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (Pakiet 1) 1.000.000,00 zł (Pakiet 2), 1.000.00,00 zł (Pakiet 3) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano wartość doświadczenia, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz.Urz.UE.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: a. o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. b. gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; c. zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, d. gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wprowadzone nowe technologie pozwalające na wykonanie zamówienia w sposób lepszy i bardziej funkcjonalny od technologii przewidzianej w ofercie, e. w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumzagorze.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zagórze k/ Warszawy, 05-462 Wiązowna) - Centrala: 22 789 90 06 / 07.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 15:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii sp. z o.o. Zagórze k/ Warszawy, 05-462 Wiązowna, budynek A, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.