eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Szczecin: Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry.
Numer ogłoszenia: 302108 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263082 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Jagiellońska 32, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4305200, faks 91 4305229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asystent projektu Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta w projekcie Harmonizacja i optymalizacja zarządzania siedliskami i ostojami NATURA 2000 w transgranicznym obszarze przyrodniczym Doliny Dolnej Odry w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczpospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 (INTERREG IV A). Zakres obowiązków Asystenta: 1. Współudział w pracach administracyjnych i kontroli dokumentów zgodnie z Umową partnerską: - Opracowanie komunikacji pomiędzy partnerami; - Przygotowanie i protokół narad grupy roboczej Harmonizacja NATURA 2000; - Zestawienie dokumentacji finansowej, sprawozdawczość; - Bieżąca realizacja harmonogramu i planu kosztów; 2. Współudział w realizacji zadań projektu po stronie polskiej i niemieckiej: - Współpraca przy planowaniu zadań wynikających z podprojektów; - Opracowania specyfikacji zamówienia przy organizacji przetargów; - Współpraca przy doborze wykonawcy (współpraca w przygotowaniu zapytań o ofertę); - Sprawdzenie ofert, obecność przy rozmowach z oferentami, opracowanie zleceń wykonawczych; 3. Opracowanie i nadzór nad dokumentacją finansową: - Przygotowanie dokumentacji finansowej dla działu finansowego i przeprowadzenie rozliczenia projektu; - Kontrola i zestawienie rachunków i faktur przedłożonych do rozliczenia projektu; - Przygotowanie wniosków o finansowanie i przekazanie zgodnie z wytycznymi programu INTERREG IV A; - Nadzór nad obiegiem środków finansowych - Sporządzanie oraz składanie raportów z realizacji projektu; 4. Merytoryczna kontrola prac wykonywanych w ramach projektu - Zgodność obieranych prac i danych z wymaganiami zleceń wykonawczych; - Ocena obieranych prac i danych w zakresie ochrony przyrody i rzetelności wiedzy - przyrodniczej; - Akceptacja danych GIS dostarczanych przez wykonawców; - Zarządzanie bazą danych GIS projektu; 5. Zarządzanie i organizacja PR na rzecz całości projektu po stronie polskiej i niemieckiej - Współudział w organizacji spotkań w ramach projektu; - Współpraca przy publikacjach; - Nadzór techniczny i merytoryczny nad materiałami promocyjnymi; - Organizacja prac translatorskich; 6. Współudział w przygotowaniu sprawozdań i założeń ewaluacyjnych - Współpraca w opracowaniu sprawozdań; 7. Organizacja i prowadzenie procedur biurowych - Organizacja prac biurowych; - Dokumentacja i archiwizacja prac w ramach projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Terefenko, Przecław 27/22, 72-005 Przecław, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149636,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.