eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PniewyDowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 w okresie ...



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 w okresie ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 w okresie ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690f9d74-6ee3-47eb-96a3-45a6cd1010ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054983/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 2025: Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jan Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZO.271.2.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dowozy i odwozy uczniów
niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy
do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach
realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026,
w okresie od 01.09.2025 r. do 26.06.2026 r.

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznego transportu drogowego dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Pniewy, na trasie z domu do szko-ły
i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 tj. 189 dni, w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.
Szacunkowo w ciągu roku szkolnego 2025/2026 cztery pojazdy wykonają łącznie: 61 803 km.
Średnio dziennie cztery pojazdy wykonają łącznie: 327 km.
2) Dowożeniem/odwożeniem objęci są uczniowie z niepełnosprawnościami, którzy realizują obo-wiązek szkolny w Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach (dalej: ZSS Sza-motuły)
ul. Hugona Kołłątaja 1:
a) dowozy do ZSS Szamotuły: dwie trasy - dwoma pojazdami 21+1; o godz. 7:20 uczniowie mu-szą być w szkole; trasa poranna wynosi łącznie ok. 137 km;
b) odwozy z ZSS Szamotuły: trzy trasy – pojazdy 21+1, 16+1, 8+1;
o godzinach:
pon. 12:35 (8+1); 13:35 (16+1); 15:20 (21+1); łącznie ok. 185 km;
wt. 12:35 (16+1); 14:25 (21+1); 15:20 (8+1); łącznie ok. 188 km;
śr. 12:35 (8+1); 13:35 (21+1); 15:20 (16+1); łącznie ok. 192 km;
czw. 13:35 (8+1 i 16+1); 15:20 (21+1); łącznie ok. 193 km;
pt. 12:35 (21+1); 13:35 (8+1); 14:25 (16+1); łącznie ok. 190 km;
3) Wykonawca musi dysponować minimum 4 (czterema) pojazdami:
a) 2 (dwa) pojazdy o liczbie miejsc siedzących - co najmniej 22 (21+1) każdy z nich dostosowany do przewozu osoby na wózku inwalidzkim, z możliwością jednoczesnego przewozu trzech osób na wózkach jeśli zajdzie taka konieczność,
b) 1 (jeden) pojazd – nie mniej niż 17 miejsc siedzących (16+1),
c) 1 (jeden) pojazd nie mniej niż 9 miejsc siedzących (8+1).
Obowiązkowo jeden z pojazdów musi być dostosowany do jednoczesnego przewozu co naj-mniej trzech osób na wózkach inwalidzkich. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zo-bowiązany podstawić pojazd zastępczy o takim samym lub wyższym standardzie w czasie do 25 minut. Zadaniem kierowcy/ów będzie pomoc opiekunowi przy wprowadzeniu i wyprowadzeniu do/z pojazdu uczniów na wózkach inwalidzkich.
4) Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie,
a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Poli-cja, Inspekcja Transportu Drogowego).
5) Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu dopuszczo-nymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (z odpowiednią homologa-cją, a w przypadku jej braku opinią rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogo-wego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia; pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa; część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana, a w przypadku pojazdów przewożących dzieci niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich do-datkowo w pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wó-zek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampa; pojazdy powinny być wyprodukowane po 2009 roku (norma Euro5).
6) Zatrudnieni przez Wykonawcę kierowcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym mają posiadać właściwe kwalifikacje tj. być kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym i ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy, przepisów bhp oraz ppoż. Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług mają także posiadać aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do ba-dania kierowców.
7) Realizacja usługi musi być zgodna z harmonogramem dowozów i odwozów szkolnych ustalanych pomiędzy Zamawiającym a ZSS Szamotuły, który to harmonogram będzie każdorazowo przesy-łany drogą elektroniczną do Wykonawcy.
8) Liczbę uczniów niepełnosprawnych objętych usługą wraz z adresami domowymi będzie przed-stawiał harmonogram dowozów i odwozów szkolnych, który w ciągu roku szkolnego może ule-gać zmianie.
9) Wykaz dowożonych uczniów od dnia 1 września 2025 r. (zawierający imię, nazwisko, adres za-mieszkania) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 25 sierpnia 2025 r.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian:
a) liczby dowożonych uczniów (do 20%),
b) adresów zamieszkania uczniów,
c) wykazu dni nauki szkolnej.
Różnica w ilości przewożonych uczniów nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku
do Zamawiającego. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie e-mail.
11) Zapewnienie opieki nad uczniami niepełnosprawnymi podczas dowozów i odwozów należy do zadań Zamawiającego. Z uwagi na schorzenie dziecka opiekę może pełnić rodzic/opiekun praw-ny.
12) Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych – niezależnych od Wykonawcy odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów i odwozów szkolnych i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku:
- odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć,
- zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych,
- niekorzystnych warunków atmosferycznych,
- innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne,
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów niepełnosprawnych zgodnie z har-monogramem przesłanym przez Zamawiającego.
13) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo uczniów i mienia podczas świadczenia usług transpor-towych.
14) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Standardów Ochrony Małoletnich opracowa-nych przez Zamawiającego, jako organizatora działalności opiekuńczej w ramach dowozów.
15) Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał okazania aktualnych dokumentów do-puszczających dane pojazdy do ruchu (dowody rejestracyjne potwierdzające stan techniczny pojazdów), a w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego pojazdu – również do-kument potwierdzający do dysponowania tym pojazdem oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW oraz zgłoszenia danego pojazdu do licencji, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
16) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres reali-zacji umowy,
w kwocie nie mniejszej niż wartość podpisanej umowy na realizację niniejszego zamówienia.
17) W przypadku całkowitego zamknięcia szkoły dla uczniów ZSS Szamotuły spowodowanego sytu-acją epidemiczną trwającego powyżej 10 dni szkolnych, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za gotowość do świadczenia usługi w wysokości 40% dziennej stawki.
18) Wykonawca może na własny koszt przeprowadzić wizję lokalną miejsc realizacji zamówienia
i ich otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty w Referacie Oświaty w Urzędzie Miejskim Pniewy tel. 612938646.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375119,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375119,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375119,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nasz- Bus Jarosław Srech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871844992

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 42/1

7.3.4) Miejscowość: Wronki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375119,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.