eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup dodatkowej licencji platformy Web.Administrator Gold tj. rozszerzenie licencji o modułyModuł Bazy danych i Formularze; Moduł Mapy oraz rozszerzenie licencji ww. platformy o dodatkowy serwis oraz utworzenie serwisu internetowego opartego o szablony oraz konfiguracja; serwisu internetowego i modułów



Ogłoszenie z dnia 2016-08-12

Ogłoszenie nr 300955 - 2016 z dnia 2016-08-12 r.

Warszawa: zakup dodatkowej licencji platformy Web.Administrator Gold tj. rozszerzenie licencji o moduły: Moduł Bazy danych i Formularze; Moduł Mapy oraz rozszerzenie licencji ww. platformy o dodatkowy serwis oraz utworzenie serwisu internetowego opartego o szablony oraz konfiguracja; serwisu internetowego i modułów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe:NIE DOTYCZY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sportu i Turystyki, krajowy numer identyfikacyjny 14021714200000, ul. ul. Senatorska  14, 00082   Warszawa, państwo , woj. mazowieckie, tel. 22 24 42 132, faks 22 24 43 218, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.msport.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup dodatkowej licencji platformy Web.Administrator Gold tj. rozszerzenie licencji o moduły: Moduł Bazy danych i Formularze; Moduł Mapy oraz rozszerzenie licencji ww. platformy o dodatkowy serwis oraz utworzenie serwisu internetowego opartego o szablony oraz konfiguracja; serwisu internetowego i modułów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

12/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Umowy jest: 1.1. udzielenie przez Wykonawcę Zamawiającemu licencji na Moduły w ramach rozszerzenia posiadanej przez Zamawiającego licencji na Platformę Web.Administrator Gold; 1.2. zintegrowanie funkcjonalne przez Wykonawcę Modułów z platformą Web.Administrator Gold i udostępnienie ich do użytku Zamawiającego; 1.3. udzielenie przez Wykonawcę Zamawiającemu licencji na zintegrowanie Witryny z Platformą Web.Administrator Gold; 1.4. utworzenie przez Wykonawcę Witryny opartej o funkcjonalność modułów, do których licencję posiada Zamawiający na podstawie odrębnych umów, jak i Modułów, na co składają się w szczególności następujące działania: a) analiza przedwdrożeniowa i stworzenie layoutu (szaty graficznej) Witryny, b) integracja Witryny z Platformą Web.Administrator Gold w celu umożliwienia jej pełnej obsługi przez Zamawiającego za pomocą tej platformy, c) wdrożenie w Witrynie Modułów w celu zapewnienia ich pełnej funkcjonalności, d) zapełnienie bazy danych obsługującej Moduły przez Wykonawcę na podstawie pliku źródłowego .xml, .txt lub .xls z danymi przekazanego przez Zamawiającego; 1.5. usługa gwarancyjna, o której mowa w § 6 treści Umowy. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy, w następujący terminach: 2.1. analiza przedwdrożeniowa, ustalenie layoutu Witryny w porozumieniu z Zamawiającym, doszczegółowienie wymagań funkcjonalnych w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania Umowy; 2.2. wdrożenie Modułów i wdrożenie produkcyjne Witryny do 19 sierpnia 2016 r.; 2.3. świadczenie wsparcia gwarancyjnego od dnia podpisania protokołu odbioru Witryny do 30 września 2016 r. 3. Specyfikacja techniczna zamówienia: 3.1. Zamawiający zapewni miejsce na skalowalnym serwerze przez cały okres realizacji Umowy; 3.2. Wykonawca świadczy Wsparcie Gwarancyjne od momentu Końcowego odbioru Witryny do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Warunki Gwarancji określono w Umowie; 3.3. Główne wymagania funkcjonalne Witryny są następujące: 3.3.1. Obsługa Witryny przez pracowników Zamawiającego za pomocą systemu zarządzania treścią - Web.Administrator Gold; 3.3.2. Logowanie do Web.Administrator Gold następuje po: a) po https (certyfikat jest w posiadaniu Zamawiającego); b) automatyczne blokowanie kont w Witrynie (CMS) po definiowalnej (np. 3) liczbie prób nieudanej autoryzacji. Odblokowanie po interwencji Administratora Merytorycznego albo automatycznie po 60 minutach. 3.3.3. Funkcjonalności Witryny są następujące: a) wykorzystanie interaktywnej mapy opartej na technologii Google Maps lub równorzędnej, na której zostaną wyświetlone wszystkie obiekty znajdujące się w bazie. Oznaczenie obiektów powinno być jednolite, za wyjątkiem kolorystycznego różnicowania w zależności od kategorii (kategorie ustalane przez Zamawiającego). Mapa prezentuje podstawowe informacje o każdym partnerze (dymek), tj. zdjęcie/logom, nazwa, kategoria, adres, dane kontaktowe, odnośnik do strony www, uaktywniane najechaniem kursorem myszki przez Użytkownika; Obok (lub poniżej) mapy umieszczona jest legenda (definicja kategorii przez kolory); b) możliwość określenia rozpoczęcia i zakończenia wyświetlania obiektów na mapie interaktywnej w Panelu Administracyjnym CMS (format dd.mm.rr hh:mm); c) Redaktor zmienia tryb wyświetlania obiektu na mapie, po otrzymaniu informacji od obiektu, poprzez umieszczenie jednoznacznej informacji "brak miejsc" w danym obiekcie; d) Wyszukiwarka obiektów zintegrowana z mapą. Formularz wyszukiwania umieszczony obok mapy (lub pod mapą) będzie umożliwiał wyszukiwania na mapie obiektów według nazwy (z klawiatury), województwa (z listy rozwijanej), nazwy miejscowości (wpisywane z klawiatury) lub kategorii obiektu (z listy rozwijanej). Po uruchomieniu wyszukiwania następuje zmniejszenie skali mapy do żądanego obszaru (np. teren zadanego województwa lub miasta) oraz poniżej mapy (lub obok) wyświetli się lista partnerów w żądanej lokalizacji (np. w żądanym województwie, lub mieście) zawierająca następujące informacje: zdjęcie/logo, nazwa, województwo, miasto, kategoria, adres, dane kontaktowe, adres do strony www oraz status (alert: brak miejsc ustawiany przez Zamawiającego) - zgodność wyświetlania danych 1:1 (mapa: wynik wyszukiwania); e) Dodawanie danych i ich modyfikacja w serwisie odbywać się będzie na trzy sposoby: ? import do CMS i bazy przygotowanego pliku xls, txt lub xml zawierającego następujące kolumny danych: nazwa obiektu, kategoria, województwo, miasto, współrzędne geograficzne (lub wybór lokalizacji na podstawie API Google Maps), dane kontaktowe, strona www; umieszczenie obiektu na mapie, po akceptacji przez Redaktora Witryny; ? stworzenie formularza w CMS dostępnego po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego umożliwiającego wpisywanie danych w następujących polach: nazwa partnera, kategoria, adres, współrzędne, numer telefonu, dane osoby kontaktowej, krótki opis (do 255 znaków), strona www. Wynik dodania / modyfikacji obiektu taki sam j.w.; ? poprzez ogólnodostępny formularz w Witrynie (podstrona poziomu 2) zawierający następujące pola: nazwa partnera (wpisywana z klawiatury przez użytkownika), kategoria (wybór z listy rozwijanej), województwo (wybór z listy rozwijanej), miejscowość (wpisywane z klawiatury), adres (wpisywany z klawiatury), na podstawie API Google Maps - znajdź na mapie na podstawie adresu, numer telefonu (wpisywany z klawiatury), e-mail (dwukrotne podanie), dane osoby kontaktowej, krótki opis (do 500 znaków), adres strony www (wpisywany z klawiatury). Dodatkowo formularz powinien zawierać link do pobrania pliku PDF "Regulamin" oraz okienko umożliwiające akceptację regulaminu. Walidacja poprawności danych na wszystkich polach. Po naciśnięciu przycisku wyślij Witryna wysyła powiadomienie e-mail do Redaktorów Witryny oraz osoby kontaktowej obiektu, tworzy rekord w bazie danych, który po weryfikacji i akceptacji Redaktora Witryny jest nanoszony na interaktywną mapę i do wyszukiwarki. f) wyświetlanie galerii zdjęć na stronie (logotypy); g) własny plugin Wykonawcy wyświetlający informację o Cookies; h) wtyczka integrująca Witrynę z portalem Facebook i umożliwiająca przykładowo udostępnienia podstron na Facebook lub wyświetlanie listy fanów strony / ikony portali społecznościowych (fb, twitter, youtube) z odesłaniem na konta Zamawiającego; i) możliwość zarządzania uprawnieniami roli Administrator, Redaktor Witryny; j) Wykonawca zapewni pełną responsywność Witryny www, dostosowanie do szerokości ekranu różnych urządzeń; k) Witryna przygotowana pod kątem wymagań zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2012, poz. 526). KRI zobowiązuje wszystkie podmioty publiczne w szczególności do dostosowania swoich serwisów do europejskiego standardu dostępności dla niepełnosprawnych WCAG 2.0. do poziomu AA. 3.3.4. Struktura Witryny powinna wyglądać następująco: 1) Strona Główna a) baner/slogan (header) zawierający logotyp dostarczony przez Zamawiającego; b) krótki opis akcji (dostarczony przez Zamawiającego); c) sekcja aktualności (możliwość dodawania nowych aktualności); d) sekcja multimedia (możliwość umieszczenia filmu z zewnętrznego źródła, np. youtube); e) interaktywna mapa z formularzem wyszukiwania i legendą; f) wynik wyszukiwania - lista obiektów; g) rotator logotypów "W akcji uczestniczą" (20 losowych logotypów) oraz link "Zobacz więcej" przenosząco do podstrony z logotypami wszystkich partnerów w formie galerii (ok 300 logotypów); h) stopka - dane kontaktowe, odnośniki; 2) dodatkowe podstrony tworzone przez Zamawiającego w ramach funkcjonalności Web.Administrator. 3.3.5. Pozostałe wymagania techniczne dla Witryny są następujące: 1) wszelkie zmiany dokonywane w Witrynie wymagające określenia kodowania znaków oparte będą o kodowanie UTF-8; 2) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu aktualną Dokumentację z Końcowym Odbiorem Witryny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72421000-7
Dodatkowe kody CPV: 72413000-8, 72422000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10700
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JSK Internet JACEK BARANOWSKI,  jacek.baranowski@jskinternet.pl,  UL. WIŚLANYCH PÓL 36,  04-995,  WARSZAWA,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12915,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12915,00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12915,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze." ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający posiada bezterminową, niewyłączną licencję na użytkowanie platformy Web.Administrator Gold, na mocy Umowy nr 15/BDG/2008/U zawartej z Wykonawcą dnia 11 marca 2008 r. Na bazie tej platformy Zamawiający może prowadzić serwisy internetowe. W przypadku konieczności dodania nowych funkcjonalności Platformy zgodnie z potrzebami Zamawiającego niezbędne jest zakupienie od Wykonawcy dodatkowej licencji rozszerzającej.. W związku z tym, że Platforma jest autorskim programem Wykonawcy, do którego posiada pełnię praw majątkowych, jedynie Wykonawca jest producentem dodatkowych modułów rozszerzających funkcjonalność Oprogramowania Z uwagi na potrzebę uruchomienia dodatkowego serwisu internetowego na użytek akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", konieczny jest zakup dodatkowych modułów - Modułu Bazy Danych i Formularzy i Modułu Mapy - pozwalających zapewnić optymalną funkcjonalność. Funkcjonalność dwóch ww. modułów jest niezbędna z punktu widzenia uzyskania zakładanych rezultatów akcji "Polska Zobacz Więcej - weekend za pół ceny", w szczególności do umożliwienia sprawnego i intuicyjnego wyszukiwania informacji o partnerach akcji (zgłoszonych obiektach, usługodawcach) przez odwiedzających witrynę www akcji. Obecna funkcjonalność Platformy i posiadane przez Zamawiającego licencje na Moduły nie umożliwiają uruchomienie funkcjonalności, o których mowa wyżej. Witryna będzie dostępna pod adresem www.polskazobaczwiecej.pl (domena w posiadaniu Zamawiającego), jej kluczową funkcjonalnością będzie interaktywna mapa obiektów połączona z wyszukiwarką według zdefiniowanych kryteriów. Dwa dodatkowego moduły tj. Moduł Bazy Danych i Formularzy i Moduł Mapy mogą być wykorzystane również w innych projektach w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego platformę Web.Administrator Gold.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.