eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Realizacja projektu pn.Rewitalizacja centrum starego miasta etap I - budynek po Urzędzie Miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Lidzbark Warmiński: Realizacja projektu pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta etap I - budynek po Urzędzie Miasta
Numer ogłoszenia: 300676 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239808 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta etap I - budynek po Urzędzie Miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i przebudowa starego budynku Urzędu Miasta na potrzeby działających na terenie miasta stowarzyszeń, kół zainteresowań i Miejskiej Biblioteki. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w zakres których wchodzą: 1) roboty konstrukcyjne, 2) roboty wykończeniowe, 3) instalacje sanitarne, 4) instalacja wentylacji mechanicznej, 5) Instalacje teletechniczne, 6) instalacja elektryczna, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, które załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Budynek po Urzędzie Miasta przy ul. Ratuszowej 5 w Lidzbarku Warmińskim objęty jest prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami(Dz.U. z 2003 r.. Nr 162,poz. 1568 z późn. zm.) na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 17.12.1957 r. wpisującej układ urbanistyczny miasta Lidzbark Warmiński wraz z otoczeniem w promieniu 50-200 m od linii murów miejskich do rejestru zabytków woj. warmińsko-mazurskiego. W związku z powyższym, na podstawie art. 36 ust. 1 pkt. 2 cytowanej ustawy wszelkie prace budowlane prowadzone w budynku objętym w ten sposób ochroną konserwatorską wymagają uzyskania pozwolenia WKZ. W odniesieniu do w/w inwestycji zostało wydane pozwolenie nr 544/2009 z dnia 14.07.2009 roku. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, z aktualną i posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, z zasadami doświadczenia zawodowego, z warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz zgodnie z zaleceniami Urzędu Ochrony Zabytków. 6. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji technicznej. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia w każdym czasie, iż proponowane materiały i urządzenia są równoważne. W przypadku składania oferty, w których wykonawca proponuje materiały i urządzenia równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów i urządzeń równoważnych, wraz z dokumentami stwierdzającymi w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:Osi Priorytetowej 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany STOLBUD mgr Jan Podolak, ul. Nadbrzeżna 10, 11-220 Górowo Iławeckie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1899447,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1964399,39

  • Oferta z najniższą ceną: 1964399,39 / Oferta z najwyższą ceną: 3295998,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.