eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Stworzenie (wirtualnej galerii) - multimedialnej strony internetowej dla Instytutu Adama Mickiewicza



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Warszawa: Stworzenie (wirtualnej galerii) - multimedialnej strony internetowej dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 299147 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie (wirtualnej galerii) - multimedialnej strony internetowej dla Instytutu Adama Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Instytut Adama Mickiewicza planuje stworzenie Wirtualnej Galerii na potrzeby polskich Placówek dyplomatycznych i kulturalnych oraz ich Partnerów. Celem tego projektu jest umożliwienie organizowania i tworzenia wszelakich wystaw okolicznościowych, związanych z wydarzeniami kulturalnymi np. obchodami rocznic ważnych wydarzeń historycznych itp. w internecie. Rocznie organizowanych będzie średnio 5 wystaw. Dodatkowym celem powstania takiej Galerii jest prezentacja polskiego dorobku kulturalnego na arenie międzynarodowej. Schemat Galerii zgodnie, z którym będzie ona tworzona, realizowana i rozbudowywana powinien być przygotowany zgodnie z najnowocześniejszymi trendami web-usability, wizualnymi i technologicznymi obowiązującymi przy budowie wirtualnych przestrzeni wystawienniczych, zapewniać pełną funkcjonalność i łatwość obsługi oraz właściwą ekspozycję tematyki dedykowanej grupie docelowej (ambasadorzy, przedstawicie polskich Placówek Dyplomatycznych, dygnitarze, ludzie świata kultury i nauki). Struktura wewnątrz WG powinna gwarantować intuicyjne i logiczne poruszanie się użytkownika w środowisku wirtualnym. Funkcjonalne rozwiązania jakie Wirtualna Galeria ma spełniać: 1. Budowa: a) budowa modułowa - zminimalizowanie problemów rozbudowy oraz łatwość komunikowania się poszczególnych modułów ze sobą. Całość projektu budowana z poszczególnych klocków-elementów, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach. Bezkonfliktowe dokładanie nowych elementów różnych typów (nawigacja, komunikacja, wizualizacja itp); b) galeria posiadać będzie -salę główną-, gdzie prezentowana będzie najbardziej aktualna i najważniejsza wystawa; w salach bocznych będą umieszczone zarówno wystawy, które wcześniej znajdowały się w sali głównej oraz mniejsze ekspozycje; c) pełne, interaktywne środowisko 3D w jak najlepszej jakości uruchamiane pod najpopularniejszymi przeglądarkami (możliwe rozszerzenie możliwości przeglądarki przez zainstalowanie stworzonego na potrzeby WG pluginu [typu cooliris, photosyth, etc]). Użytkownik ma mieć możliwość dokładnego obejrzenia przedmiotu z każdej strony w fotorealistycznej formie 3D (przez obracanie, zbliżenia na kluczowe elementy, etc.) oraz przeczytania załączonego do niego opisu txt bądź uruchomienia opisu audio w wybranym przez siebie języku. 2. Nawigacja: stworzenie systemu nawigacji automatycznej - ścieżka do oglądania liniowego (metoda prezentacji); stworzenie systemu nawigacji manualnej - dowolna kolejność zwiedzania po ustalonej ścieżce liniowej; stworzenie nawigacji dowolnej. Rozważamy użycie jednego z dwóch poniższych rozwiązań: a) interaktywna kamera - podczas wizyty Użytkownik będzie oglądać Galerie -okiem kamery- decydując o kierunku jej ruchu po sali - sposób poruszania się i interakcji ze środowiskiem wirtualnym na wzór gier rpg (morrowind, oblivion - http:--www.elderscrolls.com-art-obliv_pc_screens_01.htm); w czasie przejazdu kamery wybrane elementy pozostają interaktywne pozwalając Odwiedzającemu na zbliżenie się i przyjrzenie się z bliska wybranym obiektom (eksponatom); na każdej ze ścieżek Odwiedzający musi mieć możliwość przyjrzenia się dowolnie wybranym elementom; b) Awatar - trójwymiarowa postać oprowadzająca po Galerii. 3. Eksponaty: Eksponat - element prezentowany w sali wystawowej Przestrzeni. Zdecydowanie brak ograniczeń - mogą to być wszelkie rzeczy jakie mogą występować w formie elektronicznej: opis tekstowy, skany dokumentów, zdjęcia, grafiki, modele 3D (max. 15%), animacje lub filmy. We wszystkich przypadkach jak najlepsza jakość prezentowanych eksponatów. W przypadku przedmiotów będących bryłami - widok z każdej strony. Jak najwierniejsze odwzorowanie rzeczywistych eksponatów najlepiej 1:1. W trakcie wirtualnej wizyty po najechaniu na wybrany eksponat nastąpi jego prezentacja. Średnia ilość eksponatów pokazywanych w sali głównej: około 50 (część prezentowanych będzie 3D część 2D) - sala powinna mieć elastyczną wielkość - -dopasowywaną- - w zależności od ilości egzemplarzy. W zakres prac Wykonawcy wchodzić będzie digitalizacja pierwszych 50 eksponatów i ich zawieszenie w WG. 4. Przewodnik: a) -Przewodnik-towarzyszy Użytkownikowi w trakcie całej wizyty lub w wybranych lokacjach; b) -Przewodnik- - warstwa tekstowa oraz audio - w 8 językach: polski, angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski, hebrajski i jeden z języków azjatyckich. Na stronie użytkownik będzie mógł zdefiniować język w jakim będzie chciał -zwiedzać-; c) w czasie trwania wirtualnej wizyty Użytkownik ma możliwość rezygnacji z asysty-Przewodnika- lub ograniczenie jej np. do wybranej formy narracji (audio lub tekstowej), czy listy wskazówek; d) zadaniem -Przewodnika- jest Pomoc w zrozumieniu ekspozycji i eksponatów prezentowanych Użytkownikowi podczas wirtualnej wizyty. 5. Dostęp: Strona dostępna będzie tylko dla określonego grona użytkowników w związku z tym dla celów bezpieczeństwa prezentowanych informacji wymagane będzie logowanie się na stronę za pomocą ID i hasła . 6. Inne: a) wyszukiwarka obejmująca całą zawartość platformy; b) indeks haseł; c) część informacyjno - administracyjna zawierająca informacje związane z bieżącą wystawą, z wystawami, które są w archiwum, narzędzia kontaktu (W przyszłości być może będziemy chcieli rozwinąć tą opcję w stronę bardziej interaktywnej wymiany), relacje z wydarzeń specjalnych, newsletter, elektroniczna księga gości; d) narzędzia autopromocyjne służące podkreśleniu i ekspozycji najważniejszych elementów rozwiązania, tak, żeby Użytkownik ich -nie przegapił- w trakcie wirtualnej wizyty; e) hosting i asysta techniczna będzie po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Należyte doświadczenie w tworzeniu multimedialnych stron internetowych udokumentowane poprzez - zrealizowane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentują należyte wykonanie tych usług - minimum 3 świadczenia. (10 pkt za każde udokumentowane świadczenie odpowiadające swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia) Zamawiający zaprosi do dialogu 3 oferentów, których wniosek odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SIWZ i zostaną ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane w niniejszym rozdziale kryteria oceny wniosków zgodnie z zasadą, najlepiej punktowany wniosek uznany zostaje za najkorzystniejszy. Oferenci dopuszczeni do dialogu, w trakcje negocjacji przedstawią propozycje rozwiązań na podstawie których zamawiający doprecyzuje przedmiot zamówienia i zaprosi do składania ofert cenowych. Cena stanie się kolejnym kryterium oceny zgodnie z kluczem wagi: udokumentowane doświadczenie - 20%, cena - 80%. Najniższa cena otrzyma 100 pkt, pozostałe zostaną obliczone w sposób proporcjonalny ze wzoru: oferta najtańsza na oferta badana x 100 pkt Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwięcej punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek musi zawierać: 1. Dokumenty składające się na ofertę, wymienione w pkt. l, mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego-ych przedstawiciela-i Wykonawcy, 2. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę-y nie wymienioną-e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach; 3. Treść złożonej wniosek musi odpowiadać treści SIWZ, 4. Wniosek powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 6. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 7. Zamawiający zaleca, aby wniosek wraz z załącznikami był zestawiony w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę-y podpisując(ą)e ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (parafka wraz z imienna pieczątką osoby sporządzającej). 9. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez zamawiającego. Dopuszcza się we wniosku złożenie załączników opracowanych przez wykonawców pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawcy, którzy dołączą do wniosku załączniki o innej treści niż określona w SIWZ zostaną wykluczeni z ubiegania się o niniejsze zamówienie, a ich oferty zostaną odrzucone. 10. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. a. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2003 r.. Nr 153, póz. 1503. z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. b. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa-. c. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podst. Art. 89 ust. l pkt l ustawy Prawo zamówień publicznych. d. Wykonawca m. in. nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 96 ust. 4 ustawy pzp), 11. Udostępnienie ofert odbywać się będzie na poniższych zasadach: a. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego pisemny wniosek o udostępnienie treści wskazanej oferty, b. Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być Wykonawcy udostępnione, c. Po przeprowadzeniu powyższych czynności Zamawiający ustali miejsce, termin i sposób udostępnienia oferty, o czym poinformuje niezwłocznie Wykonawcę w pisemnym zawiadomieniu. 12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - udokumentowane doświadczenie - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, 00-560 Warszawa, u. Mokotowska 25.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: www.iam.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, 00-560 Warszawa, u. Mokotowska 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.