eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Dzików, zakup ciągnika wraz z beczką asenizacyjną, a także przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kłobuczyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Gaworzyce: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Dzików, zakup ciągnika wraz z beczką asenizacyjną, a także przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kłobuczyn
Numer ogłoszenia: 277222 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237216 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, faks 076 8316286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Dzików, zakup ciągnika wraz z beczką asenizacyjną, a także przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kłobuczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadanie inwestycyjne pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Dzików, zakup ciągnika wraz z beczką asenizacyjną, a także przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kłobuczyn, gm. Gaworzyce. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także wykonanie czynności związanych z zawiadomieniem, w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego upoważnienia, nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem przystąpienia do użytkowania. 3.Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1)Załącznik nr 1 do SIWZ - Decyzja Nr 982.2013 z dnia 30.12.2013 r. Starosty Polkowickiego w zakresie pozwolenia na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (kategoria obiektu XXVI) wraz z przyłączami oraz przyłączem elektroenergetycznym do przepompowni ścieków, położonej w m. Dzików. Decyzja Nr 54.2014 z dnia 30.01.2014 r. Starosty Polkowickiego w zakresie pozwolenia na przebudowę stacji uzdatniania wody i ujęcia wody, budowy odcinka sieci kanalizacji technologicznej, wody surowej, wody uzdatnionej, wód popłuczynowych i nadosadowych (kategoria obiektu XXVI) oraz instalacji (zalicznikowej linii zasilającej, obwodów siłowych, sygnalizacyjnych i oświetlenia zewnętrznego), zlokalizowanych w miejscowości Kłobuczyn. 2)Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody w m. KŁOBUCZYN sporządzony przez Zakład Projektowo-Usługowy PROJFIT z siedzibą w Zielonej Górze 65-454 przy ul. Sikorskiego 4. 3)Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt budowlany Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla wsi Dzików sporządzony przez Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOPROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze 65-735 przy ul. Batorego 126A . 4)Załącznik nr 4 do SIWZ - Przedmiary robót. W ramach zadania należy zakupić: Ciągnik - SILNIK- 4 - cylindrowy, turbodoładowany, typu diesel, spełniający normy EURO 3A/TIER 3A, moc min 92 KM max 97 KM, maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 390 Nm, zbiornik paliwa nie mniejszy jak 115 l; UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU: skrzynia biegów (przekładniowa) mechaniczna z rewersem, zmiana biegów w pełni zsynchronizowana, ilość przełożeń min. 12/12 prędkość max 40 km/h, napęd na dwie osie; WOM: prędkość obrotowa WOM: 540/1000 obr/min; UKŁAD HYDRAULICZNY: wydajność pompy hudrauliki min 50 l/min przedni TUZ II kategorii + instalacja hydrauliczna II kategoria tylnego układu zawieszenia, udźwig podnośnika min. 4200 kg, rozdzielacz z zaworem sterującym szybkozłączkami ilość szybkozłączy: co najmniej 2 pary; UKŁAD KIEROWNICZY: typ hydrostatyczny UKŁAD HAMULCOWY: hamulec ciągnika tarczowy, mokry hamulec postojowy sterowany mechanicznie, instalacja sterowania hamulcami pneumatycznymi jedno- i dwu obwodowa; KOŁA: koła przednie 380/70R24 i tylne 480/70R34, rozstaw osi standard, błotniki kół przednich i tylnych, zestaw do pompowania kół; ZACZEPY: zaczep przedni, zaczep transportowy górny i dolny, zaczep rolniczy obciążniki przednie i tylne; KABINA: kabina komfortowa, bezpieczna, z wentylacją ogrzewanie, klimatyzacja drzwi kabiny otwierane z prawej i lewej strony, otwierana tylna szyba, fotel kierowcy pneumatyczny, dodatkowe siedzisko pasażera, reflektory robocze przednie i tylne, oświetlenie wnętrza kabiny, spryskiwacz przedniej szyby, wycieraczka szyby przedniej i tylnej, światło obrotowe ostrzegawcze (kogut), radioodtwarzacz CD z głośnikami i anteną, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, zbiornik paliwa zamykany na kluczyk, drzwi kabiny zamykane na kluczyk; WYMIARY: długość /szerokość /wysokość nie mniejsze jak: 3790 /1910 /2720, masa nie mniejsza jak 4300 kg. Beczkę asenizacyjną - przystosowaną do pracy z ciągnikiem o mocy min 92 KM, pojemność min 6700 l max 7000 l, zbiornik ocynkowany ogniowo obustronnie z dodatkową pasywacją, grubość blachy nie mniejsza niż 5 mm, podwójny spaw zbiornika (z zewnątrz i od wewnątrz) zbiornik osadzony na ramie ocynkowanej ogniowo, wzmocnione podpory mocowania zbiornika na ramie, otwierana tylna dennica, wskaźnik napełnienia, mechanicznie regulowana stopa podporowa, błotniki ocynkowane, pompa o wydajności min. 6 500 l/min, zawory bezpieczeństwa: min nadciśnieniowy i podciśnieniowy zaczep wymienny układ hamulcowy pneumatyczny, hamulec ręczny postojowy, instalacja elektryczna 12V, oświetlenie drogowe, zasuwa spustowa min 5 calowa, sterowana hydraulicznie, wąż ssawny z koszem o dł. min 6 mb + przedłużka o dł. 6 mb zestaw kołowy jednoosiowy - dwa koła ogumienie drogowe min 19.5 R22.5, wałek przekazu mocy. Agregat prądotwórczy z podwoziem jednoosobowym homologowanym, zabudowany (obudowa ze stali wysokogatunkowej, malowana proszkowo), jeden oczkowy zaczep do podnoszenia przez dźwig, panel sterowania cyfrowy - ciekłokrystaliczny, silnik wysokoprężny spełniający normę Stage 3 A, rama przystosowana do montażu podwozia, gniazda montowane fabrycznie: 2x16A 2P+T, 1x16A 3P+N+T, 1x32A 3P+N+T-IP 67, moc agregatu min 27 kW, prędkość obrotowa rpm min 1500, silnik diesel, moc nominalna silnika min 30,7 kW, chłodzenie cieczą, zbiornik paliwa min 100l, autonomia pracy 18h, poziom hałasu do 70 Db (A) - potwierdzone stosownym dokumentem CE. W ramach zadania należy wykonać również: Przyłącze wodno-kanalizacyjne do budynku nr 3, przyłącze kanalizacyjne do budynku nr 5 i 6 w miejscowości Dzików. Należy odtworzyć nawierzchnię na całej szerokości jezdni dróg w których przeprowadzane będą roboty związane z budową sieci wodno-kanalizacyjnej. Dywanik asfaltowy wykonany na całej szerokości jezdni. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl, b) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji, w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej, c) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych, d) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania, tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznych, jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pas dróg publicznych, koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, przepięcia mieszkańców do sieci wodno-kanalizacyjnej, montażu wodomierzy itd, e) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy; z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, f) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, g) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzanymi robotami, h) Wykonywane prace należy skorygować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji, i) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, j) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży do akceptacji Inspektora Nadzoru dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dotyczących materiałów przewidzianych do zabudowy, k) Po wykonania zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody, l) Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych (asfalt, gruz betonowy, nadmiar ziemi) zgodnie z obowiązującymi przepisami, m) Wykonawca na swój koszt przedstawi badanie wydajności hydrantów przeprowadzone przez uprawnioną osobę. Książka przedmiarów stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Uwaga ! Wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Podstawą do sporządzenia oferty jest projekt techniczny oraz uwzględnienie wszystkich kosztów wykonania prac i czynności związanych z realizacją całego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekologicznych EKO-WOD Sp. z o.o., ul. Towarowa 12-14, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3513812,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4303770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4303770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4303770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.