eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-07

Pabianice: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH.
Numer ogłoszenia: 26568 - 2016; data zamieszczenia: 07.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260434 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dzieli się na 5 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń: Część 01 zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych oraz budynków osób fizycznych pod zarządem ZGM (a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (CPV- 66515000-3, CPV-66515400-7), (b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (CPV - 66516400-4), Część 02 zamówienia: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego i odpowiedzialności cywilnej ZGM oraz ubezpieczenia NNW. (a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (CPV-66515000-3, CPV-66515400-7), (b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (CPV- 66515000-3, CPV-66515400-7), (c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZGM w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (CPV - 66516400-4), (d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób zatrudnionych w ZGM zajmujących się windykacją przeterminowanych należności od lokatorów i najemców lokali będących w zasobach ZGM (CPV - 66512100-3). Część 03 zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej -ubezpieczenie nadwyżkowe (a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej (CPV - 66516400-4). Część 04 zamówienia: Obowiązkowe ubezpieczenie OC. (a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (CPV - 66516400-4) Część 05 zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (a) Obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadacza pojazdów mechanicznych (CPV - 66516100-1), (b) Ubezpieczenie autocasco z assistance (CPV - CPV- 66515000-3, CPV-66515400-7, 66514110-0), (c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (CPV - 66512100-3)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych oraz budynków osób fizycznych pod zarządem ZGM.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group,, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116008,94

  • Oferta z najniższą ceną: 116008,94 / Oferta z najwyższą ceną: 159860,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: UBEZPIECZENIE MIENIA, SPRZĘTU LEKTRONICZNEGO I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZGM ORAZ UBEZPIECZENIA NNW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA Przedstawicielstwo Korporacyjne w Toruniu, ul. Nawrot 12, 90-060 Łódź, Nawrot 12, 90-060 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 222020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 486829,04

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ - UBEZPIECZENIE NADWYŻKOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZU SA, al. Jana Pawła II nr 24, 00-133 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE OC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA Przedstawicielstwo Korporacyjne w Toruniu, ul. Nawrot 12, 90-060 Łódź, ul. Nawrot 12, 90-060 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4333,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4333,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10833,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.