eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › Naprawa dróg p.poż. w Nadleśnictwie Osusznica - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Lipnica: Naprawa dróg p.poż. w Nadleśnictwie Osusznica - I etap
Numer ogłoszenia: 263926 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Osusznica , Osusznica 3, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8218367, faks 059 8218396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/osusznica/info.php?id=46

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg p.poż. w Nadleśnictwie Osusznica - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Naprawa dróg p. poż. w Nadleśnictwie Osusznica I etap. Zgodnie z dokumentacją dołączoną do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - przedmiar robót, - załącznik graficzny z lokalizacją naprawy, - uproszczona dokumentacja techniczna, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (termin podpisania umowy) art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: Część nr 1 - 1 898,00 zł (jeden tysiąc osiemset dziewięćdziesiąt osiem 00/100 zł) Część nr 2 - 469,00 zł (czterysta sześćdziesiąt dziewięć 00/100 zł) Część nr 3 - 1 590,00 zł (jeden tysiąc pięćset dziewięćdziesiąt 00/100 zł) Część nr 4 - 117,00 zł (sto siedemnaście 00/100 zł) Część nr 5 - 1 097,00 zł (jeden tysiąc dziewięćdziesiąt siedem 00/100 zł) Wadium w formie pieniężnej winno być złożone przed upływem terminu składania ofert. a) wadium może być wnoszone w - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), - pieniądzu. Wniesienie wadium w pieniądzu wyłącznie w formie przelewu na rachunek bankowy Nadleśnictwa Osusznica: BGŻ Miastko nr: 44 2030 0045 1110 0000 0093 6430 BS Bytów nr: 79 9321 0001 0019 2545 2000 0010 PEKAO S.A. 87 1240 3783 1111 0000 4089 1778 Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Nadleśnictwa Osusznica przed upływem terminu otwarcia ofert, z adnotacją -Wadium na Naprawę dróg p.poż. w Nadleśnictwie Osusznica - I etap b) zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien okazać uprawnienia kierownika budowy do pełnienia tej funkcji oraz złożyć oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą i udokumentują że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonywali tożsame z przedmiotem zamówienia prace (naprawa dróg) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty oraz miejsca wykonania robót. Za wystarczające, uznaje się wykonanie 2 robót o wartości minimum 20 tys. zł. netto każda. Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami, opiniami lub protokołem odbioru tychże robót

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w trakcie realizacji umowy, że będzie dysponował przynajmniej: walec samojezdny, koparka, równiarka drogowa samojezdna, samochód samowyładowczy. Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu ww. sprzętu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość środków na koncie lub zdolność kredytowa powinna wynosić minimum 20% wartości brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na wniosek: Wykonawcy o czas opóźnienia z winy Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w tym spowodowane: - opóźnieniem w przekazaniu terenu robót, - zmianą terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie. 2. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, c) siły wyższej, klęski żywiołowej, d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinno zawierać: a) Opis zmian, b) Uzasadnienie zmiany, c) Koszt zmiany oraz jego wpływ zmiany na termin zakończenia umowy z uwzględnieniem następujących pozycji: - jeżeli roboty wynikające z wprowadzonych zmian odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa kreślona w kosztorysie ofertowym używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, - jeżeli roboty wynikające z wprowadzonych zmian nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację szczegółową cen jednostkowych tych robót, sporządzoną z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych przez Wykonawcę w ofercie Wykonawcy, - jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu będzie nieuzasadniona, Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach. - wykonawca powinien dokonać wyliczenia cen jednostkowych, o których mowa w ust. 2 oraz przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wysokość wynagrodzenia wynikającą z tych zmian przed rozpoczęciem robót wynikających z tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/osusznica/przetargi.php?id=46
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Osusznica, Osusznica3, 77-130 Lipnica, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Nadleśnictwo Osusznica, Osusznica3, 77-130 Lipnica, pok. nr 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa drogi p.poż. nr 2 w l-ctwie Kramarzyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa drogi p.poż. nr 2 w l-ctwie Kramarzyny, odcinki w oddz. 35, 39-48, 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa drogi p.poż. nr 24 w l-ctwie Płotowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa drogi p.poż. nr 24 w l-ctwie Płotowo, odcinki w oddz. 246, 247, 256, 257, 260-262.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa drogi p.poż. nr 22 w l-ctwie Sierżno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa drogi p.poż. nr 22 w l-ctwie Sierżno, odcinki w oddz. 97, 98,105-109, 124,125, 140, 141, 152-154, 164, 172, 180, 184, 185, 189, 190, 194-199, 202-204.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa drogi p.poż. nr 23 w l-ctwie Bukowa Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa drogi p.poż. nr 23 w l-ctwie Bukowa Góra, odcinki w oddz. 121-151.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa dróg p.poż. w l-ctwie Lubaszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa drogi p.poż. nr 20 w l-ctwie Lubaszki, odcinki w oddz. 78-80, oraz nr 19 w l-ctwie Lubaszki, odcinki w oddz. 81A-87.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.