eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2015-2016 dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładów Gospodarki Komunalnej, budynku OSP w Wilanowie, Targowiska Mój Rynek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2015-2016 dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładów Gospodarki Komunalnej, budynku OSP w Wilanowie, Targowiska Mój Rynek.
Numer ogłoszenia: 256096 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218102 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek, ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2015-2016 dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładów Gospodarki Komunalnej, budynku OSP w Wilanowie, Targowiska Mój Rynek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2015-2016 dla potrzeb ogrzewania Szkoły Podstawowej i Gimnazjalnej w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szadku, budynku OSP w Wilanowie, Targowiska Mój Rynek. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Zamawiany olej opałowy musi spełniać minimalne parametry jakościowe jak np.: -wartość opałowa nie niższa niż 42 MJ/kg, -zawartość siarki nie więcej niż 0,20%/m/m, -gęstość w temp. 15 oC, nie wyższa niż 0,865g/ml, -zawartość wody nie większa niż 201mg/kg, -całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 25 mg/kg b) Dowożona jednorazowo ilość oleju opałowego nie mniejsza niż 500 litrów. Planowana ilość dostaw w sezonie grzewczym - do 110.000 litrów. c) Samochody dostawcze dostarczające olej opałowy muszą być wyposażone w mierniki dostarczanego oleju opałowego przeliczające ilość dostarczonego oleju opałowego do temp. referencyjnej 15 oC. d) Dostawa maksymalnie w ciągu 5 dni licząc od dnia telefonicznego zgłoszenia. e) Planowana ilość dostaw w litrach: Szkoła Szadek-74 500 l, Szkoła Prusinowice- 15 000 l, UGiM Szadek- 10 000 l, ZGK w Szadku- 3 500 l, OSP Wilamów- 3 000, Targowisko Mój Rynek- 4 000 l Dostawy do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szadku do obiektów: oczyszczalni ścieków w Szadku, ujęcia wody w Szadku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU DROS SAWICKI Spółka Jawna, Droś S., Sawicki R., ul. Przemysłowa 2, 42-141 Przystajń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 248600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 259600,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.