eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla prowadzonej przez Gminę Barwice inwestycji pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Barwice: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla prowadzonej przez Gminę Barwice inwestycji pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności.
Numer ogłoszenia: 252858 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204414 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barwice, ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3736309, faks 94 3736349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla prowadzonej przez Gminę Barwice inwestycji pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzoną przez Gminę Barwice inwestycją pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewniania ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane w następujących specjalnościach: 1) drogowej bez ograniczeń, 2) konstrukcyjno-budowlanej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Dodatkowo Zamawiający wymaga zapewnienia nadzoru nad kształtowaniem terenów zielonych przez osobę posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów z jednego z poniższych kierunków: ochrona środowiska, ogrodnictwo, leśnictwo, rolnictwo, architektura krajobrazu. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) zapewnieniu obecności na terenie budowy, każdego z inspektorów branżowych, bez dodatkowego wezwania, na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, z jednoczesnym dokumentowaniem wizyty wpisem do dziennika budowy, 3) zapewnieniu obecności na terenie budowy, każdego z inspektorów, na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż jeden dzień po otrzymaniu wezwania, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkowania, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 7) sprawdzenie dokumentacji projektowej, a w przypadku stwierdzenia wad albo konieczności wprowadzenia zmian, wystąpienie do projektanta na piśmie o wprowadzenie koniecznych zmian, 8) sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów, uprawnień atestów, wyników badań, itp. dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, 9) opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez wykonawcę lub zamawiającego, 10) informowanie zamawiającego o wszelkich sytuacjach mogących zakłócić terminowe wykonanie zadania, 11) sygnalizowaniu Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości w przebiegu procesu inwestycyjnego. Zakres robót przewidzianych do objęcia nadzorem inwestorskim: 1) przebudowa Placu Wolności, ulicy Wojska Polskiego i Szkolnej, 2) przebudowa i budowa stanowisk postojowych na Placu Wolności, 3) budowa fontanny z pomieszczeniem technicznym na Placu Wolności, 4) budowa elementów małej architektury na Placu Wolności - murki stanowiące obramowania, 5) zieleńców, 6) rozbiórka istniejącego budynku przystanku autobusowego i ogrodzenia kamienno-ceglanego, 7) budowa sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, 8) budowa przyłącza sieci wodociągowej, 9) rozbudowa oświetlenia drogowego i sieci energetycznej, 10) budowa iluminacji Placu Wolności i kościoła, 11) zagospodarowanie terenu zielenią miejską. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekt wykonawczy branża: drogi, 2) Projekt wykonawczy branża: sanitarna-kanalizacja deszczowa i przyłącza wod-kan, konstrukcyjna-posadowienie osadnika i separatora, 3) Projekt wykonawczy branża: elektryczna-oświetlenie drogowe, iluminacja kościoła, 4) Projekt wykonawczy branża: fontanna technologia, 5) Projekt wykonawczy branża: fontanna konstrukcja, 6) Projekt wykonawczy branża: elementy małej architektury, 7) Projekt wykonawczy branża: zagospodarowanie zielenią, 8) Projekt wykonawczy branża: stała organizacja ruchu-drogi, 9) Projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, 10) Szczegółowe specyfikacje techniczne, 11) Dokumentacja warunków gruntowo-wodnych, 12) Przedmiary robót: drogowych; kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna i przyłączą wodociągowe; oświetlenie drogowe, usunięcie kolizji na sieci elektroenergetyczne; fontanna z pomieszczeniem technicznym; fontanna-technologia; zestawienia od 1 do 11. Ww. dokumenty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego - http://bip.barwice.pl/index.php?id=97746.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 5 Turystyka, Kultura i Rewitalizacja; Działanie 5.5 Rewitalizacja; Poddziałanie 5.5.1 Rewitalizacja Obszarów Zdegradowanych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Budownictwa POB Spółka z o.o., ul. Piotra Skargi 3, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80234,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.