eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla prowadzonej przez Gminę Barwice inwestycji pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Barwice: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla prowadzonej przez Gminę Barwice inwestycji pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności
Numer ogłoszenia: 204414 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barwice , ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3736309, faks 94 3736349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla prowadzonej przez Gminę Barwice inwestycji pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzoną przez Gminę Barwice inwestycją pn. Rewitalizacja Centrum Barwic - Przebudowa Placu Wolności. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewniania ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane w następujących specjalnościach: 1) drogowej bez ograniczeń, 2) konstrukcyjno-budowlanej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Dodatkowo Zamawiający wymaga zapewnienia nadzoru nad kształtowaniem terenów zielonych przez osobę posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów z jednego z poniższych kierunków: ochrona środowiska, ogrodnictwo, leśnictwo, rolnictwo, architektura krajobrazu. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) zapewnieniu obecności na terenie budowy, każdego z inspektorów branżowych, bez dodatkowego wezwania, na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, z jednoczesnym dokumentowaniem wizyty wpisem do dziennika budowy, 3) zapewnieniu obecności na terenie budowy, każdego z inspektorów, na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż jeden dzień po otrzymaniu wezwania, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkowania, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 7) sprawdzenie dokumentacji projektowej, a w przypadku stwierdzenia wad albo konieczności wprowadzenia zmian, wystąpienie do projektanta na piśmie o wprowadzenie koniecznych zmian, 8) sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów, uprawnień atestów, wyników badań, itp. dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, 9) opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez wykonawcę lub zamawiającego, 10) informowanie zamawiającego o wszelkich sytuacjach mogących zakłócić terminowe wykonanie zadania, 11) sygnalizowaniu Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości w przebiegu procesu inwestycyjnego. Zakres robót przewidzianych do objęcia nadzorem inwestorskim: 1) przebudowa Placu Wolności, ulicy Wojska Polskiego i Szkolnej, 2) przebudowa i budowa stanowisk postojowych na Placu Wolności, 3) budowa fontanny z pomieszczeniem technicznym na Placu Wolności, 4) budowa elementów małej architektury na Placu Wolności - murki stanowiące obramowania, 5) zieleńców, 6) rozbiórka istniejącego budynku przystanku autobusowego i ogrodzenia kamienno-ceglanego, 7) budowa sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, 8) budowa przyłącza sieci wodociągowej, 9) rozbudowa oświetlenia drogowego i sieci energetycznej, 10) budowa iluminacji Placu Wolności i kościoła, 11) zagospodarowanie terenu zielenią miejską. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekt wykonawczy branża: drogi, 2) Projekt wykonawczy branża: sanitarna-kanalizacja deszczowa i przyłącza wod-kan, konstrukcyjna-posadowienie osadnika i separatora, 3) Projekt wykonawczy branża: elektryczna-oświetlenie drogowe, iluminacja kościoła, 4) Projekt wykonawczy branża: fontanna technologia, 5) Projekt wykonawczy branża: fontanna konstrukcja, 6) Projekt wykonawczy branża: elementy małej architektury, 7) Projekt wykonawczy branża: zagospodarowanie zielenią, 8) Projekt wykonawczy branża: stała organizacja ruchu-drogi, 9) Projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, 10) Szczegółowe specyfikacje techniczne, 11) Dokumentacja warunków gruntowo-wodnych, 12) Przedmiary robót: drogowych; kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna i przyłączą wodociągowe; oświetlenie drogowe, usunięcie kolizji na sieci elektroenergetyczne; fontanna z pomieszczeniem technicznym; fontanna-technologia; zestawienia od 1 do 11. Ww. dokumenty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego - http://bip.barwice.pl/index.php?id=97746.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę, która polegała na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla robót polegających na budowie lub przebudowie nawierzchni placów publicznych, dróg, chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą (kanalizacja deszczowa) a wartość robót budowlanych była nie mniejsza niż 2 000 000 zł PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu wykonanych usług wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.2) niniejszej SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby na stanowiskach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), tj. osoby te muszą posiadać uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a) jedna osoba na stanowisku inspektora nadzoru posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, b) jedna osoba na stanowisku inspektora nadzoru posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) jedna osoba na stanowisku inspektora nadzoru posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów d) jedna osoba na stanowisku inspektora nadzoru posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz legitymująca się przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. e) jedna osoba na stanowisku inspektora nadzoru branży zieleni posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów z jednego z poniższych kierunków: ochrona środowiska, ogrodnictwo, leśnictwo, rolnictwo, architektura krajobrazu. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu osób wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.3) oraz oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.4) niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

NIE DOTYCZY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) urzędowej zmiany podatków lub opłat, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany personelu nadzorującego budowę w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji, nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, 4) Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany personelu nadzorującego budowę jeśli uzna, że nie spełni on w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy, 5) w przypadku zmiany określonej w pkt. 3) i 4) nowa osoba będzie posiadała uprawnienia w nie mniejszym zakresie niż osoba wskazana w ofercie, 6) Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu zakończenia nadzorowanych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barwice.pl/index.php?id=26853
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barwicach Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska-pokój nr 3 ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Barwicach Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska-pokój nr 3 ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 5 Turystyka, Kultura i Rewitalizacja; Działanie 5.5 Rewitalizacja; Poddziałanie 5.5.1 Rewitalizacja Obszarów Zdegradowanych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.