Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-21
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia drugiego etapu staży - wizyt zawodoznawczych w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Krynicy-Zdroju
w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 24472 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia drugiego etapu staży - wizyt zawodoznawczych w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Krynicy-Zdroju w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu czterech edycji staży-wizyt zawodoznawczych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie czterodniowych staży-wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego. 3/.Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem staży - wizyt zawodoznawczych Liczba uczestników: Podczas czterech edycji weźmie udział łącznie 16 uczniów i uczennic (I edycja - 4 uczniów, II edycja - 4 uczniów, III edycja - 4 uczniów, IV edycja - 4 uczniów) ze Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. 4/. Czas trwania staży - wizyt zawodoznawczych: W ciągu czterech edycji zostanie zrealizowanych łącznie 112 godzin. Przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną - 45 minut. I edycja - 28 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godzin, IV - 7 godzin), II edycja - 28 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godz., IV - 7 godz.), III edycja - 28 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godz., IV - 7 godz.), IV edycja - 28 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godz., IV - 7 godz.). W trakcie staży-wizyt zawodoznawczych przewiduje się przerwę trwającą 20 min. podczas każdej edycji stażu. 5/.Czas realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Łącznie w czterech edycjach zaplanowano 16 dni staży-wizyt zawodoznawczych: w I edycji - 4 dni, II edycji - 4 dni, III edycji - 4 dni, IV edycji - 4 dni. Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dni powszednie tj. od wtorku do piątku. 6/. Termin realizacji: Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dni powszednie tj. I edycja 04-07.03 (od wtorku do piątku), II edycja 11-14.03 (od wtorku do piątku), III edycja 18-21.03 (od wtorku do piątku), IV edycja 25-28.03 (od wtorku do piątku). 7/.Miejsce realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój 8/.Minimalna tematyka staży-wizyt zawodoznawczych: I dzień staży - wizyt zawodoznawczych: 1. Charakterystyka Krynicy - Zdroju jako miejscowości uzdrowiskowej. Wykorzystanie bodźcujących cech klimatu oraz naturalnych surowców leczniczych w procesie terapii różnych jednostek chorobowych. Zabiegi wodolecznicze i balneologiczne. Podział i charakterystyka. Zapoznanie ze specyfiką Sanatorium jako placówki ochrony zdrowia. II dzień staży - wizyt zawodoznawczych: Masaż jako zabieg leczniczy stosowany w lecznictwie uzdrowiskowym. Rodzaje masażu, wskazania, przeciwwskazania, przygotowanie pacjenta, technika zabiegu. Terapia manualna jako metoda diagnostyczna i terapeutyczna. Omówienie i prezentacja podstawowych technik diagnostycznych i terapeutycznych. III dzień staży - wizyt zawodoznawczych: Fizykoterapia w Uzdrowisku. Elektroterapia, laseroterapia, światłolecznictwo, termoterapia miejscowa i ogólna. IV dzień staży - wizyt zawodoznawczych: Kinezyterapia: zapoznanie z ćwiczeniami leczniczymi - gimnastyka ogólnoustrojowa na sali gimnastycznej i w środowisku wodnym, indywidualne ćwiczenia terapeutyczne z wykorzystaniem specjalistycznych metod terapeutycznych (PNF, Pilates, MDT wg McKenziego). 9/.Obowiązki Wykonawcy: a. uzyskanie zgody Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój na przeprowadzenie staży-wizyt zawodoznawczych, przed podpisaniem umowy, b. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych które przechodzą na własność stażystów:16 szt. teczek A4 skrzydłowych z rzepem, 16 szt. długopisów, 16 szt. zeszytów A4 w kratkę. c. zapewnienie dostępu do urządzeń i przyrządów medycznych będących wyposażeniem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój, d. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój, e. realizacja staży-wizyt zawodoznawczych przez wykwalifikowanego trenera, posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, a także odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg staży-wizyt zawodoznawczych, f. po zakończeniu staży-wizyt zawodoznawczych wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, g. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu-wizycie zawodoznawczej, h. zapewnienie ubezpieczenia NNW uczestnikom staży-wizyt zawodoznawczych podczas pobytu i realizacji staży-wizyt zawodoznawczych. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. 11/.Wykonawca po zakończeniu wszystkich edycji staży-wizyt zawodoznawczych przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników staży - wizyt zawodoznawczych w każdym dniu zajęć, b. program staży-wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów lub zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. listy odbioru posiłków i noclegów (z każdego dnia), potwierdzonych własnoręcznym podpisem stażysty, g. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 12/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu -wizyty zawodoznawczej wyżywienia, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 64 śniadań, 64 obiadów i 48 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem: czterech śniadań (w pierwszym, drugim, trzecim, czwartym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), czterech obiadów (w pierwszym, drugim, trzecim, czwartym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej) i trzech kolacji (w pierwszym, drugim, trzecim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej). Wyżywienie: śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 13/.Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla czterech edycji staży- wizyt zawodoznawczych 48 noclegów dla 16 osób, zgodnie z planem, na terenie miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej lub w obiekcie oddalonym maksymalnie 500m od SPZOZ SU MSW, ul. Nitribitta 4 w Krynicy - Zdrój dla: I edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się trzy noclegi dla 4 osób tj. łącznie 12 noclegów w terminie 04-07.03.2014, II edycji stażu-wizyty zawodoznawczej planuje się trzy noclegi dla 4 osób tj. łącznie 12 noclegów w terminie 11-14.03.2014, III edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się trzy noclegi dla 4 osób tj. łącznie 12 noclegów w terminie 18-21.03.2014, IV edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się trzy noclegi dla 4 osób tj. łącznie 12 noclegów w terminie 25-28.03.2014. 14/.Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy na terenie miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej lub w obiekcie oddalonym maksymalnie 500m od SPZOZ SU MSW, ul. Nitribitta 4 w Krynicy - Zdrój, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania:stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, pokoje 2,3,4 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują osobą, pełniącą funkcję trenera, która: a.jest pracownikiem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój, b.posiada minimum 5 letni staż pracy na stanowisku fizjoterapeuty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
szczegółowy opis ośrodka, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy stażu-wizyty zawodoznawczej. Wskazane jest, aby opis uzupełniony był zdjęciami, folderami, prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówek. opis świadczeń (menu) dla uczestnika, szczegółowy program stażu-wizyty zawodoznawczej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 12:15, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- (DFP.271.84.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "AKADEMIA MALUSZKA"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. b z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.