eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-23

Węgorzewo: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 242765 - 2014; data zamieszczenia: 23.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12599 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Węgorzewski, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, faks 087 4270961.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń, warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych, w roku szkolnym 2014, przez ekspertów zewnętrznych, w związku z realizacją projektu Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w Powiecie węgorzewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.W ramach obowiązków Wykonawcy, Zamawiający wymaga prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z uczestnikami szkoleń, w tym m. in. list obecności, rejestrów, comiesięcznych sprawozdań - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.Szkolenia, warsztaty i konsultacje, prowadzone będą w ramach pięciu odrębnych części - pięciu obszarów problemowych, z których każdy składa się z kilku, kilkunastu tematów. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, by ten zabezpieczył potencjał osobowy do realizacji zamówienia w taki sposób aby wykłady, warsztaty i konsultacje w ramach jednego tematu, prowadziła jedna i ta sama osoba czyli nie dopuszcza się sytuacji, w której na dany temat wykład prowadzi inna osoba, warsztat na ten sam temat inna osoba i jeszcze inna osoba w ramach tego samego tematu prowadzi konsultacje, natomiast dopuszczasię możliwość prowadzenia przez daną osobę wykładów, warsztatów i konsultacji w ramach różnych tematów. 4.Terminy -miesiące-, oznaczone cyfrą rzymską w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ, są terminami szacunkowymi, orientacyjnymi. Po udzieleniu zamówienia w ramach danej części danemu Wykonawcy, zostanie opracowany wspólnie przez Wykonawcę i dyrektorów poszczególnych szkół, harmonogram realizacji umowy, który następnie Wykonawca przedstawi Koordynatorowi Projektu do akceptacji. Dopuszcza się, w trakcie realizacji umowy, zmianę terminów w opracowanym harmonogramie, z zastrzeżeniem warunku, że nie zmieniony zostanie ostateczny, końcowy termin realizacji umowy. Każda zmiana harmonogramu, jako zmiana nieistotna, nie wymaga aneksu do umowy. 5.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRZEDSTAWIONY JEST W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ. 6.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość świadczonych usług i zgodność z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. Wykonawca powinien zabezpieczyć realizację zamówienia na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia- wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty w realizowaniu przedmiotu zamówienia. 3. Nadzór nad pracą eksperta zewnętrznego, będzie sprawowany przez Koordynatora Projektu. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony -dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy- w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapita. Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej -Instytucji Pośredniczącej II stopnia-, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, Se nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 5. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciąSenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidlowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy złoży oświadczenie o zaangaSowaniu w innych projektach wspó.finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 6. Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w niniejszym projekcie, tzn. nie może być jednocześnie ekspertem zewnętrznym i koordynatorem lub SORE. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie w ramach danej części, otrzyma wszelkie dane kontaktowe, niezbędne przy realizacji zamówienia. 8. Czasu dojazdów do placówek, nie wlicza się do czasu pracy w projekcie. Koszty dojazdów ekspertów zewnętrznych, skalkulowane są przez Wykonawcę w cenie oferty. 9.Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona w opisie przedmiotu zamówienia ilość godzin jest ilością maksymalną w każdej części zamówienia i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w Powiecie węgorzewskim, wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapita. Ludzki Dzia.anie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I- Komunikacja interpersonalna, współpraca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II: Techniki coachingowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39673,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39673,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61350,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.