eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Wykonanie prac konserwatorsko-remontowych Dworku Zacisze w Miechowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Miechów: Wykonanie prac konserwatorsko-remontowych Dworku Zacisze w Miechowie.
Numer ogłoszenia: 241032 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwatorsko-remontowych Dworku Zacisze w Miechowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający posiada Pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Nr 12/08 z dnia 10 stycznia 2008r na prowadzenie prac konserwatorskich w drewnianym dworku Zacisze. Dworek Zacisze jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-980 decyzją 03.07.1978r. Zamówienie realizowane w ramach zadania publicznego pod nazwą Ochrona zabytków Małopolski przy wsparciu finansowym z budżetu Województwa Małopolskiego Zakres robót obejmuje: Roboty remontowe i konserwatorskie w tym: 1.Remont elewacji 2.Remont podłóg 3.Remont podsufitki 4.Remont ścian wewnętrznych 5.Roboty inne 6.Remont więźby dachowej 7.Podmurówka 8.Komin 9.Izolacja ścian fundamentowych 10.Posadzki - ganki 11.Instalacja odgromowa 12.Remont ogrodzenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. 2.Zabezpieczenie terenu budowy 3.Wymaga się aby po zakończeniu prac Wykonawca wykonał powykonawczą szczegółową dokumentację budowlano-konserwatorską. 4.Wymaga się aby Wykonawca opracował sposób postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Nr 12/08 z dnia 10 stycznia 2008r prac konserwatorskich w drewnianym dworku Zacisze. 5.Wymaga się aby Wykonawca wykonał i umieścił tablicę informacyjną o wsparciu finansowym z budżetu Województwa Małopolskiego -wzór przekaże Zamawiający. 6.Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.22.23.50 - 45.22.23.50 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł. Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 1. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty , miejsca wykonania oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego przy czym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r., Dz. U. nr 150 poz. 1579 udokumentują, że kierownik budowy posiada minimum dwuletnią praktykę przy zabytkach nieruchomych 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), przy czym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r., Dz. U. nr 150 poz. 1579 udokumentują, że kierownik budowy posiada minimum dwuletnią praktykę przy zabytkach nieruchomych 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przy czym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r., Dz. U. nr 150 poz. 1579 udokumentują, że kierownik budowy posiada minimum dwuletnią praktykę przy zabytkach nieruchomycho których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, o których mowa w części IV pkt. 2 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem ,wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok.221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.