eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów, poradnictwa, szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez M-GOPS w Wieliczce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Wieliczka: zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów, poradnictwa, szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez M-GOPS w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 238930 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325782 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów, poradnictwa, szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez M-GOPS w Wieliczce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I część zamówienia: 1. Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych według następujących wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie 39 osób dorosłych, podzielonych na 3 grupy po 12 - 14 osób w grupie. 2) Czas trwania: 30 godz. dydaktycznych - po 10 godz. dydaktycznych dla każdej grupy. 3) Zakres tematyczny zajęć: poczucie własnej wartości i koherencji, asertywność i komunikacja, radzenie sobie ze stresem, identyfikacja i przeramowanie ograniczających przekonań, motywacja do zmiany, planowanie, zarządzanie działaniami, zarządzanie sobą w czasie. 4) Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. II część zamówienia: 1. Świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego indywidualnego według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie - 39 osób 2) Czas trwania: 156 godz. dydaktycznych - 4 godz. dydaktyczne dla każdej osoby. 3) Zakres tematyczny zajęć: indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta, ze szczególnym naciskiem na budowanie poczucia własnej wartości, odpowiedzialności za własne życie, przeramowanie ograniczających schematów i budowanie motywacji do zmiany. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. III część zamówienia: 1. Świadczenie usługi poradnictwa odwykowego dla osób uzależnionych od alkoholu według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie: 8 osób 2) Czas trwania: 10 godz. dydaktycznych zajęcia grupowe. 3) Zakres tematyczny: sposoby radzenia sobie z uzależnieniem, mechanizmy uzależnień, specyfika choroby alkoholowej, etapy terapii alkoholowej, praca z nawrotami. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. IV część zamówienia: 1. Świadczenie usługi poradnictwa odwykowego dla współuzależnionych od alkoholu według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie - 5 osób 2) Czas trwania: 10 godzin dydaktycznych zajęcia grupowe. 3) Zakres tematyczny: mechanizmy współuzależnienia, mechanizmy choroby alkoholowej, wpływ choroby na funkcjonowanie rodziny, jak postępować z osobą uzależnioną. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2013r. V część zamówienia: 1. Przeprowadzenie konsultacji psychologicznej (praca z dzieckiem z ADHD) dla 1 osoby w wymiarze 4 godzin dydaktycznych. 2. Zakres konsultacji: praca z dzieckiem z ADHD 3. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. VI część zamówienia: 1. Wykonanie badania psychologicznego na okoliczność zmian organicznych CUN według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie 1 osoba. 2) Metodologia badania: bateria trzech testów psychologicznych: Graham - Kendall, Benton. 3) Miejsce realizacji: szpital, przychodnia, gabinet. 4) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. VII część zamówienia: 1. Przeprowadzenie konsultacji dietetyka według następujących wytycznych: 1) Ilość osób - maksymalnie 1 osoba, 2) Czas trwania: 3 godz. dydaktyczne, 3) Miejsce realizacji: szpital, przychodnia gabinet, 4) Zakres tematyczny konsultacji: zasady prawidłowego żywienia, zalecenia dietetyczne 5) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. VIII część zamówienia: 1. Warsztaty autoprezentacji i wizażu - zajęcia indywidualne według następujących wytycznych: 1) Ilość osób: maksymalnie 27 osób. 2) Czas realizacji: 108 godzin dydaktycznych - 4 godziny dydaktyczne dla każdej osoby. 3) Zakres tematyczny zajęć: a) spotkanie 1 godzinne z psychologiem, który omówi z każdym uczestnikiem znaczenie wyglądu zewnętrznego, b) spotkanie 2 godzinne z fryzjerem , który dobierze fryzurę, nauczy jak ją wykonać na co dzień, c) spotkanie z kosmetyczką, która w czasie 1 godzinnego spotkania wskaże jak wykonać makijaż. 4) Warsztaty należy przeprowadzić w profesjonalnym zakładzie fryzjersko-kosmetycznym na terenie miasta Wieliczka lub w miejscowości oddalonej nie dalej niż 10 km. W przypadku jeśli zajęcia będą odbywać się poza miastem Wieliczka należy zapewnić transport w obydwie strony a po godzinie 19.00 do miejsca zamieszkania. 5) Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. IX część zamówienia: 1. Przeprowadzenie treningu pracy według poniższych wytycznych: 1) Ilość osób: 39 osób dorosłych - podzielonych na 3 grupy po 12 - 14 osób w grupie. 2) Czas trwania: 30 godz. dydaktycznych - po 10 godz. dydaktycznych dla każdej grupy. 3) Zakres tematyczny zajęć: a) bilans zasobów - identyfikacja mocnych i słabych stron, b) warsztat skutecznych technik poszukiwania pracy, c) praca z własnymi ograniczającymi przekonaniami na temat siebie i rynku pracy - na podstawie przeprowadzonego Kwestionariusza Oczekiwań, d) dokumenty aplikacyjne, e) autoprezentacja i rozmowa z pracodawcą. 4) Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. X część zamówienia: 1) Przeprowadzenie usługi doradztwa zawodowego indywidualnego według następujących wytycznych: 2) Ilość osób - maksymalnie 39 osób, 3) Czas trwania: 78 godz. dydaktycznych - 2 godz. dydaktyczne dla osoby, 4) Zakres tematyczny: określenie ścieżki rozwoju zawodowego, wyznaczenie konieczności odbycia kursu zawodowego lub dalszej nauki, w odniesieniu do posiadanych kompetencji osobistych lub przygotowania do podjęcia konkretnego zatrudnienia. 5) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2013r. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. o zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. 2. Wykonawca zobowiązany jest (z wyjątkiem VI, VII, VIII części zamówienia) zapewnić salę szkoleniową na terenie Miasta Wieliczka, w której odbywać się będą zajęcia, spotkania, konsultacje odpowiadające poszczególnym częściom zamówienia. 3. Zajęcia będą prowadzone przez osoby posiadające zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację zamówienia. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia jest możliwa wyłącznie za zgodą Zamawiającego, przy czym doświadczenie osoby zastępującej nie może być mniejsze niż osoby zastępowanej. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą lub rachunkiem przedstawić Koordynatorowi Projektu po zakończeniu każdego szkolenia, kursu, konsultacji, warsztatu następującą dokumentację: a) listy obecności z każdego spotkania z podaniem : L.P, nazwiska i imienia uczestnika, daty, godziny, podpisy uczestników i wykonawców usługi, b) dzienniki zajęć z każdego szkolenia, konsultacji ze wskazaniem tematu, zakresu działań i wykorzystywanych materiałów szkoleniowych c) dokumentację fotograficzną, d) certyfikaty dla każdego uczestnika projektu z przeprowadzonych zajęć z wyszczególnieniem ilości godzin. e) materiały należy wydrukować z logotypami Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie f) na pomieszczeniu, w którym będą odbywały się zajęcia należy zamieścić informacje dotyczące realizacji projektu w finansowanych z Unii Europejskiej , które będą u Kierownika Projektu w MGOPS w Wieliczce 5. Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, konsultacji do akceptacji Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć. 6. Wykonawca zapewni posiłek dla każdego uczestnika w przypadku zajęć grupowych w ilości powyżej 5 godzin. Danie obiadowe składać się będzie z: ziemniaki lub frytki, kotlet wieprzowy lub drobiowy, sałatka oraz kawa, herbata, woda mineralna i ciastka 7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania o nieobecnościach uczestników na zajęciach lub rezygnacji z udziału telefonicznie lub mailem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów systemowych Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1, 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się dokumentacją projektową przedstawioną przez koordynatora projektu. 10. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem, w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). Zamawiający dopuszcza też możliwość rozliczenia usługi rachunkiem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.91.23.20 - 85.91.23.20 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2079,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5666,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego indywidualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Broszkiewicz, ul. Bernardyńska 3/6, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9817,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18213,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usługi poradnictwa odwykowego dla osób uzależnionych od alkoholu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 693,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 468,90

  • Oferta z najniższą ceną: 468,90 / Oferta z najwyższą ceną: 4600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie usługi poradnictwa odwykowego dla współuzależnionych od alkoholu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ,, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 693,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 693,00

  • Oferta z najniższą ceną: 693,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przeprowadzenie konsultacji psychologicznej (praca z dzieckiem z ADHD) dla 1 osoby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191,20

  • Oferta z najniższą ceną: 191,20 / Oferta z najwyższą ceną: 640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonanie badania psychologicznego na okoliczność zmian organicznych CUN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przeprowadzenie konsultacji dietetyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 540,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Warsztaty autoprezentacji i wizażu - zajęcia indywidualne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8085,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5076,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5076,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15552,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Przeprowadzenie treningu pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ,, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2965,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1434,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Przeprowadzenie usługi doradztwa zawodowego indywidualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. M. Konopnickiej 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7623,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3588,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3588,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.