Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-09
Poświętne: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Poświętne w ramach projektu - Super przedszkolaki - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 235492 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne z siedzibą w Urzędzie Gminy w Poświętnem , ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie, tel. 025 7520390 w. 24, faks 025 7520390 w. 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugposwietne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Poświętne w ramach projektu - Super przedszkolaki - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Poświętne przy szkołach podstawowych: w Międzylesiu, Nowych Ręczajach, Poświętnem, Turzu, Wólce Dąbrowickiej i Zabrańcu poprzez zakup, dostawę i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu /Super przedszkolaki/ współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Poświętne.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 39.70.00.00-9, 37.52.42.00-9, 39.16.00.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia dotyczące zmiany warunków umowy: 1) zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić ze względu na: gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 3) każdorazowa zmiana postanowień zawartej umowy wymaga zaakceptowania przez obie Strony i zostanie dokonana w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. 4) nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną -organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugposwietne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne w pokoju nr 23 (sekretariat - I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne w pokoju nr 17 (sekretariat - I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: /Super przedszkolaki/ współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Poświętne.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placów zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - organizacja placów zabaw obejmuje zakup, dostawę i montaż urządzeń, wykonanie bezpiecznej nawierzchni oraz ogrodzenia na placach zabaw oddziałów przedszkolnych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr I zawiera załącznik Nr 1 A do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń i wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - obejmuje: zakup, dostawę i montaż w ramach dostosowania pomieszczeń i wyposażenia, na które składa się urządzenia do toalet dla dzieci, do toalet dla personelu, wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenie kuchni, meble, wyposażenie wypoczynkowe, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny, tablic interaktywnych do oddziałów przedszkolnych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr II zawiera załącznik Nr 1 B,1C, 1 D, 1 E, 1 F, 1 G do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-6, 39.16.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI POŚWIĘTNE
więcej: przetargi POŚWIĘTNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa sprzętu informatycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.