Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410024/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Samorządowego nr 24 w Krakowie, w ramach programu resortowego „Aktywne Place Zabaw” 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Samorządowy Nr 24 w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121400645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OPOLSKA, 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-275
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 415 83 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek24@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zlobek24.zvn.com.pl/strona/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f31cb1c3-a432-49e6-946b-d595cb9370b61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Samorządowego nr 24 w Krakowie, w ramach programu resortowego „Aktywne Place Zabaw” 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f31cb1c3-a432-49e6-946b-d595cb9370b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00192746/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Samorządowego nr 24 w Krakowie, w ramach programu resortowego „Aktywne Place Zabaw” 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Żł24.26.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222340,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Samorządowego nr 24 w Krakowie, w ramach programu resortowego „Aktywne Place Zabaw” 2025.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Wzór umowy z załącznikami (załącznik nr 3 do SWZ);
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 6 do SWZ);
3) Przedmiar robót (załącznik nr 7 do SWZ);
4) Dokumentacja – projekt, w tym część opisowa, wykaz urządzeń do montażu, część rysunkowa, wizualizacje (załącznik nr 8 do SWZ).
Zakres rzeczowy robót należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3. Zadanie dofinansowane z dotacji celowej ze środków Funduszu Pracy w ramach Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, w związku z art. 263 ustawy Pzp.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej 10 października br. i wielokrotnie próbował ustalić z Wykonawcą termin zawarcia umowy. Ze względu na duże trudności w ustaleniu terminu zawarcia umowy i szczegółów dla realizacji zadania, Zamawiający wystosował do Wykonawcy (drogą elektroniczną) wezwanie do zawarcia umowy. Wykonawca 6 listopada br. przekazał ostatecznie swoją decyzję o odstąpieniu od zawarcia umowy.
Zatem Zamawiający skorzystał z dyspozycji art. 263 ustawy Pzp, który brzmi „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W postępowaniu wybrano ofertę Wykonawcy ERSO Sp. z o.o., ul. Poznańska 4, 88-100 Inowrocław (REGON 524044902), zz ceną ryczałtową w wysokości 265 800,00 PLN, w tym stawka VAT 23%. Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu"
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych na rzecz Samorządu Województwa Małopolskiego w 2026 r.
- Usługi serwisowania sprężarek dla IFJ PAN (DZP.260.40.2025)
- Dostawa generatora azotu dla chromatografu cieczowego HPLC-MS/MS dla IKiFP PAN (KAT-271-12/2025)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu PGE Narodowego w Warszawie
- Remont Sali szkoleniowej w JRG Gliwice
- Przebudowa drogi na dz. 208 i 688 Wapowce droga I w km 0+620 - 0+812 w m. Wapowce
- Remont zabytkowego budynku "Willi Pułkownika" w Zambrowie
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - termomodernizacji budynku szkoły wraz z budową instalacji fotowoltaicznej - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





