eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania ANR OT we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Wrocław: Usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania ANR OT we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 2302 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287568 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania ANR OT we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania zasobami leśnymi w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 627) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 145) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem na terenach powiatów: milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strzelińskiego, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego, wrocławskiego, miasta Wrocławia, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, 1.1. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest: 1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną do: a) prowadzenia i nadzór spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 627) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 145) a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi; b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki leśnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w systemie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach dotyczących gospodarki leśnej i zadrzewień; d) przeprowadzania lustracji gruntów, o których mowa w pkt a) e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielęgnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków. 2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nieruchomościach Stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa b) szacunku brakarskiego i zakwalifikowanie drewna jako użytkowe bądź opałowe dokonane na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności; c) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej - zalegalizowanej; d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie tablic miąższości kłód odziomkowych i drzew stojących oraz tablic miąższości drewna okrągłego jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych; e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewno (zł/m3) oraz własną kalkulację polegającą na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drewna. 3) w zakresie cechowania drewna do: a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2014 r. poz. 1153) oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz. U. Nr 36 poz. 201). b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ściętego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer. c) uzyskania świadectwa legalności pozyskania drewna; d) sporządzania spisu odbiorczego drewna. 4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do: a) spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej; b) zgłoszenia na policję wykroczenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniającym. 5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu. 6) W zakresie sporządzania sprawozdań z wykonanych czynności do sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych. 1.2. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 4, b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w wymiarze 20 godzin tygodniowo w okresie pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-16.00). Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy, d) Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem Oddziału Terenowego Agencji we Wrocławiu z siedzibą w we Wrocławiu w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - samochód służbowy, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych. W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.11.00 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAXUS UL Sp. z o.o., ul. Płomyka 56A, 02-491 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177600,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.