eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE



Ogłoszenie z dnia 2011-07-30

Szczecin: USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 223786 - 2011; data zamieszczenia: 30.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i serwisowania kotłowni i węzłów cieplnych w obiektach należących do Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zakres umowy oraz obowiązki wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 oraz wykaz ww. kotłowni i węzłów cieplnych określony w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. 2. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy są określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości częściowego wykonania zamówienia. szczegóły w siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli spełnione zostaną pozostałe warunki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.90.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedkłada łącznie: 1) Wykaz już wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) usług z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania każdej z usług, tak, aby było to wystarczające dla spełnienia wymogu polegającego na wykonaniu dwóch usług, spełniających następujące warunki: a) Każda z dwóch usług stanowiła przedmiot odrębnie zawartej umowy i polegała na konserwacji, co najmniej czterech kotłowni u każdego zleceniodawcy b) Każda z dwóch usług wykonana została (zakończona), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie); c) Każda z dwóch usług została wykonana należycie i prawidłowo ukończona bądź są wykonywane należycie; Wykaz zaleca się złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 4 specyfikacji. 2) Dokumenty potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być referencje, protokoły odbioru oraz każdy innych dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej dostawy, z którego będzie wynikać, że usługa została zrealizowana należycie). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek. 3. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty, o których mowa w dziale IV specyfikacji. 4. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: a) wykaz, o którym mowa w dziale IV ust. 2.2 pkt 1 specyfikacji i dział III.3.2) ogłoszenia będzie wyszczególniał usługi w zakresie wymaganym dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w dziale IV ust. 2.2 pkt 1 specyfikacji i pkt 1 działu III.3.2) ogłoszenia , b) dokument lub dokumenty, o których mowa w dziale IV ust. 2.2 pkt 2 specyfikacji i dział III.3.2) pkt 2 ogłoszenia potwierdzać będą należyte wykonanie, ujętych w wykazie, o którym mowa w pkt c) niniejszego ustępu, usług koniecznych dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w dziale IV ust. 2.2 pkt 2 specyfikacji i w ogłoszeniu, c) dokumenty, o których mowa w pkt. a), b) zostaną złożone wraz z ofertą, w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 2a i ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, d) dokumenty, o których mowa w dziale IV specyfikacji wykonawca przedłoży w formie oraz w sposób dopuszczony postanowieniami działu IV oraz działu VII specyfikacji, e) wymagane dla danego wykonawcy dokumenty, o których mowa w dziale IV specyfikacji nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 PZP, f) w postępowaniu nie zostaną ustalone inne niż wskazane w pkt a - f) niniejszego ustępu okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania na podstawie art. 24 PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne przypadki zmiany zawartej umowy określone zostały we wzorze umowy oraz treścią działu XIV specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 pok. 406..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 pok. 406..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.