Ogłoszenie z dnia 2011-08-15
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów.
Numer ogłoszenia: 219281 - 2011; data zamieszczenia: 15.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 647 34 44, faks 0-61 647 34 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów. Dokładny wykaz materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (Formularz cenowy). Zasady oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały eksploatacyjne: były fabrycznie nowe, tzn. że żaden z ich elementów nie był wymieniany, naprawiany bądź napełniany ponownie lub poddany jakimkolwiek innym, w tym przywracającym go do użytku zabiegom technicznym, były dostarczone w opakowaniach typowych dla danego produktu, były zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt i producenta. Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być oryginalne lub równoważne oryginalnym. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych wymagane jest załączenie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Przez podmiot uprawniony, o którym mowa w punkcie 6 rozumie się podmiot wskazany w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 lipca 2005 r., w sprawie informacji o notyfikowanych jednostkach certyfikujących i jednostkach kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriach (M.P. z 2005 r. Poz. 46 Nr 636). Jakość druku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii) winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w którym materiał będzie zainstalowany, tj. produktowi oryginalnemu lub go przewyższać. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych oryginalnym pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt oryginalny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41053,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43322,38
Oferta z najniższą ceną: 43322,38 / Oferta z najwyższą ceną: 46767,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek, drukarek oraz faksów dostępne są praktycznie w każdej firmie prowadzącej sprzedaż akcesoriów komputerowych, artykułów biurowych, eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Również duże sieci handlowe w postaci supermarketów posiadają w swojej ofercie przedmiotowy asortyment. Szacowana wartość netto zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Jedynym kryterium jaki zastosuje Zamawiający będzie cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i dostawa materiałów wydawniczych dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów drewnianych w budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie.
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie prac administracyjnych, z możliwością składania ofert częściowych - postępowanie II
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Spławie 17-19 (Inwestycja lokalna)
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA PRZEBUDOWY UL. ĆMIELOWSKIEJ W POZNANIU
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Świadczenie Usługi Zarządzania Drukiem
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na okres 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA INFORMATYCZNEGO POWSZECHNEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNO - TECHNICZNYCH I WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.